Jouw allervreemdste droom?

Moderators: EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

Storm

Jouw allervreemdste droom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 19:56

Ik zag net een ander topic waar vreemde, grappige en absurde dromen voorbij kwamen.

Nu heb ik ooit ook eens gedroomd dat ik met Tom Cruise gezoend had (he, ik ben al 43 he, vroeger was hij echt wel lekker) en ik zo blij was, en dat ik dacht 'dat neemt niemand mij ooit meer af'. Totdat ik wakker werd natuurlijk. Ik was nog een soort nijdig.

Nu vraag ik me af, wat was jouw gekste, domste, vreemdste of grappigste droom?

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Jouw allervreemdste droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:57

Ik stem voor de droom van Cayenne hoor. :') Die zat op stok. Wtf.

Echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein, vrienden die verdien je door er zelf een te zijn.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 19:58

Giolli schreef:

Ik denk ook niet dat dit overtroffen kan worden :')

'What if I fall?'

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:59

ben eens een week van slag geweest nadat ik droomde dat ik met Herman den Blijker in bad zat...

:roll:

A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 20:00

ellepel schreef:
ben eens een week van slag geweest nadat ik droomde dat ik met Herman den Blijker in bad zat...

:roll:

Kon je daar nog bij dan?

'What if I fall?'

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:01

hahhaa...ja blijkbaar _/-\o_

A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:06

Oh ik droom best veel! Zo ooit een keertje dat ik echt in Mario Kart zat en zo een wagentje bestuurde over de rainbow road. Die droom was ook in die animatie kleuren _O-

En laatst een droom dat ik Jason Momoa <3 tegen kwam en ik hielp hem met wat dingen en hij was heel blij. Uiteindelijk verklaarde hij mij de liefde. Helaas werd ik wakker toen we net aan het zoenen waren :+

'Some of my best friends never say a word to me'

IG: lilianmrt91

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:10

Giolli schreef:

Deze dus _O-

Ik was van de week een moordenaar in een Nissan Leaf met 4 babyhamstertjes :j

Art speaks where words are unable to explain

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:12

Heb ooit slaapdronken naar een vriendin geappt dat Voldemort achter me aan zat maar dat mijn kogels op waren. En dat ik nu in de tuin verscholen zat.

:))

[o]
Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!
Meer Afrika-foto's hier
Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:13

_O- _O-

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:14

Heb eens gedroomd dat er een vliegtuig een 250 meter van ons bedrijf neergestort was op Fort Oranje (ja die van TV), met weglopende leeuwen... :')

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:16

Ik droomde toevallig vannacht nog dat Maarten van Rossum een opera concert gaf :')

Gigi's Tilia (Casirano Z x Royal Bravour) L1 dressuur, BB springen
Cosmo Z (Chellano Z x Amulet) B+12 springen

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:25

In een droom had ik ooit eens pijn aan mijn elleboog. Toen ik naar beneden keek zag ik dat er geen vlees meer rond mijn elleboog zat en de botten gewoon bloot lagen.
Toen vroeg ik aan een van mijn vriendinnen of ik daar best mee naar het ziekenhuis kon gaan.

Goh, misschien toch wel een goed idee ja? :')

(Altijd wel leuk dat ik regelmatig 'flashbacks' krijg van mijn dromen overdag. Ik kan 's ochtends vergeten zijn wat ik gedroomd had en dan overdag plots een trigger krijgen waardoor mijn droom van 's nachts plots naar boven komt.)

Ik droom wel vaker vreemde dingen. Ben helaas te lui om ze op te schrijven terwijl ik daar speciaal een boekje voor gekocht heb... :+

Deze nacht was ik op een feestje, ondergronds en daar liepen vampieren rond. :j :') (Schrok me heel erg toen eentje plots 'teleporteerde', werd toen nog eens bang omdat ik de vampier niet wou beledigen door te schrikken.)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 20:33

JudithGigi schreef:
Ik droomde toevallig vannacht nog dat Maarten van Rossum een opera concert gaf :')

Ieeeehhh nee! :')

'What if I fall?'

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:36

Mijn meest verontrustende dromen zijn de dromen waarin ik snak naar een sigaret. Dan probeer ik op alle mogelijke manieren aan een sigaret te komen. Maar wel heel stiekem want ik schaam me er voor, niemand mag het weten! Soms lukt het en soms ook niet. Als het me lukt is het zo zo lekker!

Ik rook niet en heb ook nog nooit gerookt!

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:37

Qimm schreef:
Mijn meest verontrustende dromen zijn de dromen waarin ik snak naar een sigaret. Dan probeer ik op alle mogelijke manieren aan een sigaret te komen. Maar wel heel stiekem want ik schaam me er voor, niemand mag het weten! Soms lukt het en soms ook niet. Als het me lukt is het zo zo lekker!

Dat droomde ik vroeger ook vaak! Toen wegens problemen begonnen met roken en heb die droom nooit meer gehad. Ondertussen wel weer gestopt :D

Mondy
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:42

Mijn meest bizarre droom... of misschien wel nachtmerrie :+ was paar dagen na mn operatie..de eerste nacht thuis. Door de narcose en op mn rug moeten slapen en in t ziekenhuis om t uur wakker gemaakt moeten worden de meest wazige en vermoeiende droom ooit gehad.

Ik werd nl alleen maar wakker. Zowel in mn droom als echt. Dus wakker worden. Meteen in slaap vallen en gelijk weer wakker worden en in slaap vallen enz.
Op den duur was ik zo van t padje dat ik bedacht een punt te pakken waarbij ik kon zien of t echt was of een droom.
De router had een klein blauw lampje en dat zwakke blauwe licht zag ik dus zodra uk echt wakker was. Zodra die er niet was was t in mn droom.

Heb nog nooit zo beroerd geslapen.. En ik slaap al niet altijd even goed :')

Mondy R.I.P. 30-05-2012 <3 JollyJoker
    Be a appaloosa in an arena of sorrels.<|-

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:46

Qimm schreef:

Dat droom ik ook regelmatig! Soms word ik dan ook wakker en echt naar een sigaret snak :+ (nog nooit gerookt en ook echt niet van plan)
    Laatst bijgewerkt door Lagonda op 07-09-19 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

'Some of my best friends never say a word to me'

IG: lilianmrt91

Mondy
    Moderator Algemeen1
    No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:47

_O- rookt jullie partner ?

Mondy R.I.P. 30-05-2012 <3 JollyJoker
      Be a appaloosa in an arena of sorrels.<|-

Yalou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:52

Vroeger als klein kind had ik vaak een nachtmerrie over dat ik door een space-muis in een raket de ruimte in werd gesschoten en als andere droom dat ik een powerranger was maar dat ik deed alsof ik dood was om niet afgeschoten te worden. :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:56

De eerste die in me opkomt is dat ik toen ik nog stage liep droomde dat ik een relatie had met mijn vrouwelijke begeleidster (val niet op vrouwen) en ook alle dingen deed die bij een relatie horen en het was zo realistisch dat ik de volgende dag op stage haar maar vermeed :=

Realistische tekeningen in opdracht
      Website Instagram Etsy shop

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:57

o leuk topic! Ik droom heel snel best gek als ik het te warm heb met slapen. Nu had ik het vorig jaar ook een keer te warm en droomde ik dat ik op een piratenschip zat met mijn oude juf van groep drie en mijn oude oppas :'). We meerden ergens aan en het was vooral gewoon zo raar. Ik was toen 24 denk ik dus die mensen heb ik ook al jaren meer dan 15 jaar niet gezien en opeens ploppen ze op in mijn droom :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 21:00

Ik heb ook wel eens gedroomd over iemand waar ik echt heel erg verliefd op was, maar zijn gezicht kon ik me gewoon niet meer herinneren. Heb dagen lang verliefd rond gelopen op iemand waarvan die waarschijnlijk niet eens bestaat. Zo stom he :+

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 21:06

Lagonda schreef:
      Qimm schreef:

Dat droom ik ook regelmatig! Soms word ik dan ook wakker en echt naar een sigaret snak :+ (nog nooit gerookt en ook echt niet van plan)

Ooooh ik dacht echt dat ik de enige was. Dit heb ik dus ook wel eens :')
      Idd nog nooit gerookt, zwaar tegenstander van en in mn omgeving ook niemand :')

Ik heb dus ook wel eens dat ik droom dat ik zwanger ben (kan helemaal niet) en als ik wakker wordt dan mis ik de buik uit mn droom

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 21:13

Herkenbaar, ik kan ook zo heerlijk realistisch dromen. Vooral als ik het druk heb gehad.

Wel eens gedroomd dat al mijn tanden uitvielen. Of inderdaad dat ik zwanger zou zijn (geen idee waarom, totaal geen behoefte aan en het zou ook helemaal niet kunnen), maar soms ook wel eens vreselijke dromen ..

Pas nog. Ik ben soms zo bang om mijn middelste hond kwijt te raken dat ik daar heel akelig over droom. Op de één of andere manier rende hij van me weg en werd in de droom aangereden. Toen ik daar achter kwam rende ik er naar toe maar kwam amper vooruit. Op het moment dat ik er bijna was hadden ze hem al ingeladen in een ambulance en werd hij weggebracht en niemand die zei dat het mijn hond was. Ja … vind dan je hond maar weer terug. Man ik werd echt in paniek wakker. Gelukkig lag hij naast me en heb hem even extra overdreven geknuffeld.

Als ik veel stress heb dan ga ik ook de meest bizarre dingen dromen, vaak heel negatief ook en kan daar de hele dag van slag van zijn.

Maar ook genoeg mooie dromen, van die heerlijke 'en ze leefde nog lang en gelukkig' dromen.

S H I N E L I K E A S T A R
      L U P A ~ B O D H I ~ M E R A
      The more I learn about people, the more I love my animals
      https://hamsterscaping.info/ ⋆ https://hamsterypurecolour.com/