Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zamora schreef:Gepaneerde kip
Mijn kippen vandaag gekortwiekt... ze hebben weer mijn kruiden eruit getrokken en nu is er niks van over hahaha. Keek er beetje tegenop het zelf te doen maar stelt niks voor
ontherun schreef:Hoe liggen ze erbij San
LadyMadonna schreef:Voila, klaar!
[ [url=m/RF9n5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
musiqolog schreef:Als de IKEA na een tijdje weer opengaat, zou het normaal legbatterij-druk worden. Ik mag echter aannemen dat heel veel mensen sowieso al thuisblijven omdat ze niet durven. Verder moeten ze mensen uit de winkel houden wanneer het te druk wordt; ik denk dat ze daar bij de parkeerplaats al mee beginnen. Bij mij in de buurt (in Utrecht) rijd je op de meubelboulevard heel rottig aan en is er allerlei eenrichtingsverkeer; als de auto's op de duur meteen weer terug moeten, wordt dat een mooie chaos. Nou ja, mijn advies is: ga alleen als je er echt iets nodig hebt, niet omdat je er graag komt. Het restaurant met zijn gehaktballetjes en vossenbessensaus is toch dicht.
Weten jullie wat er trouwens ook pas open is? De nieuwe Broese aan de Oude Gracht, aan de achterkant van het oude postkantoor!(Voor niet-Utrecht-en-omstrekers: Broese is de grote boekhandel van Utrecht.) De boeken hebben er heerlijk de ruimte en het assortiment is niet verschraald. Daardoor is er nu extra veel plaats voor bezoekers; juist nu kunnen alle nieuwsgierige bezoekers gemakkelijk afstand van elkaar houden. Hoe het morgen zal zijn weet ik niet (zaterdag is het altijd veel drukker natuurlijk), maar vandaag mocht ik gewoon naar binnen.
Het was sowieso voor het eerst sinds het begin van de quarantaine dat ik weer in de stad kwam. Ik werd er gelijk voor gestraft: lekke band en met het ov terug.
LadyMadonna schreef:Voila, klaar!
[ [url=m/RF9n5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
ontherun schreef:Iemand hier interesse in verschillende dekens in maat 185? Ik heb al een tijdje geen poown meer en die zal er de komende 5 jaar ook niet komen denk ik... Maatje gespierde quarterHeb vanalles nog, maar je krijgt de zooi niet verkocht en weggooien vind ik zo zonde. Kwam er dus achter dat ik zelfs nog leren laarzen heb
Janine1990 schreef:Jep en Brad Pitt...
Wat ik beide echt geweldige acteurs vind...
Maar dit plot... zonder plot...
Ik snap niet waarom deze film zoveel prijzen heeft gewonnen eigenlijk... Misschien omdat het heel knap is om een film zonder plot te hebben...
musiqolog schreef:Als de IKEA na een tijdje weer opengaat, zou het normaal legbatterij-druk worden. Ik mag echter aannemen dat heel veel mensen sowieso al thuisblijven omdat ze niet durven. Verder moeten ze mensen uit de winkel houden wanneer het te druk wordt; ik denk dat ze daar bij de parkeerplaats al mee beginnen. Bij mij in de buurt (in Utrecht) rijd je op de meubelboulevard heel rottig aan en is er allerlei eenrichtingsverkeer; als de auto's op de duur meteen weer terug moeten, wordt dat een mooie chaos. Nou ja, mijn advies is: ga alleen als je er echt iets nodig hebt, niet omdat je er graag komt. Het restaurant met zijn gehaktballetjes en vossenbessensaus is toch dicht.
Weten jullie wat er trouwens ook pas open is? De nieuwe Broese aan de Oude Gracht, aan de achterkant van het oude postkantoor!(Voor niet-Utrecht-en-omstrekers: Broese is de grote boekhandel van Utrecht.) De boeken hebben er heerlijk de ruimte en het assortiment is niet verschraald. Daardoor is er nu extra veel plaats voor bezoekers; juist nu kunnen alle nieuwsgierige bezoekers gemakkelijk afstand van elkaar houden. Hoe het morgen zal zijn weet ik niet (zaterdag is het altijd veel drukker natuurlijk), maar vandaag mocht ik gewoon naar binnen.
Het was sowieso voor het eerst sinds het begin van de quarantaine dat ik weer in de stad kwam. Ik werd er gelijk voor gestraft: lekke band en met het ov terug.
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Jep en Brad Pitt...
Wat ik beide echt geweldige acteurs vind...
Maar dit plot... zonder plot...
Ik snap niet waarom deze film zoveel prijzen heeft gewonnen eigenlijk... Misschien omdat het heel knap is om een film zonder plot te hebben...
Ik vind het echt een gewéldige film. Tot het eind is t zelfs behoorlijk trouw aan de geschiedenis, zelfs. In het echt werden Sharon Tate en haar vrienden vermoord, namelijk.
Janine1990 schreef:Hmmm... ik wist niet eens dat er een historisch aspect in zat![]()
Maar dan nog, blijft een verhaal zonder clou voor mij![]()
Gelukkig geen nachtmerrie gehad... Vanavond maar eens kijken of Titanic ook op Netflix staat. Is er volgens mij niet voor geweest dit jaar? Meestal toch wel rond de datum dat het schip is gezonken...