Ik was gewend om reiners te rijden dus King was even iets heel anders. Hij is allround opgeleid maar zijn rem en gas zitten heel ergens anders. Gelukkig hielp Marlies bij de eerste keer rijden. Ik voelde mij echt heel onbenullig, het was zo anders!
De eerste keer dat ik alleen ging rijden had ik gelukkig iemand mee die ook nog foto's wilde maken.
1.

Een dag na deze foto's kwamen er strengere maatregelen op stal en mocht ik niemand meer van buitenaf meenemen. Dus rij foto's zaten er voorlopig niet in.
Hij is wel een heel makkelijk model dus ik maakte regelmatig foto's van hem als hij buiten stond.
2.

Toen het lekker weer begon te worden ben ik met een stalgenootje een klein rondje om gegaan en ik was verkocht! Wat was het weer heerlijk om buiten te rijden! En King vond het ook helemaal geweldig!
3.

Sinds die dag zijn we steeds wat langer en verder geweest en King vond het super! Eindelijk het bos in! Dat was echt genieten! In de bak reed ik eigenlijk niet meer want die was prut en buiten was natuurlijk veel leuker.
Helaas moesten wij verhuizen en dus was het weer eerst wennen op de nieuwe stal.
Wel een binnenbak gelukkig! Dus we konden altijd rijden.
Toen mocht ik hier wel weer mensen meenemen dus een vriendin mijn camera in de handen gedrukt.
4.

5.

Ook nog even buiten.

6.

7.

In augustus kwam Yessica De Reus King en mij op de foto zetten. Eindelijk had ik ook mooie foto's van mijzelf met King.

8.

9.

Toen Marlon meegesleept naar King. Ik had ondertussen een nieuw pad en hoofdstel voor hem gekocht.
10.

En toen kwam er weer een verhuizing aan. Marlies haalde King naar haar eigen pensionstal. Wel jammer voor mij want we zouden naar een stal aan de hei gaan maar omdat er een stal vrij kwam op haar eigen stal heeft ze hem naar huis gehaald. En daar is dus geen bos of hei. Dus we moeten hem af en toe maar opladen en naar het bos rijden.
Wel heeft ze een binnenbak en dus zijn we de lessen maar weer gaan oppakken. Eindelijk wat vooruitgang! 2 weken geleden is Maureen mee geweest en heeft ook wat foto's gemaakt.
11. Ik had hier net nieuwe laarzen! Ze zijn zo mooi!!

12.

13.

Helaas loopt hij nu niet helemaal lekker, ouderdom komt helaas met gebreken.

Hopelijk kan ik hem blijven rijden en kunnen we ook nog een keer een ritje over de hei maken. Ik heb nog veel plannen met hem...shoot in mijn middeleeuwse jurk, zonsondergang shoot, officieel showen...en ooit wil ik zonder hoofdstel kunnen rijden met hem.
Dus allemaal duimen dat hij nog wat jaartjes mee kan!!
14.

15.

Filmpje van onze eerste galopwissel!

https://www.youtube.com/watch?v=aI0aGEBW-CQ