Omdat er nog geen centraal kattentopic was...
Hier is ie dan!

Deel hier je verhalen, foto's, ervaringen, blunders of wat dan ook!

Topic is geplaatst in overleg met moderator!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben mijn hele leven al obsessed met katten, soms iets té extreem. Uiteraard heb ik zelf twee katten rondlopen, meerdere gehad. Daarnaast spaar ik katten beeldjes en producten en heb ik zelfs aardig wat kleding met katten erop 
Haar heb ik 9 jaar geleden als hoopje ellende weggehaald bij een broodfokker. Uitgegroeid tot de leukste poes ooit! 

)
(net 8, kijkt altijd boos
)
Maar gelukkig heb je nog 2 andere mooie poezels 

. Hij is nu 4 jaartjes jong 

. Casper mag als enige naar buiten (omdat de rest raskatten zijn). Het meeste deel van de tijd brengt ie door in de stal van de buurvrouw. Casper is ook echt een knuffelkont!
Hij is een echte prater, mauwt om alles. Het leuke is wel dat je het verschil hoort. De mauw van ''Ik wil spelen'' is weer anders dan de mauw ''Ik heb honger''. Echt leuk om te horen dat daar zo'n verschil in zit!
Ik heb 2 katten, beiden 8 jaartjes.

, en eigenlijk ook nooit helemaal volgroeid, en niet helemaal gezond. Maar zij is gezonder dan Jaap. En Chica is een echte buitenpoes, en houdt niet zo van aandacht, maar soms houdt ze er wel van als je er aait, en als je haar dan op haar buik aait, of gewoon ergens anders dan haar hoofd of rug dan rent ze weer grommend weg
Ik was aan het vegen en ik hoor me toch ineens een gekrijs. Dus ik kijk, komt poeslief voorbij met een - nog levend! - konijn in haar bek. Geen wonder dat ze zo'n dikke pens heeft