Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FlameHorse schreef:Nog even ter verduidelijking, het ging wel degelijk om een vergadering. Het ging hierbij om de Orde commissie van een studentenvereniging, zij zorgen er normaliter dus voor dat alle mores en het normaal fatsoen op de kroeg worden nageleefd. Gezien de iets andere gang van zaken als normaal met de eerstejaars lichting dit jaar was er dus een vergadering ingelast. Er moest genotuleerd worden en daarom was er de hele tijd 1 iemand tegelijkertijd aan het woord. Ja, er werd een biertje gedronken en tussendoor wel gelachen, we denken dat dit uiteindelijk de overlast heeft veroorzaakt.
Earth schreef:FlameHorse schreef:Nog even ter verduidelijking, het ging wel degelijk om een vergadering. Het ging hierbij om de Orde commissie van een studentenvereniging, zij zorgen er normaliter dus voor dat alle mores en het normaal fatsoen op de kroeg worden nageleefd. Gezien de iets andere gang van zaken als normaal met de eerstejaars lichting dit jaar was er dus een vergadering ingelast. Er moest genotuleerd worden en daarom was er de hele tijd 1 iemand tegelijkertijd aan het woord. Ja, er werd een biertje gedronken en tussendoor wel gelachen, we denken dat dit uiteindelijk de overlast heeft veroorzaakt.
Nou lekker voorbeeld zijn ze dan met zo'n vergadering. Sorry maar ik vind dit zo grappig

. FlameHorse schreef:Ik zal hier vanavond ook eventjes uittypen wat we hebben besloten. Een bloemetje o.i.d aan de buurman geven vind ik ook een goede, zal ik aandragen. We wilden sowieso even een nette brief schrijven en die door de bus doen, met onze welgemeende excuses en de vraag of hij nogmaals om de tafel zou willen. We dachten dat dat wat 'laagdrempeliger/ minder direct' voor de buurman. Misschien dat als wij aanbellen, dat hij dat totaal niet kan waarderen namelijk.
Citaat:Nog even ter verduidelijking, het ging wel degelijk om een vergadering. Het ging hierbij om de Orde commissie van een studentenvereniging, zij zorgen er normaliter dus voor dat alle mores en het normaal fatsoen op de kroeg worden nageleefd. Gezien de iets andere gang van zaken als normaal met de eerstejaars lichting dit jaar was er dus een vergadering ingelast. Er moest genotuleerd worden en daarom was er de hele tijd 1 iemand tegelijkertijd aan het woord. Ja, er werd een biertje gedronken en tussendoor wel gelachen, we denken dat dit uiteindelijk de overlast heeft veroorzaakt. Er was geen muziek bij.
. Het lijkt me sowieso verstandig om die orde commissie de coronaregels eens op te laten zoeken. Voor jullie allemaal
.Citaat:Tevens nog even om in te gaan op de vraag of hij hier al langer woont dat het studentenhuis: het blok bestaat zeker al 20 jaar als een studentenhuis en is sinds 2008 ongeveer eigendom van de huidige huisbaas. We gaan ook met hem even overleggen.
Citaat:Nog een laatste toevoeging: toen mijn huisgenoot met hem het eerste gesprek had gevoerd hebben we afgelopen maand het ook echt stil gehouden. Ook omdat het collegejaar weer was begonnen.
. xxCYNNxx schreef:Ik zie dit gewoon los van corona, want heel eerlijk; ook zonder corona was dit gedrag behoorlijk asociaal geweest. Het gros van de vergaderingen zullen ook geen vergaderingen zijn, maar gewoon studentenfeestjes/borrel.
Ook zonder corona is het not done om tot ver in de avond ( om 21:00 is het qua omgevingsgeluiden al veel en veel stiller dan overdag, dus dan overheerst al vrij snel het geklets van 20 man die gezellig met een biertje in de tuin staan) met 20 man of zelfs meer te gaan 'vergaderen' in de tuin.
Dat jullie buren met dat mooie weer alles potdicht hadden zegt ook genoeg; ook die hadden er last van, maar kozen ervoor om zelf er maar naar te schikken door niet te klagen en uit nood de ramen maar dicht. Want wie heeft met dat mooie weer nu alles potdicht? Ja een enkeling misschien, maar alle buren? Dat zegt al meer dan genoeg; hun zomer is aardig verpest door luidruchtige studenten.
FlameHorse schreef:Ik zal hier vanavond ook eventjes uittypen wat we hebben besloten. Een bloemetje o.i.d aan de buurman geven vind ik ook een goede, zal ik aandragen. We wilden sowieso even een nette brief schrijven en die door de bus doen, met onze welgemeende excuses en de vraag of hij nogmaals om de tafel zou willen. We dachten dat dat wat 'laagdrempeliger/ minder direct' voor de buurman. Misschien dat als wij aanbellen, dat hij dat totaal niet kan waarderen namelijk.
FlameHorse schreef:Nog even ter verduidelijking, het ging wel degelijk om een vergadering. Het ging hierbij om de Orde commissie van een studentenvereniging, zij zorgen er normaliter dus voor dat alle mores en het normaal fatsoen op de kroeg worden nageleefd. Gezien de iets andere gang van zaken als normaal met de eerstejaars lichting dit jaar was er dus een vergadering ingelast. Er moest genotuleerd worden en daarom was er de hele tijd 1 iemand tegelijkertijd aan het woord. Ja, er werd een biertje gedronken en tussendoor wel gelachen, we denken dat dit uiteindelijk de overlast heeft veroorzaakt. Er was geen muziek bij.
Marije112 schreef:moonsparkle schreef:Ik vind het wel heel goed van ts dat ze zo netjes reageert hier
Inderdaad, zeker als je ziet dat er zo weinig mensen de reacties van TS hebben gelezen en alsnog reageren...
_Penotti schreef:Marije112 schreef:
Inderdaad, zeker als je ziet dat er zo weinig mensen de reacties van TS hebben gelezen en alsnog reageren...
Ondertussen heb ik ze allemaal gelezen, maar ik zie dat ze schrijft ik wist niet dat we overlast gaven.
Naar direct uitingen als, de buren met de ramen dicht hebben ook geen last.
Of het was een belangrijke vergadering die echt moest.
Ik zie haar politiek correct zeggen wat hoort, handelen totaal anders.