Vorig jaar maart was helaas mijn kat van toen pas 1 jaar overleden aan een misgelopen sterilisatie en heb ik in september Loetje mogen verwelkomen in de familie omdat ik een kat toch wel erg miste. Loetje is nu 10 maanden ongeveer(?) en enorm aanhankelijk.
Nu is het dus het geval dat ze zwanger is.Niet gepland maar zeker niet ongewenst. We hebben haar expres niet laten steriliseren vanwege de slechte ervaringen met dierenartsen als het gaat om zo'n operatie en wouden haar aan de pil doen omdat ze nog zo jong was , helaas waren we daar te laat bij

Nu is het zo dat ze al een aardige buik heeft en heb ik mij al redelijk in gelezen maar nog heb ik geen enkele ervaring als het gaat om een nestje kittens en zou wat tips en tricks van buitenaf erg handig vinden

Ik ben niet van plan de kittens te houden, misschien eentje uiteindelijk en wil ze na 10 weken naar een nieuw baasje laten gaan, zit geen enkele haast achter.
We hebben in de familie wat gokjes neergezet wanneer we denken dat ze zal bevallen en dat ziet er als volgt uit:
Zoë (ik) 13 mei - 5 katjes
Maria (moeder) 14 mei - 5 katjes
Richard (vader) 16 mei - 4 katjes
Dulce (zusje) 19 mei - 4 katjes
Buurman 23 mei - 3 katjes
Wie gokt er mee en wie heeft er tips en tricks