Puppy erbij 2020

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:49

Haha warboel heerlijk om te lezen _/-\o_ maar wat een snoetje zeg <3

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:54

Aaahh Otje ging gelijk op zwemles :D
Jij bent echt geen slechte hondenmama hoor :D

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:04

Je zou pas een slechte puppy mama zijn als je je hondje nooit wat liet ontdekken :+ nu weet otje dat de sloot in rennen niet slim is!

Warboel
Berichten: 14686
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:28

Jullie zijn lief <3 En weet wel dat het niet erg is maar schrok me kapot _O-
Zullen ook vast vaker dat soort dingen gebeuren maar de eerste keer is altijd het ergste hè haha.

Oja en Otje heeft een mega leuke bandana met dr naam erop gekregen! <3


Afbeelding

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:54

Oh gekke Otje. Wel leuke foto's samen met papa.

Kaus leuk een gps speurtocht. Hoe doe je dat?

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 23:04

Schattig!!

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 23:17

Kaus pieter is een kwart jack russell en driekwart chihuahua.

Ahh arme otje!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 08:17

Oh ik vind het voorjaar en de herfst heerlijk! 40C hoeft voor mij ook echt niet naar 26-27C is nog prima!

Oh ik vind dat bandje om de teckel zo lief!! Knipt ze zelf wrs?

Hier gaat het goed. Maar hij lust de brok van de Fokker niet :+
Hij dronk ook nog een slokje bij zijn moeder. Hierdoor viel niet op dat hij er weinig van at. Nu even wat puppie natvoer van RC gehaald om er overheen te doen. Nu eet hij weer.

Je hebt er gelijk weet zorgen bij hè! Nu maar hopen dat hij het toch gaat eten.. ik heb nu cavom (dat gaf de fokker) en Markus Muhle black angus maar het is beide afgekeurd..
Hebben wij weer! En kritische eter :')

Iemand tips voor proefzakjes? Om nu allemaal grote zaken te halen?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door IMJ op 23-05-20 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 08:19

punjab schreef:
Oh gekke Otje. Wel leuke foto's samen met papa.

Kaus leuk een gps speurtocht. Hoe doe je dat?


Bij ons huren! Je kunt kiezen tussen 4, 6, 8, 10 & 20 km. :D Grapje natuurlijk, maar waar ik werk bieden we dit aan en wordt best veel gedaan.

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 08:35

IMJ schreef:
Oh ik vind het voorjaar en de herfst heerlijk! 40C hoeft voor mij ook echt niet naar 26-27C is nog prima!

Oh ik vind dat bandje om de teckel zo lief!! Knipt ze zelf wrs?

Hier gaat het goed. Maar hij lust de brok van de Fokker niet :+
Hij dronk ook nog een slokje bij zijn moeder. Hierdoor viel niet op dat hij er weinig van at. Nu even wat puppie natvoer van RC gehaald om er overheen te doen. Nu eet hij weer.

Je hebt er gelijk weet zorgen bij hè! Nu maar hopen dat hij het toch gaat eten.. ik heb nu cavom (dat gaf de fokker) en Markus Muhle black angus maar het is beide afgekeurd..
Hebben wij weer! En kritische eter :')

Iemand tips voor proefzakjes? Om nu allemaal grote zaken te halen?

[ [url=m/12zxwo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wolf of wilderness heeft kilo zakken. Zo zijn er wel meer die zakjes van 1-3 kg hebben

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 08:38

Punjab, inderdaad gewoon ergens huren. Wij hebben het in een uithoek van Friesland gedaan dus ik denk niet dat je daar veel aan hebt _O- Je krijgt een GPS mee en moet via vragen bij de volgende coördinaten uitkomen.

Ymor, wat een super leuk gelukt beestje dan. Bewust een kruising om dat koppie van de chi er wat uit te fokken?

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 08:39

Ik heb het ‘even’ te druk om uitgebreid te reageren maar wat een heerlijke puppy foto’s en verhalen <3

Wij hadden net een wandeling in het bos waar we NIEMAND tegen zijn gekomen. Nu al een topdag :D

IMJ heb je al geprobeerd het voer nat te maken? Bij Jones was dat de clue, moest echt een (bij voorkeur warm) papje zijn. Renske natvoer deed het ook goed bij hem. Jones is pas na zijn castratie een beetje normaal gaan eten.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 08:42

IMJ schreef:
Oh ik vind het voorjaar en de herfst heerlijk! 40C hoeft voor mij ook echt niet naar 26-27C is nog prima!

Oh ik vind dat bandje om de teckel zo lief!! Knipt ze zelf wrs?

Hier gaat het goed. Maar hij lust de brok van de Fokker niet :+
Hij dronk ook nog een slokje bij zijn moeder. Hierdoor viel niet op dat hij er weinig van at. Nu even wat puppie natvoer van RC gehaald om er overheen te doen. Nu eet hij weer.

Je hebt er gelijk weet zorgen bij hè! Nu maar hopen dat hij het toch gaat eten.. ik heb nu cavom (dat gaf de fokker) en Markus Muhle black angus maar het is beide afgekeurd..
Hebben wij weer! En kritische eter :')

Iemand tips voor proefzakjes? Om nu allemaal grote zaken te halen?

[ [url=m/12zxwo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zou zelf niet teveel aanrommelen met proefzakjes maar voer zoeken dat aansluit bij jouw wensen en dat voeren. Vaak is het hoe meer je gaat wisselen hoe kieskeurig / moeilijker ze worden. Die fout hebben wij bij Guinness in eerste instantie ook gemaakt, maar ik was zijn geneuzel zo beu dat ik hem een week 'uitgehongerd' heb. Daarna heeft hij nóóit meer gemiept over eten. Voer aanbieden en als hij niet wilt eten is dat jammer, volgende voerbeurt weer enz.
Laatst bijgewerkt door KimD op 23-05-20 09:02, in het totaal 1 keer bewerkt

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 08:54

Dat hebben wij ook gedaan KimD, tot ie gal ging spugen en ik er helemaal niks meer in kreeg..
Uiteindelijk deels op kvv en brok met kvv gemengd en hij is tot 1,5 jr moeilijk geweest. Want t boeide hem ook niet als Chick zn bak leeg at.. :(
Uiteindelijk op Wolf terecht gkomen en dat is t eeste wat ie met smaak eet.(buiten kvv, maar dat wil ik niet volledig) En sinds dien doet ie niet meer moeilijk als ik eens een keer wat anders geef.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:01

Hond van vrienden deed ook gal spugen toen ze nog brok kreeg, als ze dan te lang niet gevoerd werd dan geen ze gal roggelen. Doordat ze bij ons op vakantie is geweest voeren ze nu vers. Ik heb die hond bij aankomst volledig overgezet en een compleet gevarieerd KVV menu aangeboden, dat was voor haar de oplossing. In het begin voerde we haar drie keer per dag gevarieerde porties zodat de periode tussen de voerbeurten kleiner was en de maag niet kon anticiperen op de hoeveelheid. De derde week hebben we de middelste voerbeurt geminimaliseerd (drie keer voeren was voor de eigenaar geen optie) en uiteindelijk naar twee keer gezet, dat ging gelukkig heel goed.

Ze heeft sindsdien ook geen gal meer gespuugd, de eigenaar heeft nu alle honden over gezet naar KVV. Hun te dikke Bull is daar ook goed op vooruit gegaan.

Dat gal spugen is bij Guinness nooit aan de orde geweest, maar dat was gewoon een verwende miemel en daar ga ik niet mee akkoord.

Harvey heeft het ook een korte periode gehad dat hij met lange tanden bepaalde KVV smaken at, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam. Inmiddels eet hij alles weer. :+

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:04

Ja weet je, hij moet wel iets eten. Zoveel reserves heeft hij al niet en met een 8 weken pup gaat dat hard, buikje was compleet weg. Hij hoefde amper nog uit en spelen was ook niet leuk..
Hij leefde gistermiddag helemaal op en zo is hij nu nog. Gewoon weer een vrolijke pup zoals het hoort.

Mijn hele leven honden gehad (behalve afg. 5jaar) maar dit nog niet aan de orde gehad.


Warm nat maken is het eerste dat ik probeerde dan nam hij 2 hapjes en liep weg.. ermee gespeeld samen hielp ook niet.

Renske had ik willen kopen maar hier in de buurt niet verkrijgbaar en ik wilde gisteren gewoon dat hij weer at.

Hij eet dit nu best goed. Ik hoop eigenlijk dat ik er steeds minder natvoer bij kan doen zodat hij het toch gaat leren.

Dank voor de kilozaktip!

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 09:15

KimD schreef:
Hond van vrienden deed ook gal spugen toen ze nog brok kreeg, als ze dan te lang niet gevoerd werd dan geen ze gal roggelen. Doordat ze bij ons op vakantie is geweest voeren ze nu vers. Ik heb die hond bij aankomst volledig overgezet en een compleet gevarieerd KVV menu aangeboden, dat was voor haar de oplossing. In het begin voerde we haar drie keer per dag gevarieerde porties zodat de periode tussen de voerbeurten kleiner was en de maag niet kon anticiperen op de hoeveelheid. De derde week hebben we de middelste voerbeurt geminimaliseerd (drie keer voeren was voor de eigenaar geen optie) en uiteindelijk naar twee keer gezet, dat ging gelukkig heel goed.

Ze heeft sindsdien ook geen gal meer gespuugd, de eigenaar heeft nu alle honden over gezet naar KVV. Hun te dikke Bull is daar ook goed op vooruit gegaan.

Dat gal spugen is bij Guinness nooit aan de orde geweest, maar dat was gewoon een verwende miemel en daar ga ik niet mee akkoord.

Harvey heeft het ook een korte periode gehad dat hij met lange tanden bepaalde KVV smaken at, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam. Inmiddels eet hij alles weer. :+

Hij deed t niet door de brok, hij deed t gewoon omdat ie niet at en ik dezelfde mentaliteit had.. Dus niet eten,prima, je krijgt vanzelf honger. Daarom ging ie gal spugen. Alleen kreeg ik er uiteindelijk met moeite iets anders in omdat ie zich gewoon beroerd voelde. Dus van die methode ben ik snel afgestapt en uiteindelijk 1 hapje kvv mengen met de brok om hem weer aan t eten te krijgen en dan sochtends vlees en de rest van de dag brokjes. Hij heeft lang vooral snachts gegeten, als ik hem snachts brokjes gaf begon ie vaak ineens te eten ook zonder hapje vlees.

Maar zijn zo 1,5 jr bezig geweest om hem aan t eten te krijgen dat ie gewoon zn bak leeg at en ik mocht blij zijn als ie in die 1,5 jr zn bak 1x per week gewoon leeg at.. En er zat altijd van alles overheen omdat ie er anders niet eens aan begon. Toen gewisseld naar Wolf (hebben echt van alles geprobeerd had op een gegeven moment 10 zakjes staan waar ie gewoon niet eens naar keek, hij kreeg bij de fokker RC en dat at ie ook niet meer.. )
En met wolf ineens eten, wat en hoeveel ik hem ook voorzet.

Chick spuugt vooral als t kouder is alleen snachts. Maar ook op kvv. Daar is de oplossing bij de avond portie(recht voor t slapen) een schep psyllium vezels of johannesbroodpitmeel erbij.


IMJ, kun je hem wel een deel laten eten als je ze als beloning in de training gebruikt?

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:16

Vooral een pup zou ik dat niet aanleren, die leren zoveel sneller dan je denkt. Dan laat hij het staan en weet hij ook dat de keer daarna iets lekkers erbij zit.

Renske zou ik sowieso niet voeren, zeker niet aan een pup of aan überhaupt een hond. Hun reclame klinkt heel mooi maar is ook vreselijk misleidend. Daar zit zoveel aan toegevoegd dat je de hond nog beter 'wat de pot schaft' kunt voeren.

Ik heb al een paar keer een sponsoring van hun gehad, maar nog nooit iets erbij wat ik ook maar überhaupt zou overwegen om te voeren.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:17

IMJ schreef:
Oh ik vind het voorjaar en de herfst heerlijk! 40C hoeft voor mij ook echt niet naar 26-27C is nog prima!

Oh ik vind dat bandje om de teckel zo lief!! Knipt ze zelf wrs?

Hier gaat het goed. Maar hij lust de brok van de Fokker niet :+
Hij dronk ook nog een slokje bij zijn moeder. Hierdoor viel niet op dat hij er weinig van at. Nu even wat puppie natvoer van RC gehaald om er overheen te doen. Nu eet hij weer.

Je hebt er gelijk weet zorgen bij hè! Nu maar hopen dat hij het toch gaat eten.. ik heb nu cavom (dat gaf de fokker) en Markus Muhle black angus maar het is beide afgekeurd..
Hebben wij weer! En kritische eter :')

Iemand tips voor proefzakjes? Om nu allemaal grote zaken te halen?

[ [url=m/12zxwo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Doodle hè, ze staan er wel een beetje om bekend, moeilijk eten en snel last van hun maag. Ze gaan ook echt makkelijk gal spuwen als ze niet eten helaas. Lewis (de Doodle van mijn ouders) eet met Toby mee met Renske brok als hij hier is, en eet bij mijn ouders nu een hypoallergeen brok (merk durf ik niet te zeggen). Als ze het echt niet willen eten, wil een beetje nat maken met warm water nog wel helpen. Qua proefzakjes weet ik dat schesir, acana en orijen zakjes van iets van 350-400 gram verkopen. Echt een goede eter zal Lewis nooit worden, maar hij eet wel. Renske gestoomd gaat er overigens altijd in.

Toby is vooral een verwende eter: als ik regelmatig smaak afwissel, eet hij gewoon. Vijf zakken achter elkaar dezelfde smaak, vindt hij niet echt motiverend. Dus ik wissel tussen de smaken van Renske, en af en toe koop ik een klein zakje van een ander merk om erdoor te mengen. Maar met één hondje kun je het je iets makkelijker veroorloven om ze qua voer te verwennen dan met een flinke roedel natuurlijk. Verwende eters in een roedel is gewoon vreselijk irritant.

Willen ze echt geen brok eten, dan een is kvv ook een optie natuurlijk. Vind ik uit praktisch oogpunt nooit heel handig. Ik vergeet voor mezelf ook eten te ontdooien als ik iets uit de vriezer nodig heb, dat zou ik voor de hond toch l*llig vinden :')

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:20

Met brok kun je heel makkelijk een 'Ditch the bowl' doen, dan is de 'Sexier than a Squirrell challenge' een leuke om aan te schaffen. Dan voer je dus de brokjes niet meer uit een bak, heel erg leuk om te doen. Voor ons niet functioneel omdat wij volledig vers voeren. Wel pak ik vaak de 'Ditch the bowl' op met gedroogde beloningen. Maar die hoeveelheid die ik daar dan gebruik reken ik om in waarde naar het vers en dat krijgen ze dan in mindering.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:20

KimD schreef:
Vooral een pup zou ik dat niet aanleren, die leren zoveel sneller dan je denkt. Dan laat hij het staan en weet hij ook dat de keer daarna iets lekkers erbij zit.

Renske zou ik sowieso niet voeren, zeker niet aan een pup of aan überhaupt een hond. Hun reclame klinkt heel mooi maar is ook vreselijk misleidend. Daar zit zoveel aan toegevoegd dat je de hond nog beter 'wat de pot schaft' kunt voeren.

Ik heb al een paar keer een sponsoring van hun gehad, maar nog nooit iets erbij wat ik ook maar überhaupt zou overwegen om te voeren.


Ow nou ben ik wel benieuwd waarom! Ben hierop uitgekomen na van alles proberen en hierop is de ontlasting van Toby eindelijk mooi namelijk. Op bijna al het andere dat we geprobeerd hebben wordt het waterig. Nou hebben zijn darmen géén goede start gehad hè. Eerst op straat en daarna in het asiel op brok van de Lidl/Aldi/whatever ze gesponsord kregen op dat moment...

Edit: vers voeren ga ik niet doen overigens, het is brok of brok hier, uit praktisch oogpunt ;)

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 09:23

KimD schreef:
Vooral een pup zou ik dat niet aanleren, die leren zoveel sneller dan je denkt. Dan laat hij het staan en weet hij ook dat de keer daarna iets lekkers erbij zit.

Renske zou ik sowieso niet voeren, zeker niet aan een pup of aan überhaupt een hond. Hun reclame klinkt heel mooi maar is ook vreselijk misleidend. Daar zit zoveel aan toegevoegd dat je de hond nog beter 'wat de pot schaft' kunt voeren.

Ik heb al een paar keer een sponsoring van hun gehad, maar nog nooit iets erbij wat ik ook maar überhaupt zou overwegen om te voeren.

Je moet iets als ze niet eten. En hier is er wat dat betreft nooit een probleem geweest.
Met Djessey ook niet toen ze ineens besloot liever vlees te hebben dan brok. Paar dagen een hap mengen met de brok en niks meer aan de hand.


Wil hier ook geen volledig kvv hoor Skip. Ook uit gemak :P

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:29

kiwiwitje schreef:
Je moet iets als ze niet eten. En hier is er wat dat betreft nooit een probleem geweest.
Met Djessey ook niet toen ze ineens besloot liever vlees te hebben dan brok. Paar dagen een hap mengen met de brok en niks meer aan de hand.


Wil hier ook geen volledig kvv hoor Skip. Ook uit gemak :P


Ja precies, op een bepaald punt is het niet meer 'verwennen of niet verwennen', maar gewoon voeren wat ze eten om te zorgen dat ze iets binnen krijgen. Zoveel heeft een pup niet bij te zetten nog...
Nog steeds hoor, als Toby langer dan een dag of twee niet eet, word ik nerveus. Hij is klein én smal. Die heeft niet heel veel reserves.
Als mijn spaniël niet at, dacht ik 'komt wel goed', maar die was groot en grof.

Haha, ja, het klinkt altijd zo lui, dat 'praktisch oogpunt', maar het is gewoon praktischer en hey, voor de paarden ga ik ook niet alle ingrediënten los verzamelen. Die krijgen ook gewoon een brok naast hun hooi. De hond krijgt dus ook brok, naast allerlei gedroogde snacks die nog op dieren lijken :')

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:29

Skippy01 schreef:
KimD schreef:
Vooral een pup zou ik dat niet aanleren, die leren zoveel sneller dan je denkt. Dan laat hij het staan en weet hij ook dat de keer daarna iets lekkers erbij zit.

Renske zou ik sowieso niet voeren, zeker niet aan een pup of aan überhaupt een hond. Hun reclame klinkt heel mooi maar is ook vreselijk misleidend. Daar zit zoveel aan toegevoegd dat je de hond nog beter 'wat de pot schaft' kunt voeren.

Ik heb al een paar keer een sponsoring van hun gehad, maar nog nooit iets erbij wat ik ook maar überhaupt zou overwegen om te voeren.


Ow nou ben ik wel benieuwd waarom! Ben hierop uitgekomen na van alles proberen en hierop is de ontlasting van Toby eindelijk mooi namelijk. Op bijna al het andere dat we geprobeerd hebben wordt het waterig. Nou hebben zijn darmen géén goede start gehad hè. Eerst op straat en daarna in het asiel op brok van de Lidl/Aldi/whatever ze gesponsord kregen op dat moment...

Edit: vers voeren ga ik niet doen overigens, het is brok of brok hier, uit praktisch oogpunt ;)


Als jij er tevreden over bent en Toby doet het er prima op moet je het vooral blijven voeren.

Renske maakt meer gebruik van bijproducten en 'rommel' dan dat ze daadwerkelijk iets goeds in die zak duwen. Ze maken heel graag gebruik van 'vullers', bietenpulp, zoete aardappelen, aardappelzetmeel en heel veel groente en fruit maar vooral allemaal gedroogd in de vorm van meel. Dat is jammer want daardoor gaat het essentiële wat erin zit verloren, dan kunnen ze beter voor vers kiezen.


kiwiwitje schreef:
KimD schreef:
Vooral een pup zou ik dat niet aanleren, die leren zoveel sneller dan je denkt. Dan laat hij het staan en weet hij ook dat de keer daarna iets lekkers erbij zit.

Renske zou ik sowieso niet voeren, zeker niet aan een pup of aan überhaupt een hond. Hun reclame klinkt heel mooi maar is ook vreselijk misleidend. Daar zit zoveel aan toegevoegd dat je de hond nog beter 'wat de pot schaft' kunt voeren.

Ik heb al een paar keer een sponsoring van hun gehad, maar nog nooit iets erbij wat ik ook maar überhaupt zou overwegen om te voeren.

Je moet iets als ze niet eten. En hier is er wat dat betreft nooit een probleem geweest.
Met Djessey ook niet toen ze ineens besloot liever vlees te hebben dan brok. Paar dagen een hap mengen met de brok en niks meer aan de hand.


Als dat jouw werkwijze is helemaal prima, de mijne is het niet. Pup of niet.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:30

kiwiwitje schreef:
.


IMJ, kun je hem wel een deel laten eten als je ze als beloning in de training gebruikt?

Nee! Hij hoeft ze gewoon niet! Wel geprobeerd uiteraard!
Dank voor het meedenken!
Laatst bijgewerkt door IMJ op 23-05-20 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt