Tweede kat erbij ja of nee?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:39

Is dat geen giardia geweest dan?

Verder zijn er honderden soorten en smaken brokjes, dus er zal echt wel wat tussen zitten wat bevalt. Je kan kleinere zakken halen en dan proberen? Lust Flip wel alles? Dat zal het al een stuk makkelijker maken, haha. RC vind ik 3x niks. :=

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 20:46

Lisette0 schreef:
Is dat geen giardia geweest dan?

Verder zijn er honderden soorten en smaken brokjes, dus er zal echt wel wat tussen zitten wat bevalt. Je kan kleinere zakken halen en dan proberen? Lust Flip wel alles? Dat zal het al een stuk makkelijker maken, haha. RC vind ik 3x niks. :=


Nee dat was het niet. We hebben heel wat dierenarts bezoekjes gehad. Maar mijn oom is een beetje een sloddervos, en liet wel eens wat etensresten liggen etc dus denk dat ie daar ziek van was.. :( nouja, nu is ie een grote jongen en moet ik eerder oppassen dat ie niet dik word dus het is allemaal goed gekomen :). Nee flip is echt mega kieskeurig, die eet echt bijna niks zelfs geen snoepjes.
Doortje daarentegen hahaha kleine vreetbeer, die krijgt nu alle voertjes die flip allemaal niet lust die we inmiddels verzameld hadden allemaal, hij vindt alles even lekker. :')

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:54

Oh, dat is zielig. :(
Zelf afgelopen feb ook zoiets gehad, beide katten ziek, buikpijn en diarree maar zo snel als het kwam was het ook weer voorbij. Geen idee wat het nou geweest is. Niet iets verkeerd gegeten in ieder geval. Virusje misschien. Echt sneu. :(:)

Oh dat is balen zeg, dat hij niks lust. :\
Om de rest moest ik wel lachen, zo herkenbaar. _O- Onze jongste eet op zich goed maar vindt niet alles even lekker, dus mocht er iets zijn wat ze niet wil dan schuift dat inderdaad gewoon door naar de oudste. Die vreet alles. :P
Groot voordeel; ik hoef niks weg te gooien. _O-

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 21:11

Lisette0 schreef:
Oh, dat is zielig. :(
Zelf afgelopen feb ook zoiets gehad, beide katten ziek, buikpijn en diarree maar zo snel als het kwam was het ook weer voorbij. Geen idee wat het nou geweest is. Niet iets verkeerd gegeten in ieder geval. Virusje misschien. Echt sneu. :(:)

Oh dat is balen zeg, dat hij niks lust. :\
Om de rest moest ik wel lachen, zo herkenbaar. _O- Onze jongste eet op zich goed maar vindt niet alles even lekker, dus mocht er iets zijn wat ze niet wil dan schuift dat inderdaad gewoon door naar de oudste. Die vreet alles. :P
Groot voordeel; ik hoef niks weg te gooien. _O-


Oh wat gek inderdaad! Komen ze buiten? Hahaha ja wel handig zo'n vuilnisbakje die alles eet. Net als mn pony die vreet ook werkelijk alles wat los en vast zit, haflinger.. :')

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:21

Nee ze komen niet buiten, dat maakte het nog vager.
De jongste was eerst ziek en daarna de andere ook, dus ze had hem wel aangestoken/besmet met iets. Maar is helemaal goed gekomen gelukkig. :)

Ja eigenlijk wel handig, maakt niet uit wat ik haal, hij eet het toch wel. :+ Door zijn lichte obsessie met eten zit er sinds deze week een slotje op onze prullenbak omdat hij die open kreeg en daar ook uit ging vreten. _-:(
Moet niet gekker worden eigenlijk. :') Maar liever dat dan dat ie een keer echt iets gevaarlijks eet.

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 21:42

Lisette0 schreef:
Nee ze komen niet buiten, dat maakte het nog vager.
De jongste was eerst ziek en daarna de andere ook, dus ze had hem wel aangestoken/besmet met iets. Maar is helemaal goed gekomen gelukkig. :)

Ja eigenlijk wel handig, maakt niet uit wat ik haal, hij eet het toch wel. :+ Door zijn lichte obsessie met eten zit er sinds deze week een slotje op onze prullenbak omdat hij die open kreeg en daar ook uit ging vreten. _-:(
Moet niet gekker worden eigenlijk. :') Maar liever dat dan dat ie een keer echt iets gevaarlijks eet.


Omg hahaha zijn onze katten soms familie? :')


Afbeelding


Afbeelding

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:47

Hahahahaha! Ja denk het wel. _O-
Pas aub wel op met die prullenbak. En anders ook slot er op. ~~}>

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 21:59

Lisette0 schreef:
Hahahahaha! Ja denk het wel. _O-
Pas aub wel op met die prullenbak. En anders ook slot er op. ~~}>


Ja normaal lukt het hem niet, komt doordat ie uber vol zat en al een klein beetje open stond. Ik ga dr inderdaad goed op letten. :') monsters

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:02

Met zo'n platte deksel kan je er natuurlijk ook wat zwaars op leggen. Onze heeft een bolle deksel dus dat werkt niet. :')

Monsters idd, haha. Maar toch hou ik van ze en maken ze me elke dag weer aan het lachen. <3

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:20

Ach, ik heb nu een kitten dat heel graag er vandoor gaat met mijn vieze onderbroeken. Ik kleed mij uit in de badkamer (wasmand en machine is in de bijkeuken), maar heb zelden de deur van de badkamer dicht, als ik dan sta te douchen, gaat mini muis ervandoor met mijn vieze ondergoed.

Heel fijn waar ik ze nu overal tegen kom in huis.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:39

*proest*
Hahahahahaha! Geniaal beest! _O-

Zo worden hier af en toe gedragen shirts verkracht. :') Soms is die helemaal onder gekwijlt. Fijn. :')

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 05:46

Hahahaha omg :') :')
Gedragen shirts hier ook inderdaad!! Helemaal overheen rollen en vasthouden.. :P

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:27

Wat een monsterkatten hebben jullie allemaal _O- lijkt de mijne toch opeens heel braaf

Ik ben bij Spotty’s toekomstige vriendinnetje op bezoek <3 alleen onmogelijk om een goede foto van haar te maken want ze beweegt zoveel :')

Afbeelding

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 14:03

Adindaa schreef:
Wat een monsterkatten hebben jullie allemaal _O- lijkt de mijne toch opeens heel braaf

Ik ben bij Spotty’s toekomstige vriendinnetje op bezoek <3 alleen onmogelijk om een goede foto van haar te maken want ze beweegt zoveel :')

[ [url=m/xU3CP2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk!! Ben ook zo benieuwd hoe t bij jou zal gaan. Duurt nog wel eventjes toch?

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:20

Ja ze gaan eerst nog op vakantie en ik geloof dat ze dan het huis te koop gaan zetten :))
En dan is het dus een beetje afhankelijk van hoe snel het huis verkocht wordt.

Ik vind het wel spannend hoor, ben inderdaad benieuwd hoe het gaat.
Als ik jouw knuffelkonten zie en verhalen van anderen lees hoop ik zó dat het goed gaat <3

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 19:28

Ja 2 volwassen katten lijkt me écht spannend. Wat als het echt echt echt alleen maar ruzie is ofzo, welke kies je dan om te blijven en dat soort dingen. Maar goed dat is hopelijk helemaal niet aan de orde.

Lekker balkon chillen hier
Afbeelding

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:05

Ja bah, ergens diep in mijn hoofd heb ik daar inderdaad ook al over na zitten denken.
Wat als het nou écht niet gaat |(

Och wat een heerlijke knuffelkonten <3

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 21:59

Zit er glas in die balustrade? Lijkt me doodeng anders :oo

Edit: zie netje!

Flits__

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:05

Vandaag mijn kleine dametje op gehaald. Ben helemaal verliefd op haar <3.

Afbeelding

Afbeelding

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:05

Oh gut wat een moppie <3

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:29

Ah gut, wat een heerlijk koppie <3

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:09

Heerlijk nieuwsgierig!

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 10:03

Flits__ schreef:
Vandaag mijn kleine dametje op gehaald. Ben helemaal verliefd op haar <3.

[ [url=m/PxorTG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A1k03d.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ooooh wat leuk, kleine Winky <3. Hebben zij en Frodo ook al kennis gemaakt?

Flits__

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:15

Bedankt :D .

Ik heb ze net samen gezet. Gisteren en vanochtend hebben ze apart gezeten maar Frodo was duidelijk wel nieuwsgierig. Dus ik dacht ik doe het gewoon.

Hij heeft wat naar haar geblazen en hij zit nu van een afstandje te bekijken wat zij allemaal doet. Zij trekt zich nog niet veel van hem aan. Frodo lijkt in ieder geval niet boos ofzo. Ik laat ze voor nu alleen samen als ik thuis ben. Maar ik denk dat het wel goed komt. Frodo is nogal onzeker soms :P .

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Tweede kat erbij ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:55

Dat vraagt om beeldmateriaal. :j :D