Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik wou niet teveel in details treden maar het gaat om een stel die beide corona hebben, de een is van het weekend in het ziekenhuis geweest ze wouden diegene eigenlijk daar opnemen voor de zekerheid maar diegene wou het niet omdat de ander er ook zo ziek van is dat die de ander niet alleen wil laten. Het lukt beide echt niet om de hond te doen, ze zijn al op als ze net bij de lift zijn. Ik heb besloten de hond op te halen.
Janine1990 schreef:moonsparkle schreef:Ik wou niet teveel in details treden maar het gaat om een stel die beide corona hebben, de een is van het weekend in het ziekenhuis geweest ze wouden diegene eigenlijk daar opnemen voor de zekerheid maar diegene wou het niet omdat de ander er ook zo ziek van is dat die de ander niet alleen wil laten. Het lukt beide echt niet om de hond te doen, ze zijn al op als ze net bij de lift zijn. Ik heb besloten de hond op te halen.
Het doet er niet zozeer toe hoe erg die mensen het hebben. Het gaat er meer om hoe jouw gezondheid is.
Hoe snel herstel jij van een zware verkoudheid? Of heb je zelf al covid gehad en weet je daardoor hoe je er op reageert?
Dat zijn de zaken die er toe doen in jouw overweging.
Goed dat je de hond hebt opgehaald, dat helpt die mensen vast in hun herstel als ze wat minder inspanningen hoeven te doen!
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 0 bezoekers