[Volg] Toeval bestaat niet, welkom Mera!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
punjabJarig

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:51

Gefeliciteerd *\o/*

Enne het is gewoon allemaal voorbestemd. :j

Urona447
Berichten: 2813
Geregistreerd: 13-05-07

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:00

Gefeliciteerd en wat schrijf je leuk!

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:02

Gefeliciteerd, heel veel geluk gewenst met elkaar!

Nynkster

Berichten: 5334
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:15

Jaa wat ontzettend leuk!! :):) :):) :):)
Gefeliciteerd!!!

Isabel

Berichten: 2271
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:23

Jaaaaaa wat leuk! Ik had al zo’n vermoeden dat het deze ging worden toen dat het beste klikte met Bodhi *\o/*

Azmay
Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:34

Gefeliciteerd!
En toch zie ik vanaf het begin volgens mij al de meeste fotos van deze pupsel :Y)

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 21:25

Dankjulliewel allemaal! Ik zit hier lekker op mijn grote roze wolk *\o/*

KarmaChansy schreef:
Van harte denies! en super leuk dat jullie allemaal op 1 lijn zaten :D


Ja, dat is natuurlijk ook nog maar even afwachten! Voor het zelfde geld was het heel anders geweest of had het helemaal niet gematched. Uiteindelijk moest het voor ons beide goed matchen en dat was zo!
Vind het ook ergens wel een mooi compliment dat we 'op één lijn zitten', stiekem wel trots op :o


_Christina schreef:
Gefeliciteerd! *\%/* Heel leuk ook dat toeval met de namen *\o/*


Ja heh! En daarnaast .. ik heb Mera gekozen omdat die naam bij me bleef hangen. Ik had ook andere namen zoals Nora & Nilou. Maar Mera bleef lekker hangen. Daarna ben ik pas de betekenissen gaan opzoeken. En ook het stukje Oceaan komt weer mooi in samenhang met de overlijdingsdatum van mijn stiefvader. Kapitein en overleden op zijn eigen schip (grote vaart). Het is gewoon een beetje bizar.


punjab schreef:
Gefeliciteerd *\o/*

Enne het is gewoon allemaal voorbestemd. :j


Je zou het bijna denken heh!! *\o/* *\o/*


Urona447 schreef:
Gefeliciteerd en wat schrijf je leuk!


Haha, dankjewel! <3


Isabel schreef:
Jaaaaaa wat leuk! Ik had al zo’n vermoeden dat het deze ging worden toen dat het beste klikte met Bodhi *\o/*


Ik had heel veel hoop! Maar ook omdat de fokker uitlegde dat de karakters nog zó anders konden zijn tijdens de karaktertest. En dat is ook wel zo. Het Blue Merle teefje is een behoorlijk pittig ding met een grote eigen wil - en tijdens de ontmoeting met Bo bleef ze juist heel erg afzijdig.
Sowieso voelde ik tussen mezelf en de Blue Merle teef geen continu 'klik'. Ze kwam wel eens even kijken maar niet dat ze echt met mij bezig was. Het bruin witte teefje en de lilac merle teef dan weer wel.


Azmay schreef:
Gefeliciteerd!
En toch zie ik vanaf het begin volgens mij al de meeste fotos van deze pupsel :Y)


Dankjewel! En ohja? Volgens mij valt dat wel heel erg mee, heb ook even terug zitten kijken maar het valt mij niet op, haha. Uiteindelijk was ze ook niet altijd de meest fotogenieke :P Maar ze is vooral heel lief en kan echt op d'r kont gaan zitten om de boel eens even te overzien voor ze iets doet.

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:00

Oh nog meer samenvallende toevalligheden! Zo klinkt het inderdaad extra speciaal!

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:17

Ik wist somehow vanaf de 1e seconde al zeker dat het deze ging worden :'), gefeliciteerd man *\%/* . Echt leuk!

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 22:53

ZoZenn schreef:
Ik wist somehow vanaf de 1e seconde al zeker dat het deze ging worden :'), gefeliciteerd man *\%/* . Echt leuk!


Haha, een goed voorgevoel dan! Ik wist het echt niet, vind de blue merle teef nog steeds heeeel mooi getekend <3 En ook het bruin witte teefje is een dotje. Als grapje had ik nog gezegd, 'Als het geen merle pup wordt, dan mag jij mee naar huis', haha.

Maar ik ben vooral blij!

Galaika

Berichten: 597
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Belgïe

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:58

Gefeliciteerd Denies! *\%/*

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 12:05

Wat leuk gefeliciteerd

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-19 13:28

Er gaan toch mooie fotos komen..... *\o/* <3

Alvast een voorproefje...


Afbeelding

Afbeelding

<3 <3 <3 <3

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:12

Fluffy!

Liesje89

Berichten: 9930
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 10:32

Ach! Die eerste foto met die oortjes <3 dat is toch niet te doen zo schattig :')

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-19 19:14

Ik ga nog meer schattigheid met jullie delen *\o/* Gister is bekend gemaakt dat alle pupjes hun eigenaar toegewezen hebben gekregen. Het andere merle teefje komt bij een doggydance team en zal dus de hele wereld over gaan. In het eerste nest van deze combinatie waren er vijf puppies waarvan de reuen allemaal met een B begonnen, hun roepnamen. Bodhi, Billie & Bink. Nu is er ook wel iets heel grappigs .. er zijn nu drie teefjes in het nest die eindigen met een A! Nymeria, Daya & Mera! Ik vond het wel weer zo'n grappig toeval, ik ken de andere eigenaren niet dus het is niet op elkaar afgestemd :P

Het voordeel van werken in een Dierenspeciaalzaak is dat je eigenlijk alles onder je neus hebt wat je mee kan nemen. Maar toch mistte ik nog wel wat dingen. Een bench en dergelijke heb ik nog staan maar nu heb ik direct vast puppyvoeding meegenomen, nog wat extra's speeltjes, puppypads en vulling voor de kong. Het voordeel van al twee honden hebben is vooral dat je nog een hoop hebt. Alles van vier jaar geleden van Bodhi heb ik ook gewoon nog, dus dat kan prima herbruikt worden!

Wel heb ik nog even een looplijn & halsbandje in bestelling gezet want de kleur die ik wilde is bij ons niet meer standaard in de winkel. Dan maar bestellen :P Dan een matchend naamplaatje en we kunnen er tegen aan!

Gister kwamen dus ook de andere foto's online .. dus smelt maar weer met me mee! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn lievelingsfoto <3

Afbeelding


En natuurlijk wil ik jullie de andere pups niet onthouden .....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zondag hebben we kenneldag, de temperaturen lijken minder warm te zijn dan we eerst dachten dus ik hoop dat we gezellig samen met Bodhi kunnen buurten. Nog even wennen aan zijn nieuwe zusje Mera, en dan aftellen! *\o/* *\%/*

punjabJarig

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:29

Oh wat een poepies. <3

Zijn nu echte boefjes en hopen dat bodhi mee kan zondag.

Liesje89

Berichten: 9930
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 16:56

Wat zijn ze allemaal knap <3

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:50

Veel plezier morgen!

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-19 23:43

Helaas, vandaag liep de kenneldag niet zoals gepland. We waren er op tijd en hadden er goede zin in, maar Bodhi is een hond met een trauma en heeft de nodige ruimte nodig. Wij stonden keer op keer zo ver als mogelijk van de andere honden af maar helaas waren er een aantal eigenaren tussen die onze ruimte niet respecteerden waardoor Bodhi, naast zwaar overprikkeld, ook in zijn angst dook en continu 'uitviel'. Op een begeven moment heb ik er voor gekozen om naar huis te gaan zonder deel te nemen aan de, net begonnen, kenneldag. Ik heb daarom alleen Mera even een aai over haar bol kunnen geven en verder alleen op een afstandje gezien hoe andere met haar en haar nestgenoten 'kroelde'.
Een verdrietige dag; ik train zeer intensief met Bodhi om zijn angst eruit te werken.. en vandaag zag ik dat helemaal in het water vallen.

Gelukkig heb ik bemoedigende woorden van vele mensen, waaronder ook de fokker, gekregeb en voel ik me nu beter dan vanmiddag. Ik voelde mij zo schuldig en machteloos.... Volgende kenneldag word er nog strenger op gelet. De personen van vandaag waren ook meerdere keren aangesproken maar erg hardleers blijkbaar.

Dus helaas... geen fotos van vandaag. Wellicht nog als ze van de fotograaf daar online komen.
Mera was wel erg naar ons en Bodhi aan het kijken en kwam ook gelijk toen ik door de puppyren reikte. Ik kan niet wachten!! <3

Iets anders leuks... ik had zojuist de map van Bodhi in mijn handen die we krijgen als de pup mee naar huis gaat. Daar staat zijn groeitabel in.
De fokker vertelde juist dat Mera ongeveer 2.25kg (ofzo) woog, zoveel woog dikke Bo met 4 weken, haha.

Bodhi was ook enorm! Hier de groeicurve van Bodhi zijn laatste weken daar.

Afbeelding

Zo grappig!
Het is verder een prima gewicht hoor, voor een klein poppetje <3 Geen idee hoe zwaar de rest is maar er zitten wat bollere tussen :P Haar puppyvoer staat klaar dus kom maar op!!!


AFTELLUUUUHH!!!

punjabJarig

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 23:52

Denise je heb goed gehandeld ook al is het niet leuk. :(:)

Je heb naar Bodhi geluisterd en je wil na je harde werk niet terug bij af.

En gewoon denken nog ff en ze is lekker thuis bij jullie en kan je gaan genieten. ;)

En natuurlijk veel foto's hier plaatsen. O:)

maj0

Berichten: 6603
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 21:45

Ik lees al een tijdje mee en geniet van alle mooie foto's. Maar wil nu tich even reageren.

Ik wil jou echt een grote pluim geven dat je naar Bodhi hebt geluisterd. Echt super van je!

*kruipt weer onder de meeleessteen

xDenies

Berichten: 13499
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-19 22:55

Ik kreeg deze avond een filmpje toegestuurd van de fokker. Ze zijn volgens mij weer lekker op pad met de pups gegaan om wat laatste nest foto's te schieten :) Super leuk. Mera was volgens mij lekker aan het draken!

Vraag me niet hoe, maar alle storingen omzeilend heb ik eindelijk het filmpje online gekregen om deze met jullie te delen. Ik ben al sinds een uur of zeven bezig …

Poink poink poink, Mera in aantocht! *\o/*



Kanniewachten!!

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:49

Ze is wel heel knap hoor! <3 Wanneer mag je haar ook al weer halen?

AnnickT

Berichten: 1469
Geregistreerd: 14-07-15

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 00:04

Een hoop onhandige huppelende puppy’s, precies wat ik even nodig had _/-\o_ <3