Toch een beetje traditie om aan het eind van het jaar een overzichtje te maken en dan nu terug te blikken op een jaar vol met lol met mijn Diva.
Paspoortje; Prada, merrie, 7 jaar, haflinger x Fries, Z1 dressuur, WE level 1, buitenrijmaatje, lolmetmijnknolpony, alleskunner

Goed we beginnen in januari en in het kader van je moet alles een keer gedaan hebben en alles doen om je pony te verbeteren begonnen we met lessen aan de lange lijnen, moeilijk!
1)
En lag er sneeuw!

Op naar februari waar we bleven lessen met de lange lijnen en heerlijk in het zonnetje buiten konden trainen.
2)

3)

Door naar maart... Reden we dressuur en gingen we naar het bos

4)

April.... Eerste keer weer buitenconcours, weer een keer springen en onze eerste Working Equitation training!
5)

6)

saskiaojan @ [RIJ-ITP] Working Equitation met diva Prada
In mei reden we een clinic bij Herman Smit voor de jury en instructeursbijscholing in Tolbert
7) reden we onze eerste oefenwedstrijd WE level 1... Iets ambitieus, maar wel superleuk!

8) en deden we mee aan een ride en bike, heel gaaf en zeker voor herhaling vatbaar!

[RIJ-ITP] Because girls just wannahave fun ....
Door naar juni, juli en augustus ondertussen trainen we tussen alle leuke dingen dressuurmatig en de Working Equitation ook gewoon door...en reden we mee in de avond4daagse
9)

En gingen we koeien vangen in Pesse
10)

saskiaojan @ [RIJ-ITP] Girls just wannahave fun and catch some cows
Reden veel buiten!
saskiaojan @ [RIJ-ITP] De wereld door de oren van het duo penotti
deden mee met het ringsteken voor de DrentFrieseWold competitie, die we wonnen

11)

saskiaojan @ [EV-ITP] Ringsteken voor de Drents Friese Wold Bokaal!
Op naar september,
12) reden voor het eerst met een dameszadel

Genoten we vd beginnende herfstkleuren
[ITP] Pretty in pink..... eh paars vd hei.
En dan komt oktober ..... Onze eerste keer Zdressuur starten

Nog lang niet daar waar het moet zijn, maar de basis is goed, nu alles aan elkaar knutselen.
En reden we onze eerste echte Working Equitation wedstrijd!
13)

En door naar November en december hadden we een Western trail clinic van Paulette Zorn, trainden we dressuurmatig door en hebben we nog steeds maandelijks les van Gemma Nienhuis in de Working Equitation en zijn we gister weer naar Pesse afgereisd voor een koeienclinic bij Loes Dekker.
14)

Dit was een jaar vol eerste keren en met heel veel plezier, ik geniet elke dag weer van mijn pony en voel me vaak gezegend dat ik dit allemaal met haar kan doen...
Voordat iedereen denkt, tjonge die heeft het druk.... Valt mee hoor tussendoor loopt ze lekker de hele dag buiten ( nu halve dagen ivm het weer) en rijden we eigenlijk nooit 3 dagen achter elkaar, dus gemiddeld loopt ze 4x in de week.
Op naar 2020, ben benieuwd wat we dan allemaal voor leuke dingen gaan uitvinden.
15)