Het geweldige 2016 van Hanne en mij!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hannelover

Het geweldige 2016 van Hanne en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 13:08

2016 was alweer ons 2e jaar samen, wat is er veel gebeurd en wat is het voorbij gevlogen! Hier een overzichtje:

Januari:
In deze maand gebeurde eigenlijk niet zo veel, ik ben wel wezen kijken bij een soort koudbloeden strandrit dat was echt gaaf! Ik had in de december hier voor een verassings verjaardag les van Debby de Graaf dus daar waren we vooral op aan het trainen, ze ging in deze maand echt lekker lopen! We hadden geen wedstrijden. En ik kreeg een ketting met Hanne haar haar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Februari:
Ik heb in deze maand mijn eerste winstpunten in de B behaald! De 27e hadden Hanne en ik ons 1 jarig jubileum <3 . Mijn witte KEP cap was ook binnnengekomen en ik ben er nog steeds zo blij mee! En we stonden voor het eerst in bokt uitgelicht!

Afbeelding

Afbeelding

Maart:
In maart had ik mijn eerste echt goede wedstrijd ik had namelijk 3 wp'en en 1x eerste! Ik had ook een fotoshoot in deze maand van TB foto's (@rosslover hier op bokt) waar prachtige foto's uit zijn gekomen en met 1 van die foto's was ik in een fotowedstrijd 3e geworden.

Afbeelding

Afbeelding

April:
Hier hadden we onze eerste op vreemd terrein en buiten wedstrijd erg spannend dus! De eerste proef was dan ook zonder wp want de bak was natuurlijk heel eng, maar de tweede proef ruim in de winst met 191 pt en 2e! We gingen gelijk nog een wedstrijd rijden op vreemd terrein en die ging ook heel goed 2x 3e met 187 pt en 191 pt!

Afbeelding

Afbeelding

Mei:
We begonnen deze maand goed met op 1 mei onze allereerste clinic die door niemand minder dan Judith Pietersen werd gegeven! We hebben daar veel profijt van gehad en doen nu nog steeds veel met haar tips. Ik deed ook mee aan ons eerste grote concours, het Pinksterconcours op de develruiters wat tevens ook een selectie wedstrijd was voor het KNHS, we hadden 200 en 196,5 pt.

Afbeelding

Afbeelding

Juni:
De wedstrijden gingen goed dus besloten we om aan een KFPS wedstrijd mee te doen het was erg leuk en heb @Babette nog gemeet. We hadden ook een paar mooie peesbeschermers gewonnen. Ik had ook besloten om deel te nemen aan de KNHS selecties voor de regio's en reed de 19e mijn 2e selecties wedstrijd met 201 en 202,5 pt waarmee ik een 2e en een 1e plek had behaald! Ik was ook voor het eerst naar het CHIO gegaan het was heel leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Juli:
Hier deed ik mee aan onze laatste selectie wedstrijd maar het was niet zo moeilijk want naast mij deed er nog maar 1 ander meisje mee :') . De selectieproef ging niet zo lekker daar hadden we 189 pt en in de tweede proef hadden we 198 pt! Met onze goede resultaten betekende dat, dat we doorwaren naar de regio's! We hadden ook onze eerste strandrit wat echt super leuk was, Hanne vond het geweldig! Ik had ook een super leuke strand fotomeeting van bokt met het thema prinsessen de foto's waren echt prachtig geworden<3
En we gingen met de rage mee, wij speelde ook Pokémon GO :') ! Ik had met een winactie van Pumps&Paarden kaartjes gewonnen voor het (volgens mij) wereld kampioenschap jonge paarden, in Ermelo dat was echt heel leuk om naar te kijken en alle stands voorbij te gaan!

Afbeelding

Afbeelding

Augustus:
Dit was echt mijn roze wolk maand <3 op 12 & 13 augustus had ik de regio's en die gingen beter dan ik ooit had durven dromen <3 ! Je moest je op de 12e selecteren voor de ochtend van de 13e en met de ochtend van de 13e moest je je selecteren naar de middag en als je daar 1e of 2e werd mocht je meerijden in de ereronde! Van de 12e naar de 13e selecteren was niet zo moeilijk, de B had heel weinig deelnemers dus iedereen was automatisch door, van de ochtend naar de middag was het al een stuk moeilijker 12 vd 29 mochten er door en uiteindelijk mochten er 10 naar het NK. In de ochtend werd ik 2e dus mijn geluk kon al niet meer op totdat ik in de finaleproef ook 2e werd en overall ook 2e was en dus gewoon reservekampioen in de B van Zuid-Holland was *\%/* ! en we mochten de ereronde rijden <<)

https://c7.staticflickr.com/9/8331/2867 ... 6e15_c.jpg

http://boktimg.nl/img/m/e4pVWP.jpg

September:
De maand van ons NK, wat had ik hier naar uitgekeken! Net voor mijn proef ging het miezeren en Hanne heeft geen ijzers, tijdens het inrijden was er nog niks aan de hand maar tijdens de proef gleed ze telkens uit, viel ze uit de galop en sneed ze de hoeken af. Ik baalde natuurlijk als een stekker want je kan zo'n proefje niet even overdoen en ik wist dat als het niet glad was geweest ik een hele goede kans had om in de finale te komen :'( het meest zure: het was na een halfuurtje weer droog. Maar we trainden door voor het L1 en hadden 10 september ons debuut wat echt fantastisch ging *\%/* ! We waren 2x 1ste met 210,5 en 199,5 pt we hadden dus al gelijk 5 wp'en in de pocket :wow: !

foto door: Ingrid Truijens

https://c2.staticflickr.com/9/8194/2952 ... 7d62_c.jpg

http://boktimg.nl/img/m/ivBhuf.jpg

http://boktimg.nl/img/m/NGpufd.jpg

Oktober:
In oktober hadden we 4 wedstrijden :wow: ; 2 in de L1 en 2 in de L2 de L1 was ik binnnen 3 wedstrijden al klaar mee :') en ik besloot mee te doen aan de winterkampioenschappen van het KNHS in de L2.

https://c2.staticflickr.com/9/8746/3007 ... 83cb_c.jpg

https://c6.staticflickr.com/6/5616/2978 ... 2beb_c.jpg

https://c6.staticflickr.com/9/8669/3054 ... 765a_c.jpg

https://c6.staticflickr.com/6/5811/3069 ... a6a9_c.jpg

November:
Ik had weer een clinc van Judith en we hebben weer veel geleerd! We hadden ook een selectie wedstrijd waarbij we 2e zijn geworden in de selectie proef :):) !

https://c4.staticflickr.com/6/5819/3123 ... 5a98_c.jpg

December:
De wedstrijden gingen niet op en top hier; 1x 7e 1x 4e en 1x 8e maar door die 2e en 4e plek tijdens de selecties staan we overall 4e en zijn we dus door naar de regio's in het L2! We gaan nu heel hard trainen zodat we in topconditie zijn!

https://c7.staticflickr.com/6/5446/3125 ... 4653_c.jpg

https://c7.staticflickr.com/1/374/30739 ... 8e42_c.jpg

https://c7.staticflickr.com/1/229/31594 ... dde8_c.jpg

kortom het was eigenlijk een GEWELDIG jaar met een NK als down.

Ik zie jullie graag volgend jaar weer :wave:

http://boktimg.nl/img/m/5AbO4D.jpg
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 27-12-16 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in linkjes veranderd, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan.

Suikerspinda

Re: Het geweldige 2016 van Hanne en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:22

Ik vind jullie zo'n leuke combinatie! Je rijdt echt heel netjes en ik ben benieuwd wat er in de toekomst voor jullie in het verschiet ligt. :)

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 14:40

Jullie zijn een top combinatie! En je hebt een erg leuke wedstrijdset :)
Op naar 2017!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 14:50

Wat ben jij toch een super fijne amazone...petje af!
Je zit zo ontzettend netjes op je paard, zonder dat het er strak uitziet. Hanne loopt ook mooi constant, ik snap jullie punten en successen wel _O_
Prachtig overzicht van een prachtig jaar en hopelijk kunnen jullie dit volgend jaar doorzetten +:)+

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 14:52

Jullie zijn een hele sympathieke combinatie. Heel veel succes op de regio! *\o/*

Annaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 15:00

Super leuk overzicht, hoop voor jullie dat 2017 ook zo'n leuk jaar wordt! Enne.. mag ik jouw houding? <3

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 15:18

Helemaal eens met de voorgangers.

Jullie zijn zo gegroeid, elke keer weer worden jullie beter!

Op naar 2017, waar jullie nog veel meer gaan groeien!

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 15:37

Jullie gaan echt hard! echt een top combinatie
Op naar 2017!!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 17:11

Jullie zijn al zo gegroeid, een top team! Een prachtig overzicht, op naar 2017 :)

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 17:25

Jullie groeien echt samen en je rijdt heel fijn. Veel succes in 2017!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 18:52

Jullie zijn inderdaad hard gegroeid dit jaar! Vind het een mooie combi, jullie komen er wel :D

Het enigste wat ik wel even wil zeggen, ik vind haar echt wat schraal bespierd op haar achterkant, met name op haar rug, jammer want het zou er helemaal 'af' uitzien als ze wat ronder zou zijn. Misschien ook omdat ze jong is, maartoch :P

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 21:51

heel erg bedankt iedereen, echt hele lieve berichtjes! :D

DiscoDipp schreef:
Het enigste wat ik wel even wil zeggen, ik vind haar echt wat schraal bespierd op haar achterkant, met name op haar rug, jammer want het zou er helemaal 'af' uitzien als ze wat ronder zou zijn. Misschien ook omdat ze jong is, maartoch :P

ik weet het :( daar zijn we nu ook heel hard mee bezig; we hebben in onze planning een dagje rijden ingeleverd voor longeren met pessoa en daarna 2 dagen vrij, we doen tijdens het poetsen na elke borstel even zo'n 'trucje' voor het bekken kantelen en de rug bollen, de zadelmaker komt weer in januari en we voeren haar pavo TopSport bij voor vitaminen en spieropbouw en het begint eindelijk een beetje zijn vruchten af te werpen :):)

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 21:52

Knap gedaan! Mooi jaar om op terug te kijken. Heel veel succes in 2017!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 22:16

hannelover schreef:
ik weet het :( daar zijn we nu ook heel hard mee bezig; we hebben in onze planning een dagje rijden ingeleverd voor longeren met pessoa en daarna 2 dagen vrij, we doen tijdens het poetsen na elke borstel even zo'n 'trucje' voor het bekken kantelen en de rug bollen, de zadelmaker komt weer in januari en we voeren haar pavo TopSport bij voor vitaminen en spieropbouw en het begint eindelijk een beetje zijn vruchten af te werpen :):)

Fijn dat je het positief opvat :j
Die spieren komen vanzelf, flink blijven voeren, vet is sneller gezet in spieren als dat je uit het niks spieren moet maken :) dus mijn advies, voer haar gewoon even tonnetje rond :') en dan flink trianen :D

Heeft zij trouwens zomereczeem? Zag toevallig op je profiel een foto waar je een deken om heeft. Zo ja, zou ik een berichtje mogen met wat jullie hier aan doen? Vind namelijk dat als ze eczeem heeft ze mooi in de manen zit :)

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 23:28

Ze heeft idd zomereczeem maar bij haar kan je het met alleen een deken goed onder controle houden voor de rest doen we er eigenlijk niks aan gewoon rond april/mei al beginnen en rond oktober pas eraf halen ;)

Bedankt Babette :D

Valdesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 01:07

Wat een talentvol koppel zijn jullie! Jullie gaan vast weer rocken zoals jullie het dit jaar deden. *\o/* Je kan echt trots zijn op jezelf en je mooie paard zijn voor deze geweldige resultaten. :j

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 08:57

Ja waanzinnig leuk!!!
Goed dat jullie zo serieus bezig zijn.
Blijf jullie zeker volgen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 09:18

Ik vind jullie altijd zo'n leuke combinatie :+: Ik vind jullie echt talentvol en denk dat jullie het ver gaan schoppen :+:
Je bent een topper!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 09:18

Ik vind dat je echt bijzonder knap kan sturen voor zo'n jonge meid :D Heb ik nog niet gezien. Het is een fijn beeld, ga zo door!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 09:30

Leuk jaar, met mooie punten en prijzen. :):)

en ach dat NK.. Ik snap dat je dan wil pieken. Maar dat niveau daar is zooooooooo absuurt hoog. Dat meisje die NK in de B is geworden. Ken ik erg goed.
Denk maar zo, je hebt op het NK gereden. Dat kunnen er niet veel zeggen. ;)
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 30-12-16 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foutje op verzoek aangepast

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:01

Leuk overzicht hannelover op naar een sportief 2017 jullie komen er wel!

Horsenart95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:13

Ohh wat een mooie combinatie :))

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:33

Wat rijd jij netjes en goed. En je bent nog maar 13. Petje af.

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-16 00:39

Wat een superlieve complimentjes :o heel erg bedankt allemaal! We gaan weer heel hard verder trainen voor de indoor regio's! :):)