Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik lees:
„ Mensen met een medisch hoog risico kunnen nog wel een herhaalprik halen en moeten daarvoor doorverwezen worden. “
Vayo schreef:Blijkbaar reken jij jezelf wel tot een hoog risicogroep, maar is de arts het er niet mee eens? Als de arts oordeelt dat jij niet behoort tot de hoog risico groep, dan heb je geen pech maar dan is dat toch gewoon een fijn oordeel met als gevolg dat je (nu) geen herhaalprik nodig hebt?
Marcella schreef:Sizzle schreef:Ik lees:
„ Mensen met een medisch hoog risico kunnen nog wel een herhaalprik halen en moeten daarvoor doorverwezen worden. “
Dus dan heb ik pech.![]()
Behoor niet tot hoog risico groep, maar het kan wel een risico zijn.Zeker ook omdat antibiotica bar weinig doet bij mij en dat in combinatie met hyper gevoeligheid voor luchtweg infectie.
Marcella schreef:Vayo schreef:Blijkbaar reken jij jezelf wel tot een hoog risicogroep, maar is de arts het er niet mee eens? Als de arts oordeelt dat jij niet behoort tot de hoog risico groep, dan heb je geen pech maar dan is dat toch gewoon een fijn oordeel met als gevolg dat je (nu) geen herhaalprik nodig hebt?
Nee hoor is gewoon pech hebben als het toch een keer fout gaat.
En misschien gaat het ook niet fout. Kan ook morgen aangereden worden door iemand die uit de bocht vlieg met de auto.
Griepprik mag ik niet word ik juist ziek van. Anders zou ik wel op de lijst van griepprik staan.
Laatste enting is vorig jaar januari geweest en 2 weken later was ik ziek. Dit zou niet door de enting kunnen. Liep toen wel met verminderde weerstand.
Ik ga er geen cent aan uitgeven hetzelfde geldt voor mocht B12 of D nodig zijn. Niet mijn probleem. Betaal 240 euro aan zorgverzekering wat ik al duur zat vind.
Marcella schreef:Nee hoor is gewoon pech hebben als het toch een keer fout gaat.
En misschien gaat het ook niet fout. Kan ook morgen aangereden worden door iemand die uit de bocht vlieg met de auto.
Griepprik mag ik niet word ik juist ziek van. Anders zou ik wel op de lijst van griepprik staan.
Laatste enting is vorig jaar januari geweest en 2 weken later was ik ziek. Dit zou niet door de enting kunnen. Liep toen wel met verminderde weerstand.
Ik ga er geen cent aan uitgeven hetzelfde geldt voor mocht B12 of D nodig zijn. Niet mijn probleem. Betaal 240 euro aan zorgverzekering wat ik al duur zat vind.
Marcella schreef:Vayo schreef:Blijkbaar reken jij jezelf wel tot een hoog risicogroep, maar is de arts het er niet mee eens? Als de arts oordeelt dat jij niet behoort tot de hoog risico groep, dan heb je geen pech maar dan is dat toch gewoon een fijn oordeel met als gevolg dat je (nu) geen herhaalprik nodig hebt?
Nee hoor is gewoon pech hebben als het toch een keer fout gaat.
Marcella schreef:Ik ga er geen cent aan uitgeven hetzelfde geldt voor mocht B12 of D nodig zijn. Niet mijn probleem. Betaal 240 euro aan zorgverzekering wat ik al duur zat vind.