hier nog steeds aan het bijvoeren ondanks dat ze op gras staat,dat is te lang en kan ze niet kwijt.
equifyt zupa met een halve schep masters senioren slobberbrok en dat gaat zo goed.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monsera schreef:Is die instabiele kies er al uit gehaald inmiddels.
Ik zou zijn eten niet slurpbaar maken maar juist flink wat dikker, zodat er nog goed op gekouwd moet worden. Ze dan speeksel aan maken en langer bezig zijn.
Ik deed zelf 2 volle handen van de Hartog senior door de geweekte emmers heen. Met meer wilde hij het niet meer eten. Maar zo kreeg ik toch 4 a 5 keer per dag wat extra vezels binnen.
ellepel schreef:nou,probeer van te voren wat minder water toe te voegen?
dat het wel allemaal uitgezet is, maar meer niet.
ik vraag me af of je namelijk ook voedingsstof wegspoelt als je overtollig water later gaat wegspoelen?
even uitproberen hoeveel water er op moet.
Freyr schreef:Wat valt onder budgetproof? Of je kunt zelf een mix maken van zemelen, bietenpulp ect
Yaffie schreef:Freyr schreef:Wat valt onder budgetproof? Of je kunt zelf een mix maken van zemelen, bietenpulp ect
Het liefst nog wat goedkoper dan de seniores priores. Bietenpulp zou ik wel willen, maar moet naar mijn idee langer dan een uur weken en dat lukt me niet (behalve 24 uur, maar dan gaat het weer stinken ben ik bang - eigenaar is ziek en kan dit dus ook niet).
baudyh schreef:De ene luzernebrok is de andere niet hè
De ene heeft ook een ander eiwit gehalte dan de andere.
Hier voer ik ook senior mineraal van Agrobs. Fijn product en ook makkelijk mee te weken.