Ik ben opzoek naar kado's waar iedereen wat aan heeft, min 3 stuks voor totaal 30 euro, iemand ideeen?
kwita
Geplaatst: 03-11-17 19:40
jolandapinky schreef:
Ik ben opzoek naar kado's waar iedereen wat aan heeft, min 3 stuks voor totaal 30 euro, iemand ideeen?
kado bon vvv/hema. boek kaarsen
of gewoon eens door de action lopen
ninavo
Geplaatst: 10-11-17 09:55
Even een vraagje
is dit een leuke surprise maar dan met een stalletje met een paard inplaats van een hondenhok
Yentaah
Geplaatst: 30-11-17 15:42
Hier maar eens wat leven in trappen.. Ik ben bezig met een toiletpot-surprise. In de toiletpot doe ik drap, waar mijn lootje in moet graaien om de cadeau’s te vinden. Nu zoek ik nog een leuke manier om een aantal cadeau’s te verstoppen in het kastje van de toiletpot. Heeft iemand een idee?
De paniek begint inderdaad toe te slaan.. alle cadeautjes zijn binnen, maar ik moet nog een surprise en gedicht maken. Gedicht schud ik zo uit mijn mouw, maar de surprise is lastiger omdat ik er twee langwerpige cadeautjes bij heb, en ze zijn bijna een meter bij ongeveer 15 cm. Zie dat maar ergens in de verwerken..
zorro
Geplaatst: 30-11-17 15:56
murphypower schreef:
Even een vraagje
is dit een leuke surprise maar dan met een stalletje met een paard inplaats van een hondenhok [ [url=m/wuEoGa.png]Afbeelding[/url] ]