Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZoZenn schreef:Wat ben ik een vreselijk monster, AJ is nog nooit op het strand geweest.. We gaan binnenkort vast wel eens, of anders volgend jaar lente
, strand is hier ook echt niet in de buurt. M'n vriend en ik gaan meestal elk jaar naar de eilanden, dus volgend jaar zien hij sowieso strand. Dit jaar waren we net voor zijn komst geweest.
Ianthe schreef:Ken ook genoeg pups voor wie het gewoon een fase was.. Weimaraners hebben het ook erg in de periode van tanden wisselen, platvoeten en lelijke oren;) Dan denk je ook wat heb ik in hemelsnaam in huis genomen.
kiwiwitje schreef:Suus; van zo'n verhuizing kunnen ze best van slag zijn. Als je de brokken van de oudere hond geeft, eet hij die dan wel?
Suusjepluus schreef:kiwiwitje schreef:Suus; van zo'n verhuizing kunnen ze best van slag zijn. Als je de brokken van de oudere hond geeft, eet hij die dan wel?
Net even geprobeerd, de brokken van Lana lust hij wel aardig geloof ik (Wolfsblut jack rabbit). Ik twijfel of dat is omdat het 'nieuw' is of omdat hij ze echt lekkerder vind. Is het verstandig wat te mengen? Ik ben bang om dan een zeurkous te kweken