Het is nog pril met 29 dagen maar van wat we zagen op de echo ziet alles er goed uit en de kittens waren flink druk De pootjes zijn in aanleg en de hartjes klopte. Dit is een leuke site om de vorderingen te volgen van week tot week
Thanks!! Zijn 2 herplaatsers en zo ontzettend leuk! Zal je topic niet verder bevuilen maar snap jou opmerking over karakter dus heel goed....vrees dat ik ook besmet ben hihi
Geen probleem hoor blijf maar zo nu en dan spammen hoe meer foto's van ons geliefde ras hoe beter Wie weet kunnen we nog meer mensen besmetten met het Norenvirus
Niet heel veel meer te vertellen dan dat Melanthe veel slaapt,eet en haar buikje groeit ook al aardig. De kittenkooi staat en alle spullen zijn weer in huis voor rond,tijdens en na de bevalling. Ze zit nu op 45 dagen dus nog heel eventjes en dan weet ik wat voor moois ze heeft verstopt voor ons Ik hoop zelf op een mooi rood poesje
Oeh wat spannend! Ik wil in de toekomst er nog een Noor bij. Ben zo verliefd op het ras en kan die van mij niet vaak genoeg vertellen hoe knap ik hem wel niet vind
Wat een knappe Noortjes En jullie weten wat ze zeggen eens een Noor altijd een Noor en die vlieger gaat hier in huis al aardig op De teller staat hier op 4 Noren en een langhaar gered van marktplaats ras??? Ik heb inmiddels 3 generaties in huis en hoop in de toekomst op de vierde generatie van Nova