@jesdajinn we kletsen hier genoeg, je kent iedereen zo

@punjab ja, zeker geluk! Bij de vorige auto had ik ook maar één sleutel, ben nu héél blij met die tweede!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Oeps! Gewoon de hele middag bezig geweest een brok uit te zoeken voor Skip tijdens de vakantie.
Ik neem een kleine koelbox op stroom mee, dus grote voorraad vers vlees gaat niet. En kvv schijnt best lastig aan te komen te zijn in België.
Nu semi-moist brokken van Alpha Spirit besteld. Absoluut niet goedkoop en de variant die ik wilde was uitverkocht. Maar ik hoop dat Skip het lekker vind en ik hoop dat zn ontlasting er goed op is.
En anders hebben we 9kg aan snoepjes gekocht![]()
Heeft één van jullie misschien ervaringen met Alpha Spirit?
KimD schreef:mvdende schreef:Oeps! Gewoon de hele middag bezig geweest een brok uit te zoeken voor Skip tijdens de vakantie.
Ik neem een kleine koelbox op stroom mee, dus grote voorraad vers vlees gaat niet. En kvv schijnt best lastig aan te komen te zijn in België.
Nu semi-moist brokken van Alpha Spirit besteld. Absoluut niet goedkoop en de variant die ik wilde was uitverkocht. Maar ik hoop dat Skip het lekker vind en ik hoop dat zn ontlasting er goed op is.
En anders hebben we 9kg aan snoepjes gekocht![]()
Heeft één van jullie misschien ervaringen met Alpha Spirit?
Ja, wij gebruiken het als snoepjes. Ik zou het niet willen voeren als voer. Ze hebben wel een leuke formaat.
Warboel schreef:Echt even een mega ego post maar ik zit echt al dagen enorm niet lekker in m’n vel en kwam met wandelen een mevrouw met zo’n klein wit keffertje tegen dus ik hield Ot bij me omdat het van mij niet zo hoeft dat ze elke keer gaat spelen, en zeker niet aan de lijn. Hadden een nogal druk weekend gehad met logeren en naar de renbaan om te kijken dus wilde gewoon even een klein stukje met dr wandelen en even wat hersenwerkjes/gehoorzaamheid oefenen op het veldje. Dus niet spelen want ze was nog moe van het weekend en wil dr niet overbelasten. Word ik me toch een partij uitgescholden door dat wijf, dat ik niet lekker in m’n hoofd ben dat ik m’n hond wegtrek als ze willen spelen, dat daar nou al die valse honden vandaan komen en dat ik een k*twijf ben die geen hond zou moeten hebben. Nu ik het typ zit ik gewoon weer in tranen
Nayomie schreef:Warboel schreef:Echt even een mega ego post maar ik zit echt al dagen enorm niet lekker in m’n vel en kwam met wandelen een mevrouw met zo’n klein wit keffertje tegen dus ik hield Ot bij me omdat het van mij niet zo hoeft dat ze elke keer gaat spelen, en zeker niet aan de lijn. Hadden een nogal druk weekend gehad met logeren en naar de renbaan om te kijken dus wilde gewoon even een klein stukje met dr wandelen en even wat hersenwerkjes/gehoorzaamheid oefenen op het veldje. Dus niet spelen want ze was nog moe van het weekend en wil dr niet overbelasten. Word ik me toch een partij uitgescholden door dat wijf, dat ik niet lekker in m’n hoofd ben dat ik m’n hond wegtrek als ze willen spelen, dat daar nou al die valse honden vandaan komen en dat ik een k*twijf ben die geen hond zou moeten hebben. Nu ik het typ zit ik gewoon weer in tranen
Ach meid tochJe doet het echt goed, die vrouw is vast een partij ongesteld of in haar menopauze. Jij voedt je hond op dat spelen aan de lijn niet gaat, om welke reden dan ook. Daar moet zij gewoon respect voor hebben. Maar je doet het echt super goed met Ot, houd dat in je achterhoofd, zulke mensen zijn je energie niet waard.
Warboel schreef:Echt even een mega ego post maar ik zit echt al dagen enorm niet lekker in m’n vel en kwam met wandelen een mevrouw met zo’n klein wit keffertje tegen dus ik hield Ot bij me omdat het van mij niet zo hoeft dat ze elke keer gaat spelen, en zeker niet aan de lijn. Hadden een nogal druk weekend gehad met logeren en naar de renbaan om te kijken dus wilde gewoon even een klein stukje met dr wandelen en even wat hersenwerkjes/gehoorzaamheid oefenen op het veldje. Dus niet spelen want ze was nog moe van het weekend en wil dr niet overbelasten. Word ik me toch een partij uitgescholden door dat wijf, dat ik niet lekker in m’n hoofd ben dat ik m’n hond wegtrek als ze willen spelen, dat daar nou al die valse honden vandaan komen en dat ik een k*twijf ben die geen hond zou moeten hebben. Nu ik het typ zit ik gewoon weer in tranen
RoosvanBlue schreef:Ik heb trouwens vanmorgen mijn arm (gedeeltelijk) uit de kom gehad (zelf weer terug gekregen) dus ik ben echt niet te genieten. Was onwijs lekker aan het trainen en nu ben ik terug bij afSporten is erg belangrijk voor me dus nou, best frustrerend. Ben nog bij de huisarts geweest; ‘hallo goedemiddag kun je dit fixen?’ Maar helaas is er geen quick fix voor.
Dus vanavond maar met 1 arm en andere arm in een brace met Jones wezen trainen en hij was BIZAR braaf en rustig. Het was enorm druk maar hij bleef heel lief bij me. Denk dat mijn lichaamstaal veel rustiger was dan normaal ook.
Zondag gaan we ze testen bij de schapen. Ik ben zooooo benieuwd. Zelf denk ik dat vooral Jackie aanleg heeft maar de fokster van Jones zei dat ik het met hem ook echt eens moest proberen omdat zijn zus heel veel aanleg heeft. Dus we gaan het zien! Erg veel zin in!
Skippy01 schreef:RoosvanBlue schreef:Ik heb trouwens vanmorgen mijn arm (gedeeltelijk) uit de kom gehad (zelf weer terug gekregen) dus ik ben echt niet te genieten. Was onwijs lekker aan het trainen en nu ben ik terug bij afSporten is erg belangrijk voor me dus nou, best frustrerend. Ben nog bij de huisarts geweest; ‘hallo goedemiddag kun je dit fixen?’ Maar helaas is er geen quick fix voor.
Dus vanavond maar met 1 arm en andere arm in een brace met Jones wezen trainen en hij was BIZAR braaf en rustig. Het was enorm druk maar hij bleef heel lief bij me. Denk dat mijn lichaamstaal veel rustiger was dan normaal ook.
Zondag gaan we ze testen bij de schapen. Ik ben zooooo benieuwd. Zelf denk ik dat vooral Jackie aanleg heeft maar de fokster van Jones zei dat ik het met hem ook echt eens moest proberen omdat zijn zus heel veel aanleg heeft. Dus we gaan het zien! Erg veel zin in!
AU AU AU AU! Been there. Twee keer volledig uit de kom. Quick fix bestaat inderdaad niet, veel krachttraining doen om die schouder op zijn plek te houden met spieren, zodat je niet meer 'afhankelijk' bent van de constructie van je lijf (hypermobiel zeker?)
Fijn dat Jones het aanvoelde en zich keurig gedroeg!
Oeh, spannend, testen op de schapen!
RoosvanBlue schreef:Dat is wel een goede samenvatting ja, AU! Of nouja ik zei; AU, hij is eruit, hij is eruit. Terwijl iedereen (het was met sporten, gewichtheffen) me verbaasd aan keek had ik hem zelf alweer terug gekregen terwijl ik bijna van mijn stokkie ging. Ben idd. een tikkeltje hypermobiel in armen, rug en heup in elk geval. Maar links heb ik dit probleem niet, zal wel omdat ik linkshandig ben. Ik ga echt hard mijn best doen want ik zou het heel erg kl*te vinden als ik deze sport moet opgevenVandaag echt knetter veel pijn/stijf dus maar eens kijken wat ik kan.