Mijn vriend en ik wonen inmiddels bijna een jaar samen en oh wat mis ik een huisdier om mij heen. We wisten al dat er een hond of kat moest komen maar wanneer was de tijd rijp?
Tot er bij mij op stal kittens geboren werden. Ik was verkocht, vriendlief foto's laten zien en al snel wisten we; als de tijd daar is willen wij er een. Helaas ben ik door omstandigheden een tijd niet op stal geweest en in de tussentijd hebben de kittens nieuw personeel gevonden. Vandaag is de laatste opgehaald. Balen!
Maar ik kon rekening houden met een volgend nestje dus tijd zat om me in te lezen etc. En nu kreeg ik van een stadgenoot bericht dat ze op een boerderij waar ze vaak komen nog 2 kittens overhebben. Of wij geen interesse hadden. Een gouden huisje. We waren er al snel over uit. We gaan er voor.
Volgende week komen dus al onze nieuwe huisgenootjes. Ze moeten enkel nog geënt worden. We willen deze week nog gaan kijken naar spulletjes voor de beestjes en advies vragen bij de DA die in die winkel zit.
Ik kan heel internet gaan afstruinen maar ik kom daar wss steeds dezelfde antwoorden tegen.
Mijn reden van dit topic; wat is het allerbelangrijkste, waar moeten we echt rekening mee houden? Planten spuit is al aanwezig, uiteraard gaan we voor speeltjes kijken, krabpaal, kattenbak...
De kittens eten vast voer en kennen de kattenbak al. Maar voor ons dus onze eerste eigen huisdieren. We willen er ondanks de verassend korte voorbereidingstijd zo voorbereid mogelijk aan beginnen! Op naar een forever home voor deze beestjes