Helaas was het wat mij betreft al veel te vroeg afgelopen met het lopen, want hoewel ik klein van stuk ben (en was) en altijd en overal jonger geschat werd kreeg ik op 11 november ineens overal te horen dat ik echt wel te groot/oud was

Afgelopen jaren heb ik met mijn neefjes langs de deuren gelopen. Heerlijk, net alsof je er zelf weer bij bent. Maar helaas kinderen groeien. De oudste is inmiddels te groot en de jongste vond zich vorig jaar ook al te oud. Dit jaar blijkt zijn hele (nieuwe) klas nog te gaan, dus hij gaat ook, maar daar heeft hij zijn tante natuurlijk niet meer bij nodig

Nou vind ik gewoon het hele sfeertje geweldig, en zou me dus ook best vermaken met gewoon de deur open doen en snoep uitdelen. Uit mijn eigen jeugd heb ik vooral goede herinneringen aan de mensen die er echt iets bijzonders van maakten. Mensen die hele zakjes snoep maakten of er zelf een leuke verpakking aan gaven. Voelde alsof je een kleine schat had getroffen.
Nu loop ik door de Action en zie ik allerlei mogelijkheden om ook iets bijzonders te maken om uit te delen. Ik heb het in gedachten al helemaal lopen bedenken. Maaaaaaaaarrrrrrr....
Wij wonen in onze straat compleet ongeliefd. Niet eens achteraf of buitenaf ofzo, gewoon een straat in een woonwijk. Maar als er hier 5 tot 10 kinderen komen heb je het gehad

Twee straten verderop is het echt veeeeeeel drukker. Maar het lijkt wel alsof er aan het begin van onze straat een bordje "Deze overslaan" staat. (Maar ik heb het nog niet ontdekt haha).
Meer mensen die het jammer vinden dat ze het feestje een beetje missen zo?