[HK] Thuiszijn en bezigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: [HK] Thuiszijn en bezigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 17:20

Voila, klaar!
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 17:33

Zamora schreef:
Gepaneerde kip :')

Mijn kippen vandaag gekortwiekt... ze hebben weer mijn kruiden eruit getrokken en nu is er niks van over hahaha. Keek er beetje tegenop het zelf te doen maar stelt niks voor :=

Is toch alleen maar de grote pennen afknippen? Die van ons hoeven niet gekortwiekt, gelukkig.

Gepaneerde kip _O-.

ontherun schreef:
Hoe liggen ze erbij San _O-

Ja, goede vraag :'). Op, over, onder en naast elkaar wisselden af of zo :)).

LadyMadonna schreef:
Voila, klaar!
[ [url=m/RF9n5I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh supernetjes zo +:)+. Hopelijk volgende maand weer open :).

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:31

Ik heb alles afgeknipt. Was het zo zat. Nee hoor haha alleen de grote inderdaad :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:34

Zamora schreef:
Ik heb alles afgeknipt. Was het zo zat. Nee hoor haha alleen de grote inderdaad :=

Ik kan me voorstellen dat je t zat wordt dat je kruiden gesloopt worden, whehe.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:45

Netjes hoor LM! Hoewel ik echt wel moet wennen aan zo'n scherm, weet niet of het dat ooit doet :o

Zo, mijn garage is uitgemest, dat werd tijd. Ik zat onder het stof en de spinnenwebben, waarom verzameld zich dat altijd zoveel in garages >;)

Iemand hier interesse in verschillende dekens in maat 185? Ik heb al een tijdje geen poown meer en die zal er de komende 5 jaar ook niet komen denk ik... Maatje gespierde quarter _O- Heb vanalles nog, maar je krijgt de zooi niet verkocht en weggooien vind ik zo zonde. Kwam er dus achter dat ik zelfs nog leren laarzen heb :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:14

musiqolog schreef:
Als de IKEA na een tijdje weer opengaat, zou het normaal legbatterij-druk worden. Ik mag echter aannemen dat heel veel mensen sowieso al thuisblijven omdat ze niet durven. Verder moeten ze mensen uit de winkel houden wanneer het te druk wordt; ik denk dat ze daar bij de parkeerplaats al mee beginnen. Bij mij in de buurt (in Utrecht) rijd je op de meubelboulevard heel rottig aan en is er allerlei eenrichtingsverkeer; als de auto's op de duur meteen weer terug moeten, wordt dat een mooie chaos. Nou ja, mijn advies is: ga alleen als je er echt iets nodig hebt, niet omdat je er graag komt. Het restaurant met zijn gehaktballetjes en vossenbessensaus is toch dicht.

Weten jullie wat er trouwens ook pas open is? De nieuwe Broese aan de Oude Gracht, aan de achterkant van het oude postkantoor! :D (Voor niet-Utrecht-en-omstrekers: Broese is de grote boekhandel van Utrecht.) De boeken hebben er heerlijk de ruimte en het assortiment is niet verschraald. Daardoor is er nu extra veel plaats voor bezoekers; juist nu kunnen alle nieuwsgierige bezoekers gemakkelijk afstand van elkaar houden. Hoe het morgen zal zijn weet ik niet (zaterdag is het altijd veel drukker natuurlijk), maar vandaag mocht ik gewoon naar binnen.

Het was sowieso voor het eerst sinds het begin van de quarantaine dat ik weer in de stad kwam. Ik werd er gelijk voor gestraft: lekke band en met het ov terug. :

Oooooh IKEA! _/-\o_

Ik dacht heel chill wat te gaan bestellen. Want nieuwe keuken + vaatwasser = 6 setjes bestek is onvoldoende. En nog wat om in te richten.
En een mooie kast voor in mijn bijkeuken.

Dat kunnen ze wel leveren toch?

Nou, dan mag je dus mooi 39 euro gaan dokken. Want kan niet via PostNL.
Kan ik het net zo goed zelf afhalen. :+
Zooooo jammer...

LadyMadonna schreef:
Voila, klaar!
[ [url=m/RF9n5I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Supermooi! Nu duimen dat je snel open mag!! :D

Ik heb mezelf vandaag ff goed verwend, soort van...
Ik ging douchen, lekkere Rituals Hammam scrubbeurtje, lekker smeren met Happy Buddha.
Lekkere olie voor m'n gezicht... Ging helemaal mis... Mijn bril glibbert nu een partijtje van m'n neus af... }:0

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:16

IKEA is met bezorgen idd echt belachelijk duur... Laten klaarzetten en ophalen is goedkoper.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:17

Ja viel dat echt ff tegen...

Moet ik het eerst weer ff uitstellen, volgende week zaterdag bij m'n ouders in de tuin ploegen. Naast dat ik dienst heb volgende week... Dus dan is zo'n uitstapje ook niet heel handig. Zeker als met het weer dat wordt voorspeld en het feit dat de geelblauwe reus weer open gaat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 19:19

Ja, echt bizar de hele week regen _O-. Net nu wij de tuin willen gaan doen :').

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 20:53

Ik doe iets fout volgens mij in deze "quarantaine" periode, sportscholen dicht en ik ben alweer uit mijn broek gescheurd :') , aantal weken geleden ook al een :=
Nee oke, de weegschaal zegt nog het zelfde gelukkig, maar mn broeken moeten niet te hard slijten, heb er nu nog maar 2 die lekker zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 21:23

ontherun schreef:
Iemand hier interesse in verschillende dekens in maat 185? Ik heb al een tijdje geen poown meer en die zal er de komende 5 jaar ook niet komen denk ik... Maatje gespierde quarter _O- Heb vanalles nog, maar je krijgt de zooi niet verkocht en weggooien vind ik zo zonde. Kwam er dus achter dat ik zelfs nog leren laarzen heb :')

Je kan ze evt doneren aan de paardenkamp (rusthuis), inzamelpunten zitten door het hele land. Zie

https://www.paardenkamp.nl/doneren-en-h ... melpunten/

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 21:45

De dames zijn vandaag voor t eerst zelf t nachthok in gegaan *\o/*. Eentje zit op stok, de andere drie hebben zich in één legkast gepropt :').

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 22:46

Nou ik heb net ook Once upon a time in Hollywood gekeken

Wtf...

Ik ga er nu een paar afleveringen Gossip girl achteraan kijken om nachtmerries te voorkomen...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 22:50

Janine1990 schreef:
Nou ik heb net ook Once upon a time in Hollywood gekeken

Wtf...

Ik ga er nu een paar afleveringen Gossip girl achteraan kijken om nachtmerries te voorkomen...

Dat is die film toch met Leonardo DiCaprio?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 22:53

Jep en Brad Pitt...

Wat ik beide echt geweldige acteurs vind...

Maar dit plot... zonder plot...

Ik snap niet waarom deze film zoveel prijzen heeft gewonnen eigenlijk... Misschien omdat het heel knap is om een film zonder plot te hebben...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 22:55

Oke, die kan ik dus op m'n lijstje zetten van films waar ik m'n tijd niet aan moet verspillen :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 22:57

Janine1990 schreef:
Jep en Brad Pitt...

Ik snap niet waarom deze film zoveel prijzen heeft gewonnen eigenlijk... Misschien omdat het heel knap is om een film zonder plot te hebben...

Ik vind het echt een gewéldige film _O_. Tot het eind is t zelfs behoorlijk trouw aan de geschiedenis, zelfs. In het echt werden Sharon Tate en haar vrienden vermoord, namelijk.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 23:03

Dat zou ik persoonlijk doen ja :')

Ik ben best wel een Tarantino fan, Inglorious Basterds vond ik bijvoorbeeld ook geniaal.
En Leonardo vind ik ook echt een briljante acteur...

Maar dit... %)

Cirkeltje ging niet rond, daar kan ik niet zo goed tegen op het moment :')
Van de week ook een mega nachtmerrie gehad. Oorverdovend veel lawaai en alle trilde. Met andere woorden, die wereld verging. Ohja het was ook allemaal gitzwart...

Ik had Grey's Anatomy 8x23 Flight gekeken die avond... :+ Dit zegt insiders genoeg denk ik :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 08:43

musiqolog schreef:
Als de IKEA na een tijdje weer opengaat, zou het normaal legbatterij-druk worden. Ik mag echter aannemen dat heel veel mensen sowieso al thuisblijven omdat ze niet durven. Verder moeten ze mensen uit de winkel houden wanneer het te druk wordt; ik denk dat ze daar bij de parkeerplaats al mee beginnen. Bij mij in de buurt (in Utrecht) rijd je op de meubelboulevard heel rottig aan en is er allerlei eenrichtingsverkeer; als de auto's op de duur meteen weer terug moeten, wordt dat een mooie chaos. Nou ja, mijn advies is: ga alleen als je er echt iets nodig hebt, niet omdat je er graag komt. Het restaurant met zijn gehaktballetjes en vossenbessensaus is toch dicht.

Weten jullie wat er trouwens ook pas open is? De nieuwe Broese aan de Oude Gracht, aan de achterkant van het oude postkantoor! :D (Voor niet-Utrecht-en-omstrekers: Broese is de grote boekhandel van Utrecht.) De boeken hebben er heerlijk de ruimte en het assortiment is niet verschraald. Daardoor is er nu extra veel plaats voor bezoekers; juist nu kunnen alle nieuwsgierige bezoekers gemakkelijk afstand van elkaar houden. Hoe het morgen zal zijn weet ik niet (zaterdag is het altijd veel drukker natuurlijk), maar vandaag mocht ik gewoon naar binnen.

Het was sowieso voor het eerst sinds het begin van de quarantaine dat ik weer in de stad kwam. Ik werd er gelijk voor gestraft: lekke band en met het ov terug. :

Jaaaa ben zo benieuwd naar de nieuwe Broese!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:47

_San87_ schreef:
Janine1990 schreef:
Jep en Brad Pitt...

Ik vind het echt een gewéldige film _O_. Tot het eind is t zelfs behoorlijk trouw aan de geschiedenis, zelfs. In het echt werden Sharon Tate en haar vrienden vermoord, namelijk.

Hier vonden we hem ook geweldig! Verrassend leuke draai gegeven, bij het eind, aan het echte verhaal. :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:25

Hmmm... ik wist niet eens dat er een historisch aspect in zat :')

Maar dan nog, blijft een verhaal zonder clou voor mij :')

Gelukkig geen nachtmerrie gehad... Vanavond maar eens kijken of Titanic ook op Netflix staat. Is er volgens mij niet voor geweest dit jaar? Meestal toch wel rond de datum dat het schip is gezonken...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:28

Janine1990 schreef:
Hmmm... ik wist niet eens dat er een historisch aspect in zat :')

Maar dan nog, blijft een verhaal zonder clou voor mij :')

Gelukkig geen nachtmerrie gehad... Vanavond maar eens kijken of Titanic ook op Netflix staat. Is er volgens mij niet voor geweest dit jaar? Meestal toch wel rond de datum dat het schip is gezonken...

Ja joh, alles wat je daar ziet, behalve het karakter van Leo en Brad, zijn mensen die echt (hebben) bestaan. Films die echt zijn gemaakt en gebeurtenissen die, op het einde na, echt hebben plaatsgevonden :P.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:36

Ik weet niet hoe Sharon Tate (die naam kwam me wel mega bekend voor :') ) in het echt vermoord is...

Maar de dood van de hippies was wel echt Tarantino :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:41

Janine1990 schreef:
Ik weet niet hoe Sharon Tate (die naam kwam me wel mega bekend voor :') ) in het echt vermoord is...

Maar de dood van de hippies was wel echt Tarantino :')

Nou ja, door de Masons, die hippie familie die je zag :D.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:48

Ja dat snap ik, maar meer hoe :')

Vlammenwerpers? :')