Na de verkoop van Elmo heb ik samen met mijn buurmeisje, bekend van het mini & maxi topic met Elmo ([RIJ-ITP] Mini en maxi oefenrondje Z1) een pony gekocht.
Golden Boy is een 6-jarige D-pony hengst en was net een maandje zadelmak toen we hem kochten. Hij is super braaf en helemaal geen hengst. Het is een heel mooi jaar geweest tot nu toe met heel veel hoogtepunten

Ter vergelijking de allereerste foto die we van hem kregen in april:

De eerste keer thuis rijden ging ik er maar even zelf op. Hij was echter super super braaf!

Fotoshoot in mei met mijn buurmeisje:

In juni/juli hebben we meegedaan met de Divoza Cup voor 6-jarige dressuurpony's. Best heftig met een 6-jarige die pas een paar maanden zadelmak is en concurrenten die al internationaal Z2 rijden. Maar onze toppers wisten in de voorronde toch een hele mooie 2e plaats te halen met 79 punten! In de finale was de spanning helaas wat te veel geworden.

Thuis trainen afgelopen zomer:

In september hebben ze meegedaan met de Pluvinel Jonge Talenten competitie en behaalden ze een super mooie 2e plaats

Kebie werd daarnaast verkozen tot Höveler pony talent, als beste ruiter/amazone

In de herfst was het tijd voor hun officiële wedstrijddebuut in de B en zijn er wat herfstfoto's gemaakt in het bos!

Tussendoor wordt er thuis natuurlijk hard getraind!

Afgelopen weekend wisten ze ook de 4e selectiewedstrijd te winnen, waardoor ze nu al zeker zijn van het kringkampioenschap en dus mogen uitkomen op de Brabantse Kampioenschappen

Mocht je meer willen zien van Golden Boy of hem willen volgen, hij heeft inmiddels zijn eigen Instagrampagina: @duitserijpony_goldenboy