Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:11

Ja mijn tv doet het! Dat maakt de avond een stuk leuker!

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:29

Bewust dit jaar , alleen genieten. Het bevalt mij ontzettend! Ergens heen , haastig hondjes verzorgen, en het is pittig lichamelijk mbt dat ik niet lang op een stoel kan zitten, kost veel energie. Daarnaast houd ik v een echt feestje. Ook al zijn er soms mindere omstandigheden ik heb er gewoon zin in. Dus niks aanpassen ( dat kan juist eenzamer zijn inderdaad) wat een heerlijke kerst! Gisteren naar paard ( niet v mij) geweest. Geluk was effe alleen aanwezig dus gepoetst op last Christmas en all I want for Christmas is you. Hij vond het gezellig. Op dooie gemak gereden , verzorgen. Op dooie gemak naar een wat verdere bus naar huis. Thuis kan hier lopen/ rommelen, liggen whatever lijf aangeeft , film boek , en tuurlijk honden gezelschap heerlijk. En heb nu nog energie ook over. Maar als het niet de bedoeling is dat je nu alleen zit of anders is dat niet je eigen keuze. En dat is altijd minder tuurlijk.

Tyke

Berichten: 2268
Geregistreerd: 27-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:49

Ik zit inmiddels gedoucht en wel ook weer alleen op de bank. Wel met familie gegeten maar goed 2 kleintjes die heeeel nodig naar bed moesten. En ben ook maar naar huis gegaan..

vanmorgen bij kennissen lekker paardgereden en wat op internet gekeken voor evt. nieuwe eigen paard. Vanmiddag mijn vader meegesleept naar zeedijk en met hond eind gaan wandelen.

EN nu..... lekker saai alleen op de bank. Op tv weinig te beleven dus ook home alone 2 opstaan.
Verder wel mensen geappt maar helaas geen reactie dus zal daar heel gezellig zijn denk ik.

nimbletje
Berichten: 784
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:50

Hier ook voor het eerst alleen. Wij liggen in scheiding en ex wilde met de kinderen naar zijn ouders. Ik vind het heerlijk! Geen verplichte schoonfamilie bezoekjes meer *\o/* .
Lekker de paarden gedaan en met de hond gewandeld. Stokbroodje met kruidenboter in de oven en lekker op de bank voor de tv!

Wel vervelend voor de mensen die zich 'vergeten'voelen, maar dat zie ik volgend jaar wel weer als ik single in mijn eigen huisje zit.

Fijne avond nog allemaal!!

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:02

Ik ben om het jaar alleen met kerst, dit jaar niet. Heb er de andere jaren ook nooit zo een probleem mee, ik vermaakt me wel, net wat jullie zegen.

Maar ik wil iedereen die het wel lastig vind even een knuffel geven :(:) Én bij dezen uitnodigen om volgend jaar op relaxte manier bij mij kerst te komen vieren. Ik woon in een uithoek, maar heb eventueel ook plek om te slapen. Sta voor veel voorstellen open, een heel jaar de tijd om voor te bereiden :+ Een aantal jaren terug ook kerst gevierd met bokkers in Utrecht, dat was ook erg leuk!

En oja, voor de eenzame oud en nieuwers onder ons heb ik ook nog wel plek (dit jaar :P )! (kan ivm paarden niet weg)

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:03

Vanavond zou oud stalgenootje komen bijkletsen omdat die ook alleen zou zitten, maar die had toch een etentje geritseld bij dr ex en dr kids.
Dus ik ben alsnog alleen vanavond. Omdat zij langs zou komen hele huis opgeruimd etc dus dat is ook wel weer fijn. Ben absoluut geen huisvrouw dus was wel nodig hahaha!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:04

Vind je dat niet banketstaaf van haar??

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:16

Jawel maar wat kan ik daar aan doen dan?? Ze is nog niet zo lang gescheiden dus kan me voorstellen dat ze dat 'leuker' vindt dan bij mij zitten.
Ik kan dr niet dwingen.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:20

Ivm ziek dochtertje thuis gebleven. Is natuurlijk anders dan de hele kerst alleen zitten. Toch is het anders maar niet erg (hoewel ik het voor mijn dochter heel rot vind dat ze zich ziek voelt). Vriend is naar zijn ouders. Het is prima zo!

Anoniem

Re: Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:21

Ik ben beide dagen alleen geweest , door wat gezeur en gedoe met de familie

Beviel mij stiekem wel :P

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:36

cissy schreef:
Jawel maar wat kan ik daar aan doen dan?? Ze is nog niet zo lang gescheiden dus kan me voorstellen dat ze dat 'leuker' vindt dan bij mij zitten.
Ik kan dr niet dwingen.


Jawel maar op het laatste moment zeggen ik kom niet vind ik niet kunnen als het 1 op 1 beloofd is. Maar helaas herken ik het.....ik heb ook een vriendin die dat doet als de ex/vriend weer in beeld is.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:48

Toch wel een gezellige avond gehad met mijn ouders , broer en aanhang.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:49

Ja, maar ik heb er geen last van... :)