Een jaar lang Aron in beeld!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BarbaravdW

Berichten: 958
Geregistreerd: 31-07-11

Een jaar lang Aron in beeld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 09:46

Omdat ik de andere ELJ ITP topics altijd erg leuk vind, besloot ik om er dit jaar ook eentje voor mezelf te maken! Van onze wat wildere buitenritjes heb ik weinig beeldmateriaal; filmen tijdens het rijden is niet echt heel handig haha. Daarom vooral stapfilmpjes, eigenlijk ook echt heel bijzonder omdat Aron een ADHDhaflinger is die liever draaft, galoppeerd, piaffeert, steigert of huppelt dan stappen... Geniet mee van mijn knappe man!

Een van de laatste plaatjes van 2016: Aron in zijn Kerstoutfit

Afbeelding


Januari:
Flink aan het oefenen met rijden in de binnenbak, zowaar een paar prachtige rechte lijnen over de AC gemaakt!

Afbeelding


Februari:
Uitstappen, iets wat we eigenlijk altijd doen. Hier kan je goed zien hoe hij geschoren was afgelopen winter (trampstamp!)

Afbeelding


Maart:
Uitstappen

Afbeelding

April:
Zonder deken buitenspelen = moddermonster!

Afbeelding


Mei:
In mei werd Aron 12!

Afbeelding


Juni en juli:
Blijkbaar geen fotos of filmpjes van Aron gemaakt... sorry!

Augustus:
Even lekker vrij los rondrennen, blije pony.



September:
We gaan het hele jaar op buitenrit, maar nu heb ik een stukje kunnen filmen!

Afbeelding
En ook kwam de tandarts weer eens langs :)



Oktober:
Scheren! Dit jaar wilde ik iets creatiefs doen. In meerdere sessies is Aron getransfofmeerd van een harig monster in een bloemenmonster :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


November:
In november gingen we uitstappen en toen was er een dubbele regenboog.




Ook heeft Aron de neiging de omheining te knuffelen en soms laat dat een merkteken achter.... groene neus!

Afbeelding


December:
Laatst bijgewerkt door BarbaravdW op 13-12-17 10:22, in het totaal 6 keer bewerkt


monnette1

Berichten: 244
Geregistreerd: 29-08-14
Woonplaats: Deil

Re: Een jaar lang Aron voor de wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:55

Leuk overzicht, en wat een kunst, die bloemen. Echt geweldig!

BarbaravdW

Berichten: 958
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Een jaar lang Aron voor de wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 10:15

Dankje Monnette! Ik heb een paar van de fotos kunnen vervangen door de filmpjes, veel leuker ;)

BarbaravdW

Berichten: 958
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Een jaar lang Aron in beeld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 19:31

Oh oeps, ik kan niet meer wijzigen... Ik wilde nog aanvullen met een paspoortje van Aron..

Aron is een haflinger ruin. Ik heb hem gekocht op 6 jarige leeftijd en hij is dit jaar 12 geworden. Ik doe eigenlijk alles met Aron, behalve er op zitten. We doen sinds kort aan parelli wat hij erg leuk vindt. De fotos zijn voornamelijk van het aangespannen werk; we zijn goed bezig om steeds beter samen te werken. Aron wordt ook wel omschreven als 'adhd-pony' of kangoeroe (omdat hij steigerend kan huppen op zijn achterbenen en dan de bak binnenkomen, inclusief koets). De belangrijkste uitdaging voor ons is de rust bewaren en voor mij is het vooral de bedoeling om steeds een andere oplossing te verzinnen voor de uitdagingen die Aron me voorschotelt.
Op de grond is hij superbraaf, ik kan hem in m'n eentje inspannen, hij loopt supernetjes met me mee en blijft over t algemeen heel braaf staan als ik hem dat vraag ('blijf'). Aron is vrijwel nergens bang voor (trekkers, vrachtwagens, honden...) en heeft een geweldig gevoel voor humor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker