Januari;
Heerlijk naar het strand geweest. Zelfs dan gewoon lekker de zee in!

Februari;
De maand waar in ik Bonnie haar baard voorgoed vaarwel zei. En was knapte ze op!

Maart;
Voorjaar! En dat betekend dat het buitenrij seizoen weer is begonnen! Joeppie!

April;
Ook in April reden we lekker buiten, of stapte we rond de weide uit.

Mei;
In Mei met de warme dagen al vroeg naar stal om voor de warmte te kunnen rijden.

Juni;
Iets gedaan wat ik al heel lang wilde doen. Met Bon naar mijn woonplaats rijden en daar even het strandje op. Het was een flinke rit maar zo gaaf!

Juli;
Tussen het trainen door reden we ook weer fijne buitenritjes

Augustus;
Weer een buckitlist dingetje. Samen zwemmen. S'avonds naar het strand gegaan en samen de zee in. Was zo gaaf om te doen, en het vertrouwen dat Bon had. Vergeet ik nooit meer!

September
De Otrimpische-spelen waren weer op stal. Een jaarlijkse spelletjes-dag op stal. Samen met een vriendin een pas de deux gereden in kerststijl. Ons eerste proefje ooit gereden en ring gestoken!

Oktober;
Toen zijn we voor het eerst naar een echt groot bos geweest. Wat was ze braaf! En wat was het mooi daar!

November;
Hier reden we lekker onze lesjes. Begonnen met oefenen voor het wijken, maar ook helaas te horen gekregen dat onze juf er mee gaat stoppen. Dus helaas opzoek naar een nieuwe juf!
December;
Voor het kerstgevoel super gave foto's van Bon en samen met Bon gemaakt!

Een reactie vinden we leuk! Ik wens iedereen ontzettend fijnen dagen en een spetterend 2019!