Ik neusde al in het mierentopic. Vissen vielen af ivm de verzorging. Garnalen of kreeftjes idem. Slakken hebben veel warmte nodig. En een zijdelinkse blik naar wandelende takken was wel gemaakt omdat ik die ooit als klein meisje heb gehad.
Ook papagroom hier op bokt (helaas

En het toeval wil een collega van mijn maatje kwam van de week met een foto aanzetten van zijn nieuwe huisdieren die bij hem terecht waren gekomen onverwachts. En dat hij eieren overhad die in januari uitkomen al.

De foto die ik kreeg

Oh die foto flappentakken

Affijn afgelopen dagen rondgeneusd naar verblijven. Wat valt dat tegen wat zijn die klein voor de volwassen beestjes (20 bij 20 bij 30 wordt groot genoeg geacht voor 15 cm grote volwassen exemplaren) -

Daarnaast maak ik er nepplantjes in, met levend mos gaan de takken hun water houden en kunnen de kleintjes niet verdrinken in het bakje water. En is er een jonge eucalyptus deze kant op. Die wilde ik toch altijd al hebben. Bos om de hoek dus keuze genoeg voor hun eten dadelijk en ook mijn tuin kan ze wel deels voeden.
Een voordeel mocht uiteindelijk het niet bevallen kan ik er met echte plantjes nog een leuk iets van maken.
https://hilmarderksen.nl/dieren/austral ... lappentak/