De vader: Myanmar the One, aka Brussels van Cattery Bengalissimo. Brussels is kampioen en zou bij de volgende titel wereldkampioen worden (als ik het allemaal goed zeg, ben zelf niet zo'n fanatieke shower).

De moeder: Lux' Liv, aka Nova van mijzelf dus, Cattery Terra Nova.

(Bovenstaande foto door Saskia Bellwinkel, saskiakefie hier)

Beide ouders zijn getest op HCM, PKD, Cin, Pra, PKDef, Fiv/Felv en ik heb bij Nova ook laten testen of ze nog andere kleuren draagt, wat helaas niet het geval is. Uit deze combinatie kunnen dan ook alleen black tabby (bruine) of black-silver tabby (de grijze/zilveren) kittens komen.
Nova is (helaas) tijdens het opgroeien veel van haar patroon kwijtgeraakt en is dus wat haar aftekening betreft niet super voor een Bengaal, ze is redelijk egaal geworden

Het is dus ontzettend spannend wat er uit deze combinatie gaat komen en hoeveel het er zullen worden! De dierenarts dacht er een stuk of 5 te zien op de echo, dus we zullen eens zien of er goed is gegokt.

Madame is inmiddels vooral lekker log en lui en is er wel een beetje klaar mee aan het raken. Ze ligt veel op een harde ondergrond en we hebben gister voor het eerst haar kittens voelen bewegen.
Hoe ze er vandaag bij liep en lag:

Nou, lang verhaal maar hopelijk volgen en duimen jullie met me mee!