Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:OK ik heb vorig jaar wat van het 2e broedsel aangehouden, 3 blauwe australorp, ik dacht dat ze van juli waren maar ze waren van 8 augustus dus hoop dat ze binnenkort gaan leggen
Ik heb 2 Amrocks aangekocht, die leggen al.
criollo_yess schreef:Billy schreef:OK ik heb vorig jaar wat van het 2e broedsel aangehouden, 3 blauwe australorp, ik dacht dat ze van juli waren maar ze waren van 8 augustus dus hoop dat ze binnenkort gaan leggen
Ik heb 2 Amrocks aangekocht, die leggen al.
Oh, blauwe Australorps, mijn favorieten, maar zo moeilijk om aan te komen. Wij hebben ook Australorps, nu alleen zwarte, maar geen broedmachine en uitbroeden onder de hen wil niet echt lukken jammer genoeg.
Billy schreef:Ik was eigenlijk op zoek naar vuilwitte maar daar kon ik niet aankomen. Ik woon net in Zeeland, heb de eieren verderop uit zeeland
criollo_yess schreef:Billy schreef:Ik was eigenlijk op zoek naar vuilwitte maar daar kon ik niet aankomen. Ik woon net in Zeeland, heb de eieren verderop uit zeeland
Hier in Drenthe al flink nagevraagd voor blauwe Australorps, maar helaas, vandaar nu alleen zwarte. Wit wil ik liever niet, erg opvallend voor familie buizerd vrees ik.......