Vertel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macchiato schreef:Leuk! Heb al 1 fokker aangesproken waar ik binnenkort langs mag komen om kennis te maken met haar herders. Zij gaan begin volgend jaar een nest fokken met een teef die mij tot nu toe heel erg aanspreekt. Ook de manier hoe zij met hun honden omgaan (zover dat te beoordelen valt vanaf Facebook) bevalt mij enorm!
Wilawander schreef:Macchiato schreef:Leuk! Heb al 1 fokker aangesproken waar ik binnenkort langs mag komen om kennis te maken met haar herders. Zij gaan begin volgend jaar een nest fokken met een teef die mij tot nu toe heel erg aanspreekt. Ook de manier hoe zij met hun honden omgaan (zover dat te beoordelen valt vanaf Facebook) bevalt mij enorm!
Welke variant?
Wij verwachten zelf een nestje Duitse herders waar we er zelf 1 van willen houden.
Macchiato schreef:Vraag me dan af: waarom hebben jullie voor dat specifieke ras gekozen? Wat is je specifiek aan dat ras bevallen?
Macchiato schreef:Vraag me dan af: waarom hebben jullie voor dat specifieke ras gekozen? Wat is je specifiek aan dat ras bevallen?