Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Dimphyl schreef:Ik volg zelf oa robert jensen, sven hulleman, viruswaanzin, (tisjeboy)Jay, en een aantal anderen, en mijn mening begint zich steeds meer naar hun info te vormen, vooral omdat ik geen bewijzen zie dat deze kant geen gelijk heeft.
Earth schreef:En wat is de achtergrond van deze mensen?
Dimphyl schreef:hey!
Er zijn vast meer bokkers die, zoals ik, hun vraagtekens zetten bij de huidige (regionale en nationale) corona-regels. Ik kon hier over niet zo snel iets vinden in één van de andere corona topics, dus dan maar zelf één aanmaken.
Ik volg zelf oa robert jensen, sven hulleman, viruswaanzin, (tisjeboy)Jay, en een aantal anderen, en mijn mening begint zich steeds meer naar hun info te vormen, vooral omdat ik geen bewijzen zie dat deze kant geen gelijk heeft.
We zijn inmiddels een maand verder na de grote demonstraties op het malieveld en BLM-demonstratie, en de corona cijfers blijven dalen, 99% heeft een 'gewone griep' na besmetting, er zijn minder mensen overleden aan corona dan gemiddeld aan de gewone griep, onze economie én geestelijke gezondheid gaat er aan..
Waarom zitten we nog steeds in een zgn 'pandemie' en 'lockdown' als er eigenlijk niks aan de hand is?
Mijn burgerlijke ongehoorzaamheid wordt iniedergeval flink getriggerd, vooral aangezien er hier dagelijks regels veranderen bij bijv. Supermarkten. -waarom moest ik gister geen karretje, en vandaag wel?
Ik ben vooral benieuwd naar links naar onderzoeken, statistieken etc die gewoon helder aantonen wat er niet klopt. -of die juist aan tonen dat het wél klopt, dat mag uiteraard ook, maar die ben ik ook nog niet tegen gekomen hier op bokt.
Dimphyl schreef:Waarom zitten we nog steeds in een zgn 'pandemie' en 'lockdown' als er eigenlijk niks aan de hand is?
verootjoo schreef:Hoe komt het eigenlijk dat je Robert Jensen en Tisjeboy en Sven Hulleman of all people betrouwbaarder acht dan wat het RIVM/Mark Rutte/media ons vertellen?
Dimphyl schreef:Bronnen ga ik later even toevoegen, heb momenteel laptop niet bij de hand.
Het roepen dat je met deze mening geen ic bed krijgt, is belachelijk. Er zijn tot nu toe géén volle ic's geweest, sterker nog, er stonden nog panden vol bedden leeg.
Ik ken mensen die in de zorg werken, die van dichtbij het hebben meegemaakt, incl overlijdens.
En eigenlijk allemaal zeggen ze hetzelfde, zonder onderliggend lijden waren de personen die zij hebben zien doodgaan, niet overleden. (Een wat heftigere griep had deze mensen ook laten overlijden zegmaar) - ik wil hier niemand mee kwetsen, nogmaals, dit hoor ik van mensen om mij heen.
Ik zit uiteraard in een gebied dat nauwelijks corona heeft mee gekregen, maar ik hoor het ook uit andere delen van het land.
Net zoals de nu nog geldende regels, waarom gebruiken we die?
1.5 meter is niet genoeg om een virus te weren, de druppels (aerosol) verspreiden zo'n 8 meter in een afgesloten ruimte, de mondkapjes die wij op 'mogen' zijn niet medisch, Of terwijl, die doen niks, beschermen niks. Zorgen er alleen voor dat je je eigen afvalstoffen weer terug in ademt en veel minder zuurstof binnen krijgt. Waarom dan deze regels?
Ik heb afgelopen week 5uur in de bus/trein gezeten, in de bus geen enkel mondkapje, in de trein wel, maar ook vele die het op/af zetten als er gecontroleerd wordt.
Op mijn werk is afstand houden lastig (kleding winkel), maar ook al probeer ik het, mensen houden zich er zelf niet aan.
Er zijn momenteel weer véél positieve corona tests volgens de media, maar, daar tegenover staan vele berichten van valse tests.. en een besmetting betekend geen zieke. Ook is er nu letterlijk gezegd dat er cijfers véél later worden doorgegeven - sommige mensen zijn dus volgens statistiek nu 'corona' terwijl ze al weken weer aan het werk zijn.
Nogmaals, 99% van de besmette mensen heeft geen ernstige klachten (dit zijn cijfers van het rivm) waarom moeten wij dan voor 1% (waarvan 0.08% overlijdt) al deze dingen blijven doen als we zelf niet ziek zijn?
Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat er mensen zijn overleden en (blijvend) ziek zijn geworden, maar de maatregelen zijn (volgens 'mijn' bronnen) buiten proportioneel en, belangrijker nog, nauwelijks effectief. Daar zet ik dus mijn vraagtekens bij. Nederland staat stil, voor iets dat eigenlijk 2 maanden geleden al geen pandemie meer genoemd kon worden.
Overigens, de personen die ik in de OP noemde zijn de meest publieke figuren die van alles delen 'tegen' de lockdown. Zij geven dus ook gewoon bronnen en links naar allerlei onderzoekers, artsen etc.
irryproppy schreef:Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8