. We gaan binnenkort vast wel eens, of anders volgend jaar lente
, strand is hier ook echt niet in de buurt. M'n vriend en ik gaan meestal elk jaar naar de eilanden, dus volgend jaar zien hij sowieso strand. Dit jaar waren we net voor zijn komst geweest.
spannend want ik heb nog nooit een teef gehad.
Nu we in Groningen wonen is Lauwersoog half uurtje rijden en daarvoor Harlingen op twintig minuten. 

Onze pup van nu 9 weken eet weinig en langzaam, en is eigenlijk altijd te afgeleid om te eten. Hij loopt ook van weg bij zijn etensbak of eet maar de helft op, het liefst eet hij de stukjes op die ik uit het bakje gooi
Bij de fokker kreeg hij carnibest met soms wat Renske. Dit hebben we thuis ook drie dagen aangeboden, maar wilde hij echt niet eten. De brokken van onze andere hond daarentegen wel. Nu krijgt hij carnilove puppybrokken, maar ook die gaan er met lange tanden in. Beter iets dan niets, maar toch twijfel ik wat ik verkeerd doe. Lana at juist heel graag en meteen haar hele bakje leeg. Iemand suggesties?

Nu een nette 17,5kg en je kan jezelf niet meer lek prikken aan zijn heupbotten, dus ik ben tevreden