Ik ben wieneke, 23 jaar en ik heb in 2016 mijn Fries Sam gekocht. Ze kwam als 2 jarige bij me en ik heb haar dus zelf opgeleid tot waar we nu zijn, nog altijd super blij met haar, hier is een kort overzicht van ons jaar! Ik hoop dat jullie net zo van haar kunnen genieten als ik doe

Sam: 5 jaar oud inmiddels

Het jaar begon voor ons op de Gelderse kampioenschappen; helaas door een groot punten verschil (21 punten verschil) niet door maar daarom niet minder trots!

Tussendoor reden we een les bij Judith Pietersen

En startte we onze eerste outdoor wedstrijd, wat Sam maar wat spannend vond maar toch heel goed deed

Daarna reden we weer mee met de outdoor selecties, lekker nog een keertje in de B ze is immers nog jong! En niet zonder resultaat, na alle selecties gereden te hebben mochten we naar de Gelderse kampioenschappen outdoor

En werden we ook kringkampioen!

Tussendoor hadden we tijd voor wat lol

En toen gingen we naar de Gelderse; het losrijden deed ze fantastisch op zo’n groot evenement, helaas in de ring verloor ze haar concentratie en zelfverzekerdheid wat resulteerde in een heel slordige proef, toch nog 181 punten weten te pakken

Tussendoor hebben we verschillende fotoshoots mogen doen; dit vond ze ook fantastisch!

Samen met mn beste vriendin

En startte we voor het eerst L1

Reden we mee met de scoutingsdag en werden we geselecteerd voor het jeugd stimuleringsplan

En reden we onze laatste indoor selectie in het L1, waarvan we nu in afwachting zitten of we wederom naar de GK mogen. Inmiddels zitten we op L1 + 10 in 4 wedstrijden

Kortom, een fantastisch jaar met een super werkwillig, lief paard!
Rijtechnisch commentaar mag natuurlijk altijd maar daarvoor heb ik dit topic niet geopend