Mijn jaar begon met 5 welshjes en een nieuwe kar

Mijn voskamp wagen

Max de schimmel en Zorro de vos
Dilly, Werner en Roos deze komen later nog terug

Wij begonnen ons jaar op wedstrijd

En ja toen kwamen de indoor kampioenschappen aangezien het pas onze 4de wedstrijd was hadden we totaal geen verwachtingen maar gewoon lol

En ja toen waren we op gang haha

hier haalde we 208 en 224 punten tot nu toe nog onze top score!

En ja Werner deed het nog steeds lekker! Inmiddels startte we M waar ik zelf heel veel moeite mee heb gehad

En heel stiekem had ik ook nog steeds een droom om ooit 2 span te gaan starten en ja dan moet er toch wat bij Dilly komen want die blijft voor eeuwig

Een maandje later werd ons welsh veulentje geboren genaamd Bloem

Soms moet ik Dilly iets inpakken aangezien ze een smeerkees is

Sexy Dilly
En Dilly mocht mee naar de keuring voor de gebruiksrubriek

Verder hadden we nog een onwijs leuke foto meeting

En knappe Dilly

In mei hebben we nog een super leuke clinic gereden van Bram Chardon

Dilly
Dilly en ik hebben op de outdoor kampioenschappen ons geselecteerd voor de Hippiade

En vlak voor de hippiade hebben we nog een clinic gedaan van Bram

Werner had deze periode rust, hij stond te koop maar kreeg alleen maar vragen over het castereren en toen heb ik besloten hem zelf te laten castereren!
20 Augustus stond de hippiade gepland wat hebben we er hard naar toe gewerkt! En wat had ik het graag anders gezien.
Maar helaas hadden wij enorm veel pech! Tijdens onze 1ste proef schoot mijn boom los gelukkig heb ik echt een gouden pony en die liep dus gewoon door terwijl de boom tegen der aan slingerde! Zelf zag ik het niet en gelukkig waarschuwde mensen mij langs de kant en toen zijn we gestopt en hebben we het gefikst! Maar dit heeft ons wel 35 punten gekost! En helaas zakte ik daarmee naar de laatste plaats.
Toch heeft Dilly voor mij die dag heel bijzonder gemaakt dat ze gewoon zo'n gouden karakter heeft

Hierna hebben we een maand vakantie gehad omdat ze zo veel had gedaan al en omdat we over moesten naar de L deden we wat rustiger!
We gingen opzoek naar een maatje voor Bloem als ze bij Roos weg ging moest er natuurlijk wel een vriendje zijn!
Nou ja we waren opzoek naar een leuke merrie voor een betaalbare prijs, lastig te vinden!
We vonden 2 hengst veulentjes waar ik meteen verliefd op was

Verder waren we nog langzaam opzoek naar een leuke fokmerrie erbij zodat we toch ieder jaar zelf 2 veulens hadden nou dat werd iets meer dan 1

Polly een 8 jarige ster merrie

Susan een 19 jarige merrie en deze had een veulen aan de voet die hebben we er dus ook bij

We hebben dit jaar nog veel meer gedaan Werner heeft zijn sport predicaat verdiend Dilly heeft nog veel meer wedstrijden gedaan en Werner ook! Anna gaat super goed en staat inmiddels al aan de longe en doet goed haar best! De veulentjes groeien super hard
En toen stond de teller op 12! Maar Werner stond weer opnieuw te koop en heeft inmiddels dus een nieuw baasje gevonden! Nu zijn het er dus weer 11

Werner is verkocht naar Amsterdam en gaat daar lekker recreatief voor de kar lopen!