Winter
Het jaar begon met vele km’s in de buitenlucht. We waren lekker aan het trainen voor het aankomende endurance seizoen, dat helaas niet is door gegaan. Toen alles stop werd gezet door het corona, heb ik besloten om dit jaar niet te starten en mijn startpas op te zeggen. De verhuizing kwam eraan en de wedstrijden die ik wel zou kunnen rijden waren allemaal een twijfelgeval door het corona virus. We hebben vooral lekker veel lol gehad door afwisselend buiten en in de bak te rijden. Zoals velen weten is dressuur niet echt ons ding, maar af en toe lekker hard crossen als er niemand in dat bak was, was ook super leuk! Ook lekker knuffelen in de paddock was een groot gedeelte van onze winter.

Lente
Ducky mocht het land weer op! In het begin het grote land maar later met een vriendje op een ander stukje omdat ze maar een kudde van twee waren. Toen de eerste zonnestralen kwamen hebben we een ijsje gehaald, zijn we lekker gaan zwemmen in de zee en werd Duck zijn nieuwe vriendje geboren.

Op 30 mei werd deze kleine aap geboren: Oliver au Petit Galop

Zomer
In augustus kregen we de sleutel van ons nieuwe huis en kon de verbouwing beginnen. We begonnen in de heetste weken van het hele jaar maar hebben in 3 maanden tijd een hele hoop bereikt! We hebben hard gewerkt om een paradijs voor Ducky en zijn vriendjes te creëren.
Ducky en ik hebben vooral weer lekker buiten gereden en heeft hij een relaxte zomer gehad. Ook zijn we even thuis wezen kijken en lekker op het strand gereden. Springen kan Ducky ook

Ook werd Oscar au Petit Galop geboren op 5 juli. Een ieniemie hengstje die onze kleine kudde compleet maakte!

De twee bolle kinders samen:

Herfst
In november zijn wij verhuist en konden de paardjes naar huis komen. Wij hebben Ducky eerst opgehaald en twee dagen later de kleine boefjes. Het was nog even wennen, maar na een klein weekje was het alsof ze nog nooit ergens anders hadden gestaan.
Ducky en ik hebben al aardig wat km’s erop zitten sinds dat we aan huis staan. We zijn hard aan het trainen voor volgend jaar. Hopelijk kunnen we dan het endurance weer oppakken en lekker wedstrijden rijden!
De bolle kinders en Duck staan elke dag samen te eten en tussen 13:00 en 15:00 liggen ze heerlijk met z’n allen te slapen.
Dat Ducky eindelijk aan huis staat moest wel even met een biertje geproost worden!

Gereden km’s sinds 2 november: 113 km
Doelen 2021:
- elke maand 100 km rijden
- minimaal 3 wedstrijden starten
Hopelijk vonden jullie ons overzicht leuk, bedankt voor het lezen!