Lotus in 2016

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Lotus in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 19:22

:wave:

Het is al even geleden dat ik een topic van mijn pony Lotus heb geplaatst. Jaren geleden maakte ik heel veel foto's van Lotus en werden er ook heel wat foto's van ons samen gemaakt. Maar dit is eigenlijk steeds minder geworden. En ieder jaar neem ik me weer voor om meer foto's te gaan maken, maar ook in 2016 is dit niet helemaal gelukt. :') Wie weet in 2017!

Januari

Afbeelding
In januari had ik nog de goede voornemens om veel foto's van Lotus te (laten) maken. Tijdens een wandelrondje, maakte een vriendin deze foto van ons.

Februari

Afbeelding
Aan de wandel met mijn vriend, die stiekem steeds meer een paardenman begint te worden. :D

Maart

Afbeelding
Lekker een rondje rijden in het voorjaarszonnetje!

April

Afbeelding
In de wei samen met haar BFF Pasja

Mei

Afbeelding
Net terug van een rondje wandelen.

Juni

Afbeelding
Heerlijk genieten van buitenritten en het mooie weer!

Juli

Afbeelding
Lekker los in de bak.

Augustus

Afbeelding
In augustus is het altijd een soort 'grote dag' op de camping waar ik werk. Lotus mocht voor het derde jaar als kinderpony rondlopen, iets wat ze ontzettend leuk vindt! Voor vertrek nog even poseren bij de slagboom. :)

Augustus

Afbeelding
In augustus kwam mijn nichtje een paar dagen logeren. Zij heeft ooit op Lotus leren paardrijden, en nu was het dan eindelijk zo ver dat we samen een rondje konden gaan rijden! :D

September

Afbeelding
In september reden we lekker verder en genoten we van het mooie weer!

Oktober

Van oktober heb ik geen foto's. Ik was druk bezig met verhuizen, want samen met mijn vriend had ik een huis gekocht aan de andere kant van Zeeland. Lotus werd veel door haar verzorgsters gereden, zodat ik meer tijd had voor het huis. Begin november zou ook Lotus verhuizen naar hetzelfde dorp.

November

Afbeelding
Lotus in haar nieuwe stal. Ze heeft de eerste twee weken ontzettend moeten wennen aan haar nieuwe plekje. Ze was verschrikkelijk druk en raakte totaal in paniek als ik haar 'alleen' achterliet. Ik heb met mijn handen in het haar gezeten, wat had ik mijn lieve pony aangedaan...

November

Afbeelding
Gelukkig ging het na de eerste twee weken met de dag beter en begon Lotus zich wat meer thuis te voelen. We deden nog wel rustig aan, dus lekker samen wandelen en de omgeving verkennen!

November

Afbeelding
En inmiddels gaat het zo goed met Lotus, dat we weer lekker kunnen rijden en op deze manier de omgeving verkennen!

In 2017
Hopen wij lekker verder te kunnen rijden, de nieuwe omgeving te verkennen en ook weer eens een rondje in de bak te doen, want die hebben we in 2016 bar weinig gezien. :') En ik hoop ook weer wat meer te kunnen vastleggen, dus ik ga wederom voor 2017 het goede voornemen maken om wat meer foto's te maken! :Y)

Een reactie zou leuk zijn. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Lotus in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 20:02

Leuk jaarverslag zeg! :D
En komende zomer kom ik echt jou kant op hoor! Die shoot moet er nu maar es van komen. :Y)

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 20:24

Lotus, still as cute as ever <3 . Fijn dat ze nu een beetje haar plekje heeft gevonden op haar nieuwe stal, kan me goed voorstellen dat je met je handen in het haar hebt gezeten. Lekker weer veel genieten in 2017! :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 10:11

Bellatrix schreef:
Leuk jaarverslag zeg! :D
En komende zomer kom ik echt jou kant op hoor! Die shoot moet er nu maar es van komen. :Y)

Jaa dat zou super leuk zijn! :D :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 19:34

Ooh echt Nath, schaam, schaam, ik beloof ook al jaren eens foto's van jullie te komen maken en jij hebt al zo vaak van Djuun en mij foto's gemaakt :oo
Volgend jaar nog maar eens proberen? :D

Leuk overzicht! Ben heel benieuwd naar jullie avonturen op het nieuwe eiland :j

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:26

Wat een leuk ding! Lekker koppie zit erop zeg <3

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:01

Lotus is zo leuk! <3 Knappe pony!
Rijd je ook nog wel eens in de bak met haar, of had je hier toevallig geen foto's van?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 09:18

Letiets, Haha daar houd ik je aan! We plannen in 2017 snel een paardendagje, beide paardjes mét camera!

Supertammy, heb wel in de bak gereden maar niet heel veel! En de keren dat ik wel heb gereden, was ik alleen dus geen foto's. Voornemen voor 2017 is om het bakwerk meer op te pakken en dit ook vast te laten leggen!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:51

Leuk verslag hoor!

Veel plezier ook voor 2017!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:14

Ondanks dat je weinig foto's hebt gemaakt in 2016 heb je er een mooi overzicht van gemaakt :j
Veel geluk op jullie nieuwe stal en dat er maar weer veel mooie momenten en foto's bij mogen komen in 2017 :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-16 19:29

Dankjullie wel! :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:34

Leuk overzicht Nath :) Veel geluk op je nieuwe stekkie met Lotus :*

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:27

Leuk jaarverslag, leuk dat je van haast elke maand ook gewoon foto's hebt! Ze blijft zo leuk <3

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 17:39

Wat een leuk overzicht. En wat een lief hoofdje heeft Lotus. Veel plezier en geluk samen in 2017!