Wat dragen jullie honden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Wat dragen jullie honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:31

Oh, leuke bandana en nieuwe halsband zie ik langskomen!

Net gaan canicrossen, dus Sia kreeg haar nieuwe Pomppa Jumppa truitje aan 's ochtends in de auto want ze zat helemaal te bibberen. Felroze, jawel! *\%/*

Het merk Dryup heeft me trouwens aangeraden om de S voor Toby (rug 50cm) te nemen, deze zou dan te groot zijn maar ze zeggen van 'm op 60 graden te wassen. Ik twijfel nog, want vind het toch niet super goedkoop en moest dat niet lukken kan ik hem niet meer terug sturen.

cursebreaker

Berichten: 11501
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Wat dragen jullie honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:37

Ohh dat is idd wel jammer dat het niet terug gestuurd kan worden.
Heb je geen honden webshops/kleine bedrijfjes die ze verkopen? Waar ze wel een retour beleid hebben bv.

En oeh ik wil een foto van Sia in haar felroze truitje <3

Was het nog gelukt met die schapenvacht trouwens? Nu ik je toch hier 'spreek' lol!

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 09:41

@classic, ooooh foto van die glow in the dark penning als hij af is?! Dat klinkt interessant!!

@jeanine, advent kalender? Met snoepjes of speeltjes of zo? Waar heb je die van? Dat klinkt leuk!!! En wat voor kentucky lijn?

@muiz, ja reflectiedekje en schoentjes staan ook op mijn lijstje! Maar omdat ze niet direct nu nodig zijn koop ik die wel als ik weer wat geld heb gespaard :D

@curse thanks :D ik ben er ook echt meeega blij mee, mijn favoriete kleuren. En thuis ligt een zwarte politielijn waar ik de sleutelhanger aan doe en de touwen omheen knoop om het een setje te maken :))
En moooi die bandana!!! Waar is die van? Ik wil ook heel graag meer bandana’s maar degene die ik mooi vind zijn zo duur :+

Ennn ik heb nog een aankoop gedaan haha, een nieuw Dog Copenhagen tuig + riem, want hij wordt te groot voor zijn huidige S. Hij krijgt nu een bruine :) in M dus. Die ga ik vanmiddag ophalen en intussen hopen dat mijn roze S verkocht wordt :D

cursebreaker

Berichten: 11501
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Wat dragen jullie honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:48

Ik vond deze ook nog echt heel goed betaalbaar noox, zeker voor de kwaliteit en de grootte - omdat ie voor Arya wat groter moet. Geloof dat ik 17 of 18e kwijt was inclusief verzending. Vond ik iig betaalbaar kijkende naar wat sommige andere shops vragen. Ik kocht 'm bij: https://wolfandfox.myonline.store

Heel fijn contact ook met haar gehad. Er zit naast dat je gewoon kunt knopen met uiteindes, ook nog een hele stevige drukknoop verwerkt bij de uiteindes; ook erg handig! Mooi gedetailleerd afgewerkt ook. Ik ben fan!

En oeh een nieuw DC tuig+riem, gaaf!

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:50

cursebreaker schreef:
Ohh dat is idd wel jammer dat het niet terug gestuurd kan worden.
Heb je geen honden webshops/kleine bedrijfjes die ze verkopen? Waar ze wel een retour beleid hebben bv.

En oeh ik wil een foto van Sia in haar felroze truitje <3

Was het nog gelukt met die schapenvacht trouwens? Nu ik je toch hier 'spreek' lol!


Nja het is vooral dat als ik de badjas in de wasmachine steek om hem te doen krimpen, ik hem niet meer terug kan sturen moest dat toch niet werken of genoeg zijn!

Ik maak binnenkort wel een foto in haar truitje, roze staat haar echt zo leuk (vind ik zelf toch :') ). Wel echt frappant hoe anders ze daar toch in zijn, Toby heeft écht niet snel koud, en Sia stond vanochtend al te bibberen. Dun vachtje heeft ze.

Wacht momenteel op foto's van de vachten, dus dat wordt hoogstwaarschijnlijk de volgende aankoop voor de honden! Niet om te dragen dus, maar wel om lekker warm te slapen, dus ach past ook binnen dit topic ongeveer.

Bedacht me trouwens net ook dat ik gisteren bij valavond ben gaan wandelen, en heb de Orbiloc lichtjes uitgetest. Wow, wat werken die goed! Vind het heel geruststellend, zo zien autobestuurders toch ook goed dat er honden bij mij wandelen.

TinkerTreas

Berichten: 3694
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:51

noox schreef:
Updateje, de paracord halsband die ik heb besteld is af <3
Jullie nog nieuwe aankopen gedaan? :D

[ [url=m/EnU1lV.png]Afbeelding[/url] ]


Wauw, deze is echt gaaf <3
Waar heb je hem besteld?

kiwiwitje

Berichten: 20121
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:53

Als ie nou niet roze was had ik wel iemand geweten maar ze willen echt hun reu geen roze tuig aan doen. Helaas. Heb t net gevraagd _O-
Mocht iemand anders voor een leuk tuig maat S zoals dog copenhagen, kwijt willen. Geef even een gil :)

kiwiwitje

Berichten: 20121
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:54

Eowyn3003 schreef:
cursebreaker schreef:
Ohh dat is idd wel jammer dat het niet terug gestuurd kan worden.
Heb je geen honden webshops/kleine bedrijfjes die ze verkopen? Waar ze wel een retour beleid hebben bv.

En oeh ik wil een foto van Sia in haar felroze truitje <3

Was het nog gelukt met die schapenvacht trouwens? Nu ik je toch hier 'spreek' lol!


Nja het is vooral dat als ik de badjas in de wasmachine steek om hem te doen krimpen, ik hem niet meer terug kan sturen moest dat toch niet werken of genoeg zijn!

Ik maak binnenkort wel een foto in haar truitje, roze staat haar echt zo leuk (vind ik zelf toch :') ). Wel echt frappant hoe anders ze daar toch in zijn, Toby heeft écht niet snel koud, en Sia stond vanochtend al te bibberen. Dun vachtje heeft ze.

Wacht momenteel op foto's van de vachten, dus dat wordt hoogstwaarschijnlijk de volgende aankoop voor de honden! Niet om te dragen dus, maar wel om lekker warm te slapen, dus ach past ook binnen dit topic ongeveer.

Bedacht me trouwens net ook dat ik gisteren bij valavond ben gaan wandelen, en heb de Orbiloc lichtjes uitgetest. Wow, wat werken die goed! Vind het heel geruststellend, zo zien autobestuurders toch ook goed dat er honden bij mij wandelen.

Vachten van terschelling heeft mooie vachten en schapenvacht manden <3

Schuur_

Berichten: 4885
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:09

Afbeelding
Hier net de Rope Leash van Dog Copenhagen besteld om de Freestyle te vervangen. Die vond ik echt niet fijn lopen en heb toch liever een touw.

De groene riem is al verkocht (binnen een uur!) maar de roze staat nog op Marktplaats.

Verder ben ik eigenlijk nog op zoek naar mooie penningen die passen bij de Dog Copenhagen halsbanden en een jas.

Weet iemand een winkel waar er een grote keuze aan jassen is? Voor mijn andere Vizsla heb ik er eentje op maat laten maken maar die is toch net te kort en een duur grapje dus wil dat liever niet herhalen. Ook is ze nog maar 10 maanden dus verwacht dat er misschien nog wat gaat veranderen qua bouw en dat de jas misschien maar 1 seizoen gaat meegaan.
Laatst bijgewerkt door Schuur_ op 28-09-21 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt

kiwiwitje

Berichten: 20121
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:10

Schuur_ schreef:
Hier net de Rope Leash van Dog Copenhagen besteld om de Freestyle te vervangen. Die vond ik echt niet fijn lopen en heb toch liever een touw.

De groene riem is al verkocht (binnen een uur!) maar de roze staat nog op Marktplaats.

Verder ben ik eigenlijk nog op zoek naar mooie penningen die passen bij de Dog Copenhagen halsbanden en een jas.

Weet iemand een winkel waar er een grote keuze aan jassen is? Voor mijn andere Vizsla heb ik er eentje op maat laten maken maar die is toch net te kort en een duur grapje dus wil dat liever niet herhalen. Ook is ze nog maar 10 maanden dus verwacht dat er misschien nog wat gaat veranderen qua bouw en dat de jas misschien maar 1 seizoen gaat meegaan.

Voor penningen zeg ik verse munt.

The doglounge heeft veel jassen

cursebreaker

Berichten: 11501
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:17

Voor penningen zeg ik ook verse munt inderdaad <3
- Die hangen bij ons ook aan de DC tuigen. Arya doet hier alles mee; vliegt door struiken, zwemmen, etc. en ze blijven super fijn hangen! Vorig jaar had verse munt een super fijne Black Friday actie: 1 + 1 gratis, dus dat is misschien nog iets om in de gaten te houden als je nog even zou wachten.

Telefoon nummer staat dan op de achterkant
Afbeelding

Wij hebben ook nog een penning van safepet.eu Hangt ook al sinds haar pup tijd aan d'r tuigjes, super fijn ding ook! - Moeten we wel eens vervangen want die jonge hond look heeft ze al een tijdje niet meer :')


Afbeelding

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:29

wat vraag je voor de roze S, Noox? En welk model is het?

Deze zijn nog onderweg : nieuwe winterjas voor Timo van Kentucky
Afbeelding

En een Noorse trui
Afbeelding

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:29

Ik zag een vraag over m'n gepreorderde advent kalender.
Deze is vol met snacks van Durk's Dogsnacks :) Yoshi is helemaal fan van haar snacks. Teckel met grootheidswaanzin. Claudia woont in de Betuwe, ik ook. En alles wat ik bij haar bestel bezorgt ze gratis bij m'n ouders, die wonen er tussen in :D

Voor jasjes op maat laten maken zou je ook bij, https://m.facebook.com/Rotzbendedoggear/
Maken ook badjassen, truitjes en jassen.

Ohja ik ben bezig met de blauwe kentucky halsband en lijn.
Heb ook het jasje in het blauw met bontkraag, waar ik over twijfel om die te laten borduren.
https://www.kentucky-dogwear.com/nl/sho ... ten-nylon/

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:39

Cursebreaker: wauw, prachtige bandana! <3
Die ook handig kan zijn hahah, een vriendin van mij maakt in de zomer de bandana's nat voor verkoeling van de hond.
Staat Arya ook prachtig!

Eowyn: lastig zeg, al zou ik zelf ook een S doen voor Toby denk ik. Mijn teef heeft een M met rug 58 en past echt net aan. Iets ruimte (niet te ruim natuurlijk) is wel fijn zodat ze nog comfy kunnen liggen.
Hoe bevalt die Pomppa Jumppa? Ik overweeg ook om eentje te halen voor mijn Spanjaard :D

Muiz: reflectiedekjes zijn echt zo handig! Ik heb een signaal vest en halsband voor beide honden, eerste instantie voor tijdens het werk maar ook voor de donkere wandelingen :)

Schuur: kwa tags zou ik ook Verse Munt doen denk ik. Zelf heb ik daar geen tags van, omdat ik van wat meer uniekere tags hou.
Ik heb ze van Tundra.da, Southpaw dog en MetalHounds. Maar die prijs ligt ook iets hoger dan Verse Munt denk ik.

Noox: Orbilocs zijn echt geweldig hè?
Dit zijn de naamplaatjes, nog bij de verkoper. Zodra ik ze binnen heb zal ik even een foto in het donker maken <3
Afbeelding
Het zijn die twee oranje labels linksonder in de hoek. De letters zijn wit, maar lichten dus op in het donker!

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:42

Ik ben ook fan van durks dogsnacks. Fijne lekkere snacks zonder toevoegingen. Bij de volgende kynomarkt weer een voorraad in huis halen

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 10:44

Ik heb inderdaad ook net een nieuwe verse munt gekocht voor aan de nieuwe paracord halsband :D heb er al 2, super blij mee. Afbeelding


Jammer @kiwi, maar bedankt voor het vragen!!

@tinkertraes, bij paradoggies!!! Heel fijn contact gehad, hele lieve eigenaresse. En super snel gemaakt, ik had vorige week dinsdag besteld en gister was hij al af! Kan niet wachten tot ie aankomt :):)

@classic wauw super gaaf!! Heb je een k9 tuig waar je die dan aan doet?

@jeanine oeeeeh leuk!!! Ik ga eens kijken naar die advent.

@sevke, het is de Air, met bijpassende verstelbare riem. Ik wil er het liefst €55 voor, riem en tuig. Er is nog nooit mee gezwommen, niet mee naar strand oid dus echt nog erg netjes. Via pb kan ik je eventueel de marktplaats link sturen.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:49

EmptyWords schreef:
Ik ben ook fan van durks dogsnacks. Fijne lekkere snacks zonder toevoegingen. Bij de volgende kynomarkt weer een voorraad in huis halen


Durks dogsnacks heb ik wel al een aantal keel voorbij zien komen, maar nog nooit geprobeerd.

Ik ben vrij trouw aan de Akyra snacks! Mijn hond heeft een aantal allergieën en het voorheen op de snacks van Barfflevo niet zo goed gedaan, dus 'overstappen' kwa snacks vind ik altijd wat spannend :')

Maar Durks is wel een aanrader dus?


Noox: hij komt aan Tara haar tactical halsband! Die draagt ze tijdens SAR training vaak, dus ideaal als we in donkere gebouwen trainen :D
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:53

Wat gaan jullie snel :o

Verse Munt maakt inderdaad prachtige penningen! Sam heeft er ook eentje van. Verder kan je via Etsy ook vaak hele leuke originele penningen laten maken. Wel veelal in het buitenland dus wel even rekening houden met extra kosten.

Deze is via Etsy <3
Afbeelding

Verse Munt, met bergtoppen. Leuk voor in de bergen :D
Afbeelding



Verkopen jullie ook wel eens wat via marktplaats ofzo? Ik heb een leren halsband die ik niet gebruik en een riem van DWAM maar er komt nooit iemand voor?

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:54

Afbeelding

Z'n kertting die hij met show of training om heeft staat hem het mooiste vind ik.
Maar in get dagelijks leven een brede halsband met belletje eraan zodat ik altijd weet waar hij ongeveer uithangt

kiwiwitje

Berichten: 20121
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:55

x_Jeanine_x schreef:
Ik zag een vraag over m'n gepreorderde advent kalender.
Deze is vol met snacks van Durk's Dogsnacks :) Yoshi is helemaal fan van haar snacks. Teckel met grootheidswaanzin. Claudia woont in de Betuwe, ik ook. En alles wat ik bij haar bestel bezorgt ze gratis bij m'n ouders, die wonen er tussen in :D

Voor jasjes op maat laten maken zou je ook bij, https://m.facebook.com/Rotzbendedoggear/
Maken ook badjassen, truitjes en jassen.

Ohja ik ben bezig met de blauwe kentucky halsband en lijn.
Heb ook het jasje in het blauw met bontkraag, waar ik over twijfel om die te laten borduren.
https://www.kentucky-dogwear.com/nl/sho ... ten-nylon/

Claudia is echt een held <3

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:55

Zijn die van tundrada niet enorm groot? Ze lijken mij best aan de grote kant. Die van metalhounds zijn gaaf! Die onthoudt ik even. Geloof dat het Verse Munt niet veel ontloopt in de prijs maar ze hebben wel meer aanbod.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:58

_classic schreef:
EmptyWords schreef:
Ik ben ook fan van durks dogsnacks. Fijne lekkere snacks zonder toevoegingen. Bij de volgende kynomarkt weer een voorraad in huis halen


Durks dogsnacks heb ik wel al een aantal keel voorbij zien komen, maar nog nooit geprobeerd.

Ik ben vrij trouw aan de Akyra snacks! Mijn hond heeft een aantal allergieën en het voorheen op de snacks van Barfflevo niet zo goed gedaan, dus 'overstappen' kwa snacks vind ik altijd wat spannend :')

Maar Durks is wel een aanrader dus?


Noox: hij komt aan Tara haar tactical halsband! Die draagt ze tijdens SAR training vaak, dus ideaal als we in donkere gebouwen trainen :D
[ [url=m/sJHmoy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je kunt op dier kiezen, en zit niks anders in. Dus 100%paard of rund of vis...

Trainers, kauwdingen en gewoon kleine snacks. Veel droogt ze zelf en super service

Ik had een keer wat besteld en zag de kortingcodes te laat. Heeft ze andere snacks toegevoegd ter waarde van de korting. Mocht zelfs voorkeuren aangeven.

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 10:59

@_classic: Ik ben helemaal fan van de Jumppa! Sluiten goed aan, vallen lang (snap die korte vestjes nooit zo goed, vind een 'full coverage' wel belangrijk). En vind het erg fijn dat er geen clips of velcros zijn.

Verse Munt ben ik ook fan van! Heb haar al heel wat gesponsord. :') Weet niet of er weer een BF actie komt, vorig jaar was dat een groter succes dan verwacht. Of misschien een 2+1 gratis ofzo. We zullen het zien!
Heb nu trouwens ook een penning besteld bij Klouwi (Franse webshop), eigenlijk voor mezelf (om aan mijn rugzak te hangen, moest ik m ergens laten staan oid!). Maar als hij mooi is bestel ik er vast ook nog voor de honden. Bestelde eerst mijn epoxy medailles bij Traildogco, maar dat is een Amerikaans bedrijfje dus betaal je nu gekke importkosten op... %)

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 11:07

kiwiwitje schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Ik zag een vraag over m'n gepreorderde advent kalender.
Deze is vol met snacks van Durk's Dogsnacks :) Yoshi is helemaal fan van haar snacks. Teckel met grootheidswaanzin. Claudia woont in de Betuwe, ik ook. En alles wat ik bij haar bestel bezorgt ze gratis bij m'n ouders, die wonen er tussen in :D

Voor jasjes op maat laten maken zou je ook bij, https://m.facebook.com/Rotzbendedoggear/
Maken ook badjassen, truitjes en jassen.

Ohja ik ben bezig met de blauwe kentucky halsband en lijn.
Heb ook het jasje in het blauw met bontkraag, waar ik over twijfel om die te laten borduren.
https://www.kentucky-dogwear.com/nl/sho ... ten-nylon/

Claudia is echt een held <3


Klopt! Met de teckeldag in Eefde nog even over jou en je shop gehad :D positief geroddeld! Had een tijdje terug dingen binnen jou besteld voor de smoofl honden ijsjes.

Had gisteren Yoshi de keuze gegeven uit een konijnenoor en een runderkophuidplaat.... en dat laatste was de keus geworden. Valt mee dat mevrouw hier het kastje nog niet zelf open krijgt.

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Wat dragen jullie honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 11:52

De Yoshi kapstok :o
En nu schaam ik mij voor de hoeveelheid spullen :o

Afbeelding

Het is niet alleen maar dragen, maar ook eten, jasjes kast etc
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding