marleen_usar schreef:Ik doe dit ook en ik heb een Facebook pagina ik vraag wel altijd aan de eigenaar of de hond op de pagina mag.
Ohhh wat leuk! Ik heb ook een Facebookpagina inderdaad
thequeensmum schreef:Ik ben wel benieuwd! Hoe zijn je gasten gehuisvest? Neem je een Max aantal logeerhonden tegelijk? Heb je hier diploma’s oid voor nodig om een opvang te beginnen? Ben ook heel benieuwd in welke regio je woont. Als honden elkaar niet liggen, heb je dan gelegenheid ze apart te houden?
Ik neem maar 1 hond (of meerdere uit hetzelfde gezin) aan. Er wordt dus niet gemixt met andere honden waardoor ik niks uit elkaar hoef te houden
Ik heb zelf geen diploma’s alleen zelf jarenlange honden ervaring met verschillende rassen. Dat is ook het leukste, je krijgt allerlei verschillende rassen over de vloer. Ik zit in Oosterhout (bij Breda). De honden zitten gewoon in mijn huis, ik heb geen hok of iets. Ze mogen lekker op het kleedje op de bank. Baasjes mogen altijd zelf een eigen mand/kussen/bench meenemen.
Froukje_J schreef:Super leuk! Ik volg!
En in welke regio ben je werkzaam? Wij zijn zelf nog opzoek naar een vakantie adresje..lekker laat iknow

Oeps haha! Ik zit zelf in Oosterhout (naast Breda). Ik hoor van iedereen dat kennels allemaal vol zitten, en de meeste die bij mij komen willen hun hond niet naar een kennel brengen.