Ik trainde hem fanatiek en hij ging mee op wedstrijden.
Vorig jaar ben ik op zoek gegaan naar een pony erbij omdat ik graag wou blijven mennen. Op zoek naar een shet van minimaal 1 meter, rond de 7/8jaar en een ervaren menpony. Daar was Chip: 5jaar, 87cm en weinig ervaring voor de wagen

In Januari hebben we hem opgehaald.

Eerste ontmoeting met Switch.
Switch zat ondertussen goed in z’n vel

Aangezien ik niet van harige pony hou het scheerapparaat erover heen gehaald en toen kon hij lekker mee met Switch naast de sulky.

En later samen mee naar de Holterberg

In maart heb ik Chip voor het eerst zelf ingespannen. En zo braaf!

Switch ging mee voor twee dressuur proefjes
Met 2 winstpunten gingen we weer naar huis.

In april mochten ze samen lekker vrij springen.

Ook leek het mij heel erg leuk om ze eens in het tandem te zetten. Heel lastig met het sturen maar wel leuk om eens te proberen.

In juni was weer de jaarlijkse wedstrijd dag van de Shetlander Menritten. Mooi moment om Chip eens mee te nemen naar een ander terrein. Dressuur gingen we slingerend de proef door

Met Switch reed ik een fijne dressuur proef, foutloze vaardigheid en een foutloze marathon en haalde we een 2e prijs

Daarna kregen ze allebei lekker een weekje vrij

In september heb ik samen met de ponys een fotoshoot gedaan waar echt hele gave foto’s zijn uitgekomen.

Begin november ging Chip voor het eerst officieel mee op wedstrijd. Heel net proefje met 179 punten, super trots op hem

Nog een lieve foto om mee af te sluiten

Halzen van de dekens zijn iets te lang daarom zitten de oren er nog wel eens in

Zo trots op mijn toppers! Nog geen planning voor 2018, vooral lekker genieten.
Wil Chip lekker blijven starten en Switch zal vooral lekker mee gaan voor buitenritjes.
Bedankt voor het kijken