Ook mijn andere topper Ojan aka blonde henkie verdiend weer een jaar overzicht nadat Prada al een jaar lang had gehad
[EJL-ITP] Puppypaard Prada van pup naar gup....
Het was weer een jaar vol met kilometers buitenrijden en heel veel lol!
Paspoortje; ojan, fjord, ruin, 22, topfit, blij ei en vooral mijn allerbeste maatje door dik en dun!
Laten we beginnen in januari!
1) Sneeeeeuw baasje! Daar is hij echt dol op!

In februari hobbelden we lekker door het bos samen met vriendinnetje christa (cheidie op bokt) en Heidie aka blonde Dolly
2)

In Maart kwam zijn oude baasje op bezoek en kreeg ik deze foto van een zeer eigenzinnige 2 jarige fjord
3)

Daarna werd het April en hebben we vooral veel boskilometers gemaakt
4)

En toen werd het Mei!
5) grasjesssssssss

En waren we vaandeldrager bij een bruiloft van een Clubgenootje!
6)

En we hadden een supertoffe fotomeeting!
7)

[ITP] Is het een duikboot, nee het is Super opa Ojan
In juni gingen we weer met de blondjes naar het strand!
8)

[RIJ-ITP] Blond en blonder waren weer op pad, naar het strand!
In juli hebben christa en ik hem weer eens ingespannen om te oefenen voor het ringsteken!
9)

Om in augustus mee te doen en 4de te worden bij het ringsteken
10)

En vooral weer veel buiten rijden!
11)

En dan gaan we door naar september
Daar hadden we een Supergave zonsondergang fotoshoot met kathe bijker ( colaaa op bokt)
12)

[ITP] Ojan tijdens het gouden uur!
Gingen we ijsjes eten en pokemons vangen
13)

In oktober deden we natuurlijk weer mee me de blondjes aan de autumn dessert trail in onze achtertuin!
14)

[RIJ-ITP] Blonde Henkie ook weer bij ADT
En dan door naar november en december! We deden mee aan een foto actie van divoza en we wonnen een zeer gaaf hoofdstel!
15)

Door alle foto's scrollen kwam ik nog veel meer mooie momenten tegen, maar helaas er mogen maar 15 hoogtepunten in!
Ik zou zeggen op naar 2017 een jaar met veel veranderingen voor Ojan, hij gaat nl verhuizen naar een andere stal waar hij het hele jaar door overdag lekker buiten kan lopen in het land, maar waar we net zoveel lol gaan beleven als afgelopen jaar!
Een reactie vinden wij erg leuk!
Tot volgend jaar