Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:een koppeling is niet noodzakelijk voor een geslaagde dekking.![]()
Ik dnek dat je nu geen andere keus meer hebt dan afwachten. Aangezien de reu er op gesprongen is. Evt progesteron prikken en kijken hoever ze staat.
kiwiwitje schreef:een koppeling is niet noodzakelijk voor een geslaagde dekking.![]()
Ik dnek dat je nu geen andere keus meer hebt dan afwachten. Aangezien de reu er op gesprongen is. Evt progesteron prikken en kijken hoever ze staat.
Een goede dekreu weet wanneer ie moet dekken.
kiwiwitje schreef:1,2 is veel te laag, afhankelijk van de test ga je op 5(immulite) of op 15(catalyst) uit van de ovulatie. En in principe dek je binnen 48 uur na ovulatie.
Als t dekken zo slecht ging, was ik persoonlijk eerder gaan prikken, had je een hoop reistijd en geklier gekostIk denk dat 5 kwartier rijden enkele reis duurder geweest is dan extra prikken
Los nog van de reistijd.. Ik zou vandaag gaan prikken, dan weet je gelijk of je morgen nog moet gaan rijden.
Maar er vanuitgaande dat ze zaterdag wel bleef staan en gedekt is zou ik er vanuit gaan dat ze vrijdag avond/zaterdag ochtend geovuleerd heeft. Dan heb je zaterdag, zondag en maandag gedekt. Ik zou hopen dat dit goed genoeg is. Omdat je in ieder geval al buiten de 48 uur bent als je morgen gaat. T kan wel. Maar ik zou er vanuit gaan dat er zaad in zit, en zaad overleeft wel even. T enige wat je evt nog zou kunnen doen, is zaad afnemen en insemineren. Wat ik persoonlijk had gedaan als t dekken zo moeizaam gaat.