Ik had al mijn paarden spullen al verkocht, maar via een advertentie op Facebook kwam ik bij een verzorgpaardje uit, helaas na een aantal maanden bleek de klik er niet te zijn. Het paard kon van uit het niks helemaal uit zijn dak gaan en het ging gevaarlijk worden. Toen ik al had besloten te stoppen, kwam Christa hier van bokt met de vraag of ik Bink niet wou proberen om te verzorgen. Gelijk een rondje op Bink gereden en de eerste keer gelijk naar buiten. Had nooit wat met haflingers, maar hij had vanaf het eerste moment mijn hart gestolen

De eerste keer op Bink:

Vervolgens gingen er twee maanden voorbij en de band groeide enorm, in overleg met Christa besloten wij dat het verstandig was om Bink te gaan leasen.

Hierna kwamen de kriebels om toch een eigen paardje te hebben, ik besloot op zoek te gaan. Niet echt handig dat iemand mij ging taggen op Facebook, Ik had Christa dit namelijk nog niet verteld en eigenlijk was ze een beetje teleurgesteld omdat ze zag dat Bink en ik zo leuk waren samen.
Een aantal weken later kwam de vraag: Desiree wil jij bink niet kopen?
En vanaf 1 maart was Bink (neduah van mij)
De eerste lessen reden wij zo door de bak:

Om vervolgens samen te groeien en ons verder te ontwikkelen:

De eerste wedstrijden werden een feit:

En wij gingen door, selectie wedstrijd rijden tussen de grote paarden.
Ook daar deed mijn kleine vriend het zo ontzettend goed, wij staan op een reserve plek voor de regio.

Ik ben zo trots op mijn kleine vriendje! Hij doet het toch, als kleine pony tussen de koudbloeden en warmbloeden. Ik ben zo ontzettend trots op hem!
In januari gaan wij ons L1 debuut maken!