Het is al even geleden dat ik een topic van mijn pony Lotus heb geplaatst. Jaren geleden maakte ik heel veel foto's van Lotus en werden er ook heel wat foto's van ons samen gemaakt. Maar dit is eigenlijk steeds minder geworden. En ieder jaar neem ik me weer voor om meer foto's te gaan maken, maar ook in 2016 is dit niet helemaal gelukt.

Januari
In januari had ik nog de goede voornemens om veel foto's van Lotus te (laten) maken. Tijdens een wandelrondje, maakte een vriendin deze foto van ons.
Februari
Aan de wandel met mijn vriend, die stiekem steeds meer een paardenman begint te worden.

Maart
Lekker een rondje rijden in het voorjaarszonnetje!
April
In de wei samen met haar BFF Pasja
Mei
Net terug van een rondje wandelen.
Juni
Heerlijk genieten van buitenritten en het mooie weer!
Juli
Lekker los in de bak.
Augustus
In augustus is het altijd een soort 'grote dag' op de camping waar ik werk. Lotus mocht voor het derde jaar als kinderpony rondlopen, iets wat ze ontzettend leuk vindt! Voor vertrek nog even poseren bij de slagboom.

Augustus
In augustus kwam mijn nichtje een paar dagen logeren. Zij heeft ooit op Lotus leren paardrijden, en nu was het dan eindelijk zo ver dat we samen een rondje konden gaan rijden!

September
In september reden we lekker verder en genoten we van het mooie weer!
Oktober
Van oktober heb ik geen foto's. Ik was druk bezig met verhuizen, want samen met mijn vriend had ik een huis gekocht aan de andere kant van Zeeland. Lotus werd veel door haar verzorgsters gereden, zodat ik meer tijd had voor het huis. Begin november zou ook Lotus verhuizen naar hetzelfde dorp.
November
Lotus in haar nieuwe stal. Ze heeft de eerste twee weken ontzettend moeten wennen aan haar nieuwe plekje. Ze was verschrikkelijk druk en raakte totaal in paniek als ik haar 'alleen' achterliet. Ik heb met mijn handen in het haar gezeten, wat had ik mijn lieve pony aangedaan...
November
Gelukkig ging het na de eerste twee weken met de dag beter en begon Lotus zich wat meer thuis te voelen. We deden nog wel rustig aan, dus lekker samen wandelen en de omgeving verkennen!
November
En inmiddels gaat het zo goed met Lotus, dat we weer lekker kunnen rijden en op deze manier de omgeving verkennen!
In 2017
Hopen wij lekker verder te kunnen rijden, de nieuwe omgeving te verkennen en ook weer eens een rondje in de bak te doen, want die hebben we in 2016 bar weinig gezien.

Een reactie zou leuk zijn.