Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
mala26 schreef:Ik vind het heel lief bedacht van je maar daarvoor is picknick er toch of appie thuisbezorgd?
mala26 schreef:Ik vind het heel lief bedacht van je maar daarvoor is picknick er toch of appie thuisbezorgd?
KimD schreef:Maar naast dat zijn er dan geen familieleden of collega's die willen / kunnen helpen?
Het idee is wel mooi overigens!
Cilli96 schreef:Misschien een handige tip voor de mensen die zelf geen boodschappen kunnen doen:
Doe online je boodschappen en laat het door een persoon afhalen bij een pickup point.
Dan heb je altijd alles wat je wilt, van het merk wat je wilt én bespaar je de ander veel tijd
Cilli96 schreef:Misschien een handige tip voor de mensen die zelf geen boodschappen kunnen doen:
Doe online je boodschappen en laat het door een persoon afhalen bij een pickup point.
Dan heb je altijd alles wat je wilt, van het merk wat je wilt én bespaar je de ander veel tijd
Fitzroy schreef:Mooi initiatief, AstorgaJij bent een topper!
Ik wil ook wel boodschappen doen voor mensen in mijn omgeving. Dus als ze zich melden, dan haak ik aan.
@cilli, dan moet je ook maar net een persoon hebben die dat op kan halen. Ik neem niet aan dat je dat mag als je in quarantaine zit? Als je die persoon zou hebben, zou die net zo goed boodschappen kunnen doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker