ontzettend erg voor je om dit mee te moeten maken op deze manier.
hoefbevangen is echt zo naar.
veel sterkte

joyce83 schreef:Ik had het hier nog niet geplaatst. Even een update over Guus.
Voor nu hebben we besloten dat ze blijft als weidegenoot voor ons oudje. Mits ze geen pijn heeft natuurlijk. Ik ben van mening dat ik een kreupel paard niet kan verkopen en ze alleen naar een ander gaat mits het voor 200% betrouwbaar is dat ze niet de handel in gaat en niet gereden wordt als ze niet goed loopt. Die kans is klein en ik ga mijn probleem niet bij en ander neerleggen.
Redenatie. Geen tijd voor twee paarden welke aan het werk moeten. Dus liefst een rijpaard met een weidegenootje dat zou het ideaalbeeld zijn. Eigenlijk zoals we het nu hadden.
Guus inslapen houd in op zoek naar wat anders zodat oudje niet alleen staat. Dus een tijdelijke oplossing zoeken tot we rijpaard gevonden hebben of Guus niet inslapen tot er een rijpaard gevonden is. Dat laatste voelt in elk geval niet goed. Teveel het inruilidee.
Stel oudje was nu overleden en Guus was wel nog goed dan gingen we op zoek naar weidegenoot. Waarschijnlijk geen shet ivm verschillen in voeren. Echter een beestje hebben staan wat iets kan doen en wil doen en dan alleen gras laten eten voelt ook dubbel. Dus als oudje van 30 gaat uitvallen hebben we op dit moment in elk geval een weidegenootje voor een toekomst rijpaard staan waar we wel de achtergrond van weten en het mankement.
Ik kan denk ik wel met haar aan de slag met grondwerk en eventueel lange lijnen aangezien stapritjes in het bos wel hadden gekund volgens dierenarts. Aangezien mevrouw niet zo rustig blijft buiten de omheining is dat helaas geen optie.
Twijfel over second opinion, maar ze loopt een jaar al op en af met dat been. Als het een kleinigheidje was geweest dan had het weg moeten zijn denk ik?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers