Oogproblemen zijn zooo irritant.
Layka moest de afgelopen 2-3 week ook weer meer de oogkap op.
Vorige week zaterdag met de verzorgster nog even over t akker gewandeld.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Eigenlijk doet mijn oma het best goed nadat ze zondag haar laatste dosering pijnmedicatie heeft gehad. Ik hoop dat ze iig nog even lekker van de zomer kan genieten. #vingersgekruisd
@NadiaM: Hier ook Agrobs. Hier ook wel een keer de Pre Alpin Senior gehad. Op dit moment krijgen ze de Horse Alpin Senior, Seniormineral en Mash van Agrobs.
Sanet schreef:Mag ik heel even opscheppen over mijn oudje? Ze hadden op de fokdag van Wolvega van het KFPS (Friezen stamboek) een nieuwe rubriek: Meest duurzame merrie.
Ik had gevraagd of presentatie perse aan de hand moest, zoals met normale keuring of dat het ook onder het zadel mocht. En dat mocht! Dus ik had mijn 26jarige dame aangemeld. Lange jas uit de kast getrokken!
En…. Ze is unaniem door de 4 juryleden gekozen tot Meest Duurzame Merrie![]()
Wel jammer dat de rits van mijn laars minder duurzaam was, dus die gaf de geest precies toen ik zou opstappen… geen extra mee, of tape ofzo… dus ja, dan maar schoenen, dat is wel balen.
[ [url=m/byGzZN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo blij![]()
[ [url=m/bijzeI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merrie vond het ook echt super leuk! Oortjes erop en gassss!
joyce83 schreef:Hij wordt nu wel echt wat mager. Bespiering rug en kont is weg dus echt een oudje. Hij krijgt nu per dag 2 scheppen senioris prioris. Eentje in de ochtend eentje in de avond met naar stal gaan. Overdag nu nog wei en onbeperkt hooi. Hij eet wel nog hooi maar zijn geen kilo's meer.
Ik geef nu voor we naar bed gaan nog altijd een klein bakje met wat lucerne, brokjes en eventueel poeder als hij dat nodig heeft. Denk dat ik daar van mijten een halve schep senior plus bij ga geven. Krijgt hij nu ook al bij de senioris erop. Soms vul ik het nog aan met 1/4 schep pulp.