De asielen waar we kijken zijn Asiel de ark, Asiel Kuipershoek en Asiel Zwolle.
Iemand nog tips of plaatsen waar ze te krijgen zijn?

*Omgeving Nunspeet en 30* km er zo vanaf*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Mijn 2 katten zijn in het afgelopen jaar overleden, de laatste een maand of 2 terug, en ik zou na de zomer ook wel weer een nieuwe kat willen.
Ik zie echter ook dat marktplaats uitpuilt van de kittens en dat er absurde prijzen voor worden gevraagd. En dat voor een gewone, simpele kitgen waarvan de ouders niet getest zijn, geen raskatten zijn en waar de dikke kater van de buurman wel even op het simpele poesje mag kruipen. Iedereen 'fokt' er maar op los, want mensen betalen toch.
Ik gruwel daarvan en weiger eraan mee te doen. Bij mij komt er dus ook zeker geen kitten. Ik hoop te zijnertijd een leuke herplaatser te vinden die bij ons past.
Goof schreef:Mijn 2 katten zijn in het afgelopen jaar overleden, de laatste een maand of 2 terug, en ik zou na de zomer ook wel weer een nieuwe kat willen.
Ik zie echter ook dat marktplaats uitpuilt van de kittens en dat er absurde prijzen voor worden gevraagd. En dat voor een gewone, simpele kitgen waarvan de ouders niet getest zijn, geen raskatten zijn en waar de dikke kater van de buurman wel even op het simpele poesje mag kruipen. Iedereen 'fokt' er maar op los, want mensen betalen toch.
Ik gruwel daarvan en weiger eraan mee te doen. Bij mij komt er dus ook zeker geen kitten. Ik hoop te zijnertijd een leuke herplaatser te vinden die bij ons past.
Suzywuzy schreef:M1994 schreef:Ik heb 2 kittens uit Griekenland gehaald via een stichting. Met de fles groot gebracht en suuper aanhankelijk.
Hier geen kittens meer:
[ [url=m/LPA6OJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p1ATqD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zien ze er lief uit!
Suzywuzy schreef:Goof schreef:Mijn 2 katten zijn in het afgelopen jaar overleden, de laatste een maand of 2 terug, en ik zou na de zomer ook wel weer een nieuwe kat willen.
Vergeten bij te zetten, sterkte met het verlies van je katten en veel succes met je zoektocht uiteindelijk!
GDG schreef:Je wil één kitten plaatsen bij katten van 10 en 16 jaar? Dat vind ik wel sneu voor het kitten. Laat zo'n kitten met een leeftijdgenootje opgroeien. Beter voor het kitten én voor de oudere katten.
GDG schreef:Je wil één kitten plaatsen bij katten van 10 en 16 jaar? Dat vind ik wel sneu voor het kitten. Laat zo'n kitten met een leeftijdgenootje opgroeien. Beter voor het kitten én voor de oudere katten.
Isabel_k schreef:Vorig jaar ben ik uit huis gegaan en ging ik op zoek naar een volwassen kat. Ik ben toen alle asiels in de buurt in de gaten gaan houden en kwam zo perongelijk terecht bij een kitten-duo die ik helemaal fantastisch vond. Absoluut niet wat ik zocht qua eigenlijk alles.Moraal van het verhaal hou je ogen en oren goed open en niet altijd veel lijstjes maken. Het gevoel is het belangrijkste
[ [url=m/Kxfo4c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9uZCGc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suzywuzy schreef:BloemBloem schreef:Wij zijn ook rustig op zoek naar een kitten. Onze lieve Roque is helaas begin deze maand overleden.
Maar de prijs van een sphynx kitten is momenteel ook echt niet normaal te noemen....
Raskatten of wat omtrent ras zijn sowieso duurder, heb ze op de markt gezien voor meer dan 2000