Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oshaa
Berichten: 1052
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 18:53

Jamiefris schreef:
@Flux
Ben er bang voor dat het tuig bij Puck gewoon stom is :’)
Ze heeft hem een hele tijd alleen aan gehad naar het bos om dat te proberen maar dat gaf geen effect. Verder associatie met de auto denk ik niet. Ze gaat dagelijks mee in de auto ook zonder tuig en dat is geen probleem.
We hebben een DC air over haar hoofd blijft onprettig maar ook dit maakt geen verschil.
En als die eenmaal aan is is het klaar.
Dus we blijven maar vangen helaas…


Layla heeft ook issues met het tuig. Begon na een paar weken opeens en kan me totaal niet bedenken wat er is gebeurd. Zowel tuig als halsband - ze loopt weg als we die te voorschijn halen. Ik werk nu aan tuig desentisizing, waarbij we oefenen met aan en uit doen, zonder er mee op pad te gaan. Ze loopt nu niet altijd meer weg, maar we gebruiken nog wel altijd iets lekkers om haar zelf haar hoofd er doorheen te laten steken. Dat werkt ok, en idd als het aan is, is het ook klaar. Als ik tijdens een hike haar tuig uit doe (omdat ik haar dan alleen op de halsband laat), dan doet ze het eigenlijk niet. Er zal bij haar dus wel iets van spanning rond het van huis weggaan in zitten (al vindt ze dat fantastisch, maar kan niks anders bedenken).

-----------------------------------------------------------------------------------------

We zitten hier in een hele drukke periode qua deadlines, maar nog 10 dagen en dan is het een paar weken vakantie! Gelukkig werk ik vooral vanuit huis, waardoor ik nog steeds wel tijd voor ze heb. We hebben nu elke ochtend een playdate in het park. Super leuk groepje honden die heel fijn zijn samen. En gezellige mensen. Dus 5 dagen per week staan we om 7 uur in het park voor een half uurtje feest!

Layla doet het heel goed over het algemeen, al heeft ze soms een dag dat ze alles mee naar buiten sleept - van knuffels tot huisraad, bestek, schoenen etc. We hebben een paar hele zonnige dagen gehad en de open deur is een soort uitnodiging ofzo. Denk dat ze vindt dat we een voorjaarsschoonmaak moeten doen!

Heb dus uitgebreid contact met het baasje van haar broer en die wordt als "reactief" gezien, omdat die helemaal gek wordt van enthousiasme als die een andere hond ziet. Van heel erg er heen trekken naar bevriezen en trillen als een rietje. Ze heeft het er wel moeilijk mee, ook omdat ze in Bowen haar toekomstige hiking buddy ging hebben (stond ook in omschrijving vd foster), maar ze vraagt of het uberhaupt mogelijk gaat zijn. Met Layla maken we ons daar geen zorgen over! Al weten we wel niet of ze de tent heel gaat laten :+

Zondag heb ik examen voor level 1 tracking met Beer. Hij doet het zo goed dat ik me geen zorgen maak. Vorig week hebben we meerdere riviercrossings gedaan en dat deed hij perfect. Hij is volgens de teacher heel methodological (wat is het NL woord?). Niet super snel, maar wel altijd foutloos. Na een weekje pauze gaan we door voor level 2. Als dat ook goed gaat mogen we waarschijnlijk mee gaan trainen met het wedstrijdteam. Heel spannend, maar we gaan gewoon zien waar het schip strand!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben aan het rondkijken voor een SUPboard want ik wil heel graag gaan kijken of Layla dat leuk vind :). Mij lijkt het super leuk (we hebben prachtige meren in de buurt), maar Beer ga ik daar echt niet opkrijgen op een ongedwongen manier. Denk dat Layla dat wel heel leuk vind :). Iemand advies voor een type board? (Ik las dat opblaasbaar fijner is voor honden?)

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 08:10

Een groot board en stabiel. Yoga board vinden ze hier heel fijn maar is minder geschikt als je verder wil. En vooral niet te duur. Want mocht er iets stuk gaan o er komen krassen op.

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 08:21

Dik, breed & lang. Wij hebben een niet zo gek duur SUP board maar wel tevreden over de kwaliteit en heel wat uurtjes op het water doorgebracht! Ik weet niet welke merken populair zijn bij jullie of hoe makkelijk je iets online kunt bestellen?

Hoe beter de kwaliteit van het board hoe stabieler het board is ook.

Wij hebben overigens geen last van krassen op het board.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 10:12

Wij hebben ook een vergelijkbare als Kim (iets goedkopere, via AH gekocht maar vind 'm zeker voor ons als beginner prima qua kwaliteit/prijs verhouding en geloof qua afmetingen en specs wel redelijk gelijk met die van Kim) maar ik heb nog niet heel veel echt gesupt met Arya erop, kleine stukjes maar. Ik ben zelf zo instabiel als wat, dus ik kan ook geen eerlijke review geven over deze boards want ik kan maar met moeite staan blijven zonder Arya al erop hahaha (heb wel op open water gesupt en staand, maar het kost me wat _O- ) en heb wel wat foto's van 10 seconden staan maar we lagen al snel in het water _O-. Maar zittend en op de knie kom ik met Arya wel al weg, moet alleen nog gewoon meer gaan oefenen en ook op rust bij haar (tot nu toe telkens bezig geweest wanneer we met het gezin samen waren en dan heeft ze sneller stress wanneer zoon en manlief aan de kant staan en ze vind het een feestje geworden om dan gezellig eraf te springen en dan kan ik erna weer 35+ kg erop hijsen).

Heb ik ook nog een foto van ook :') lekker charmant.
Afbeelding

Ik zal sowieso weer veel op mezelf moeten gaan oefenen ook voor m'n balans, want daar kan ik gewoon weer opnieuw mee beginnen nu waarschijnlijk _O- Hopelijk binnenkort weer <3

We zijn afgelopen zomer in ouddorp geweest en Zeewolde, dus hebben daar voor het eerst samen een beetje gesupt. In Zeewolde bij Erkemederstrand en de week erna op het Grevelingenmeer bij ouddorp, maar ik had het board niet goed genoeg opgeblazen dus we lijken net de Titanic op sommige foto's hahahah.
Afbeelding
Afbeelding

Milan ging an zich wel redelijk goed weg met de sup, dat vond ze wel gezellig met hem samen <3
Afbeelding
Afbeelding

Arya's houding en kop zegt wel genoeg hier over hoe goed ik ben met balans houden _O- _O-
Afbeelding
Afbeelding

Last van krassen op de board is denk ik heel erg afhankelijk van de honden ook. Arya laat wel wat krasjes na op het schuim deel, maar die moet ook nog wennen en die kan echt schrapen wanneer ze vanuit het water terug erop wil, en dan is het ruim 35kg hond wat gewicht erachter gooit haha, maar je kunt dit wel oplossen door extra matten erop te leggen/te maken, van die yoga matjes bv. maar dat moet ik nog doen. Heb met Arya erbij ook echt pas een paar x wat gespeeld/aangeklooid met de sup tijdens vakanties met het gezin en nog niks serieus gedaan of 1 op 1 geoefend e.d. dus daar wilde ik binnenkort mee gaan beginnen wel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kijk nu al uit naar jullie sup avonturen want met die meren bij jullie daar in Canada... ohhhhmy <3 <3
Ik heb een kleine road trip op de bucket list staan, richting Oostenrijk en Zwitserland, met Arya samen. Wil daar zooo graag gaan suppen op die meren, lijkt me zo mooi. Komende zomer gaan we 14 dagen terug naar de Dordogne in Zuid-Frankrijk, daar hoop ik toch ook wel echt even te gaan suppen <3

Heb ook nog wel wat geoefend met een deel van Kim d'r honden, al waren die meestal wel blij als ze weer terug op het board bij Kim konden met dat gewiebel van me hahahaha

Met mini <3
Afbeelding
Afbeelding

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 10:23

Ik denk dat ze nog steeds liever bij jou staan dan bij Kay, die lanceert ze het water in met een dubbele salto. :')

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 10:29

KimD schreef:
Ik denk dat ze nog steeds liever bij jou staan dan bij Kay, die lanceert ze het water in met een dubbele salto. :')


:') True. Zo erg ben ik nog niet hahaha
Is ook een gave wel van Kay, doet ie knap _O-

Shaya_

Berichten: 1284
Geregistreerd: 27-04-11

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 12:49

Ik krijg zin in de zomer van jullie foto's!

Oshaa
Berichten: 1052
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 15:05

KimD schreef:
Dik, breed & lang. Wij hebben een niet zo gek duur SUP board maar wel tevreden over de kwaliteit en heel wat uurtjes op het water doorgebracht! Ik weet niet welke merken populair zijn bij jullie of hoe makkelijk je iets online kunt bestellen?

Hoe beter de kwaliteit van het board hoe stabieler het board is ook.

Wij hebben overigens geen last van krassen op het board.


De meeste die ik tegenkom zijn ongeveer 3m lang en 85cm breed, geen idee of dat onder de breed en lang valt. Neem aan van wel, omdat de meeste dit zijn. Behalve als je ermee wil surfen (korter) of wil touren (langer). Nu zou ik best wel naar 1 vd lake-access only campgrounds willen paddelen, maar alleen degene die dichtbij genoeg zijn :D . Online bestellen kan vrij makkelijk en er is ook heel veel beschikbaar - het is best populair hier! Ik heb nog een paar maanden om het uit te zoeken gelukkig, het water moet toch eerst een beetje opwarmen.


cursebreaker schreef:
Wij hebben ook een vergelijkbare als Kim (iets goedkopere, via AH gekocht maar vind 'm zeker voor ons als beginner prima qua kwaliteit/prijs verhouding en geloof qua afmetingen en specs wel redelijk gelijk met die van Kim) maar ik heb nog niet heel veel echt gesupt met Arya erop, kleine stukjes maar. Ik ben zelf zo instabiel als wat, dus ik kan ook geen eerlijke review geven over deze boards want ik kan maar met moeite staan blijven zonder Arya al erop hahaha (heb wel op open water gesupt en staand, maar het kost me wat _O- ) en heb wel wat foto's van 10 seconden staan maar we lagen al snel in het water _O-. Maar zittend en op de knie kom ik met Arya wel al weg, moet alleen nog gewoon meer gaan oefenen en ook op rust bij haar (tot nu toe telkens bezig geweest wanneer we met het gezin samen waren en dan heeft ze sneller stress wanneer zoon en manlief aan de kant staan en ze vind het een feestje geworden om dan gezellig eraf te springen en dan kan ik erna weer 35+ kg erop hijsen).

Kijk nu al uit naar jullie sup avonturen want met die meren bij jullie daar in Canada... ohhhhmy <3 <3
Ik heb een kleine road trip op de bucket list staan, richting Oostenrijk en Zwitserland, met Arya samen. Wil daar zooo graag gaan suppen op die meren, lijkt me zo mooi. Komende zomer gaan we 14 dagen terug naar de Dordogne in Zuid-Frankrijk, daar hoop ik toch ook wel echt even te gaan suppen <3

Heb ook nog wel wat geoefend met een deel van Kim d'r honden, al waren die meestal wel blij als ze weer terug op het board bij Kim konden met dat gewiebel van me hahahaha


Ik weet nog dat je je AH SUPboard ging halen :). Was die niet rond de 200 euro? Hier zie ik echt alles voorbij komen qua prijs. Veel van die grotere ketens hebben ook SUPboards voor niet heel veel geld, maar als ik midden op een meer sta wil ik wel dat het veilig is :+ . Nu hebben we een tent van 1 vd ketens en daar zijn we heel tevreden over, dus misschien het overwegen waard..

Heb geen idee hoe (in)stabiel ik zou zijn! Heb wel veel gekayaked enzo, en dat ging eigenlijk altijd prima. Ook opgegroeid op boten, dat helpt misschien ook :D .


Zo leuk al die zomerse foto's!

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 16:00

Die van mij is an zich veilig zat midden op een meer.

Tenzij je met veel wind gaat suppen, dan word het wat onhandig wanneer je erin zou vallen, maar dat is sowieso niet slim. Ik heb een keer met Kim op open water gezeten met wind en die sup bleef an zich prima liggen maar toen ik eraf donderde omdat ik wilde staan heb ik wel echt moeten vechten tegen het water en ben ik er alleen terug opgekomen omdat Kim me kon helpen. Toen klapte het board wel door de wind terug om als ik erop wilde komen. Maar het advies is sowieso om met zoveel mogelijk wind stil te gaan dus dan moet je op een meer met sups van dit budget echt zonder issue kunnen suppen. Wij hadden die dag ook beter moeten kijken naar de wind sterkte vooraf, daar heb ik wel van geleerd haha.

Maar die wat Kim en ik hebben; Ze zijn lang en dik en liggen op dat soort water wel stevig. Zeker met een hond erbij prima combinatie. Zolang je niet op zee gaat suppen of op snelheid wil gaan (dan zijn niet opblaas bare en dunnere boards beter bv), zijn dit soort boards prima starter boards en ook om met hond samen te gebruiken.

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 16:31

Het is vooral onhandig dat we te weinig ervaring hadden en jij vrijwel geen conditie door hetgeen waar je mee kampt. Dan is het extra zwaar en in deze situatie extra dom, het leek mee te vallen tot de wind oprukte en we terug moesten. Zelfs ik was kapot en ik had op dat moment een goede conditie. Het was een samenloop van omstandigheden, daarna gelukkig ook niet meer gehad.

Ik zou ook nooit aanraden om alleen (ver) te Suppen zonder hulpmiddelen. Zwemvest voor de hond, floatbag/zwemvest voor jezelf en indien je op open water gaat zou ik altijd iets van GPS meenemen. Áls dan iets gebeurt kunnen ze je terugvinden.

Wij SUPpen niet op open water maar meren waardoor het al een stuk minder gevaarlijk is. Als er iets gebeurt drijven we altijd naar land, linksom of rechtsom.

Ik wil dit jaar héél graag door de grachten van Leiden gaan SUPpen. Vorig jaar waren daar verschillende tours en dat zag er zo tof uit. <3

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 18:18

Nee helemaal met je eens inderdaad! Ik vind veiligheid ook wel belangrijk en ondertussen weer wat ouder en wijzer geworden ook _O-. Tzt komt er hier ook nog een zwemvest voor mezelf ook, die als back up hebben is toch wel een goed idee. Was in ieder geval een mooi leer momentje :j :') GPS is inderdaad ook handig, ik heb dan wel m'n telefoon altijd mee ook met iPhone Finder aan/GPS dus dat werkt an zich ook al prima. Anders ga ik Arya's tractive wel ergens aan hangen, werkt ook :')

Door de grachten lijkt me idd ook fantastisch! We hebben hier wat dat betreft te weinig toffe water plekken jammer genoeg en al niks wat op de grachten lijkt nee. Of langs de molens, er is zo'n water route langs molens ergens- weet even niet waar precies.

--

Ik ben momenteel echt bagger/slecht met bij lezen hier verder, sorry - gaat soms zo hard en de energie is er gewoon niet altijd om het bij te houden, hoe graag en leuk ik dat ook vind. Hier dan wel nog even een kleine update van onze kant uit.

Wij hebben gisteren een 4km rondje gedaan door weer en wind met de Golden vriendjes, Oscar & Pietertje, waar we al ruim 3 maanden niet meer mee gelopen hadden. Schandalig, want ze wonen ook gewoon bovenaan de straat bij ons :') Mja goed, wandelen was/is voor mij ook gewoon nog een heel ding momenteel jammer genoeg. Vandaag gaat het ook niet echt heel top, maar so be it. Was een heerlijk rondje, de honden (& baasjes) hebben zich Enorm vermaakt, as per usual. Flinke wind tussendoor gehad met regen, maar ook veel droge momenten met een zonnetje tussen de wolken door <3

pretletters <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oshaa
Berichten: 1052
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 19:31

KimD schreef:
Het is vooral onhandig dat we te weinig ervaring hadden en jij vrijwel geen conditie door hetgeen waar je mee kampt. Dan is het extra zwaar en in deze situatie extra dom, het leek mee te vallen tot de wind oprukte en we terug moesten. Zelfs ik was kapot en ik had op dat moment een goede conditie. Het was een samenloop van omstandigheden, daarna gelukkig ook niet meer gehad.

Ik zou ook nooit aanraden om alleen (ver) te Suppen zonder hulpmiddelen. Zwemvest voor de hond, floatbag/zwemvest voor jezelf en indien je op open water gaat zou ik altijd iets van GPS meenemen. Áls dan iets gebeurt kunnen ze je terugvinden.

Wij SUPpen niet op open water maar meren waardoor het al een stuk minder gevaarlijk is. Als er iets gebeurt drijven we altijd naar land, linksom of rechtsom.

Ik wil dit jaar héél graag door de grachten van Leiden gaan SUPpen. Vorig jaar waren daar verschillende tours en dat zag er zo tof uit. <3


Het is verplicht een zwemvest aan te hebben bij het suppen. De grote van de meren is hier natuurlijk ook anders. Een populair meer is Pitt Lake - wat 25 km lang is en 10 km breed, en getijden heeft (1 vd enige getijden meren ter wereld schijnbaar). Ook ligt het half in de bergen, waardoor het weer snel kan omslaan. Zo zijn de meeste meren hier :). Het gaat dan ook zeker alleen met zwemvest voor mijzelf en Layla gebeuren. Ik hoop vooral dat Layla het ok vindt om er op te zitten en ook blijft zitten!
Kijk al uit naar de foto's van het SUPpen in leiden1


cursebreaker schreef:
Die van mij is an zich veilig zat midden op een meer.

Tenzij je met veel wind gaat suppen, dan word het wat onhandig wanneer je erin zou vallen, maar dat is sowieso niet slim. Ik heb een keer met Kim op open water gezeten met wind en die sup bleef an zich prima liggen maar toen ik eraf donderde omdat ik wilde staan heb ik wel echt moeten vechten tegen het water en ben ik er alleen terug opgekomen omdat Kim me kon helpen. Toen klapte het board wel door de wind terug om als ik erop wilde komen. Maar het advies is sowieso om met zoveel mogelijk wind stil te gaan dus dan moet je op een meer met sups van dit budget echt zonder issue kunnen suppen. Wij hadden die dag ook beter moeten kijken naar de wind sterkte vooraf, daar heb ik wel van geleerd haha.

Maar die wat Kim en ik hebben; Ze zijn lang en dik en liggen op dat soort water wel stevig. Zeker met een hond erbij prima combinatie. Zolang je niet op zee gaat suppen of op snelheid wil gaan (dan zijn niet opblaas bare en dunnere boards beter bv), zijn dit soort boards prima starter boards en ook om met hond samen te gebruiken.


De meeste meren hier zijn nogal heftig (tussen de bergen, groot en soms ook een getij), vandaar mijn zorg. Heb wel 2 winkels waar we wonen gevonden, dus ga denk ik gewoon daar even langs. Veel mensen SUPpen hier ook in de Inlet (wat eigenlijk gewoon een hele grote baai is). Dat lijkt me heel gaaf, maar ook spannend. Ook omdat daar zeehonden (en soms orka's) zitten. Het gaat zeker goed oefenen worden!

Leuke foto's en fijn dat er in iedergeval weer iets kan qua wandelen! Hopelijk hoef je er niet teveel voor te "boeten"!

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 19:43

Als jij op een SUP een Orka tegen gaat komen dan word ik echt achterlijk jaloers! :oo

Kun je niet een aantal lessen nemen (zonder Layla) om te zien of het jezelf bevalt?

Oshaa
Berichten: 1052
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 20:53

KimD schreef:
Als jij op een SUP een Orka tegen gaat komen dan word ik echt achterlijk jaloers! :oo

Kun je niet een aantal lessen nemen (zonder Layla) om te zien of het jezelf bevalt?


Liever een zeehond denk ik! Een orka lijkt me veel te eng. Het kan wel, want ze zitten in de inlet, maar wel meer richting de oceaan. Mensen SUPpen daar wel, maar ik zie het mezelf niet zo snel doen.

Denk dat ik in iedergeval eerst een intro workshop ga doen. Doen ze al vanaf begin mei, dus dat scheelt :). Wel alleen in de Inlet, dus kan het dan leuk op de "oceaan" leren :+

Warboel
Berichten: 14704
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 14:47

Ik heb een Aqua Marina sup, de Fusion.

Vorig jaar best veel plezier van gehad, ik heb er voor de hondjes een stukje yogamat op gemaakt.

De oranje is die van mij, die ander is een geleende.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 21:17

Ik mag ook weer meepraten!

Mijn nieuwe dropje!

Afbeelding

xSannee

Berichten: 4366
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 21:25

Wat gaaf al die SUP foto's! Lijkt me leuk om te doen met hond *D

Ach wat een dropje zonnetje, vertel eens meer?

moonsparkle
Berichten: 21775
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 21:50

Suppen daar waag ik me niet aan, ik ben niet zo'n waterrat :P

Wat leuk zonnetje ik ben ook benieuwd naar meer info :D

kiwiwitje

Berichten: 20129
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-23 22:37

moonsparkle schreef:
Suppen daar waag ik me niet aan, ik ben niet zo'n waterrat :P

Wat leuk zonnetje ik ben ook benieuwd naar meer info :D

Me 2 al dat levend spul wat er in water zwemt. Brrr

Shaya_

Berichten: 1284
Geregistreerd: 27-04-11

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 00:24

Ik zou het suppen wel gaaf vinden maar denk niet dat het in mijn talentenpakket zit :=

Wat een dropje zonnetje! Ben ook benieuwd naar meer info.

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 05:56

Zonnetje, wat een schatje

Heerlijk iedereen aan de SUP.

Wij hebben gister eindelijk onze baby opgehaald, wn wat een ontzettend blije en vrije pup is onze SNOW.

Al zo gek op haar, nade plotselinge dood van mn allerbeste maatje was ik hier zo aan toe, mis mn grote vriend nog zo en heb zoveel liefde te geven aan een harig vriendinnetje .
Afbeelding
Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 07:51

Zonnetje, wat leuk! Vertel meer!

Suppen zal ook niet mijn talent zijn. Ik waag me er maar niet aan.

Een rottie! Wat een lieverd tinkermuts. Veel plezier met haar

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 09:00

Veel geluk net jullie pups zonnetje en Tinkermuts! Wat een schatjes. <3 Wat een liefde he, als ze eindelijk thuis komen :+:

SUPpen lijkt me erg leuk maar ik ben ook geen waterrat of balanceerheld :')
We hadden vorig jaar een les gewonnen met hond, maar toen brak Fitz zijn teen dus kon het niet doorgaan. Ik weet niet of de gewonnen les nog steeds geldig is dit jaar, eens horen. :)

Wij hadden dit weekend een eerste nest meeting. Zó leuk! Er waren 2 niet bij, maar alsnog 6 red merles bij elkaar die deden alsof ze elkaar elke week zien, zo heerlijk! Allenmaal knappe honden geworden. Fitz was niet eens de grootste reu, 2 broers staken nog flink boven hem uit. Wel alle 6 dezelfde gezichtsuitdrukkingen, herkenbare maniertjes en allemaal dol op water! Daar hadden we zaterdag meer dan genoeg van dus iedere poel en diepe plas moest in gezwommen worden met 6 tegelijk _O-

Ook allemaal leuke mensen. We willen vaker af gaan spreken, hopelijk lukt dat.

Wij hadden er een weekendje van gemaakt, in een huisje. We liepen zo het bos in met daar achter de hei dus dat was echt genieten. Gister nog een mooie wandeling gemaakt van 2,5 uur. Voor het eerst aan de heupgordel en hij heeft de hele route blij voor ons uit gelopen, onvermoeibaar!
Zaterdag;
Afbeelding

Zondag;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 09:06

@tinkermuts: och wat leuk!!! Heerlijk zo'n grote baby hond!

De mijne is een teefje, Jack Russel, chocolate kleurtje. Volgende week komt er een jack russell reutje in de kleur blue als vriendje voor haar! Heel origineel gaan ze Jip en Janneke heten :+

Vannacht is ze stil geweest, althans ik heb haar niet gehoord. Wat piepen hoor ik niet op mijn slaapkamer. Ik heb er een camera opstaan dus ik kan 's nachts kijken of ze lekker aan het slapen is.

Afbeelding

xSannee

Berichten: 4366
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 11:15

Tinkermuts: jaaa wat leuk! knap koppie <3 lekker genieten samen!
Hoe is de eerste nacht gegaan?

Leo: wat is Fitz toch een knappe hond, prachtige plaatjes van jullie weekend!
En heel leuk, een nest-meeting! Lijkt me heel leuk om te zien hoe broertjes & zusjes opgroeien!

Zonnetje: haha jip & janneke _O- Dat vind ik leuk
Wel dapper, 2 pups tegelijk, double trouble haha...

Ik was een weekendje weg, dus even zonder puppy.
Maar gisteravond weer heerlijk geknuffeld <3

Afbeelding