De huisarts kan niets doen aan het zkh protocol, acht de besmet kans eigenlijk 0 ook. Maar ja hoe kom ik aan een covid test buiten de ggd om? Een die door een ziekenhuis wordt geaccepteerd.

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Mloes schreef:Hoezo moet jij een negatieve test hebben voordat je in het ziekenhuis terecht kan? Ik ben al een aantal keer in het ziekenhuis geweest laatste tijd, voor niet echte dringende zaken. Niks aan het handje. Je hebt geen corona gehad, je hebt al meerdere negatieve testuitslagen gehad, waarom in vredesnaam moet je een negatieve test hebben? Verbaas me hier echt weer over.
Mloes schreef:Hoezo moet jij een negatieve test hebben voordat je in het ziekenhuis terecht kan? Ik ben al een aantal keer in het ziekenhuis geweest laatste tijd, voor niet echte dringende zaken. Niks aan het handje. Je hebt geen corona gehad, je hebt al meerdere negatieve testuitslagen gehad, waarom in vredesnaam moet je een negatieve test hebben? Verbaas me hier echt weer over.
karuna schreef:Mloes, tja waarom? Zeg het maar, er was gewoon geen discussie mogelijk.![]()
Bloedprikken mocht wel gewoon zonder anderhalve week geleden hap meerdere keren geen probleem en nu fotos moeten opeens met negatieve test.
karuna schreef:Een koortsvlaag een dag geleden dat is het. Dus 24 uur klachtenvrij is geen test. Maar ja die koortsvlagen die gepaard gaan met benauwdheid die oorzaak moet achterhaald worden. Is steeds een of twee koortsvlagen en weer meest weken niks aan de hand behalve de standaard al jaren aanwezige dingen. Huisarts is het nu zat en ik ook dus zal er verder gekeken moeten worden.
Even een paar fotos laten maken is groot deel van de dag heen en weer bellen en mailen.
karuna schreef:Mloes ik wil niks.ja eindelijk eens fit zijn na maanden klooien.
Zebrastreep zou je zeggen ja klachtenvrij is gewoon erheen kunnen. Maar gezien de aard van de af en aan klachten (die ook op de aanvraag van de fotos staat) eisen ze een test. Kan ik wel onzin vinden maar ik kan niks afspreken zonder die test.
Ik ga eens achter die hethuisartsenlab.nl aan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker