Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:Aaah lekker voor het haardvuur![]()
De training vandaag ging super. Madam was weer lekker snel en kefferig. Dus eigenlijk weer normaal.
Geen idee wat dat dus de vorige week was. Of het eten om 4 uur geholpen heeft? Of ze was gewoon niet lekker. Geen idee.
Veel wissels moeten doen en die gingen eigenlijk super. Heerlijk als eens alles lukt ipv alles net te laat inzetten
Tigress schreef:Hier ook een lazy sunday gehadMoet ook kunnen
Rondje bos gedaan, en voor de rest weinig bijzonders. Hij mocht zijn gehoorzaamheid skills zaterdag al laten zien, toen hij spontaan model mocht zijn bij een workshopHeel trots op hem. Ondanks de warmte, flitsers, camera's op hem gericht en nieuwe omgeving deed hij het toch maar even
[ [url=m/b1G79A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Behendigheid gaat inmiddels ook superBalkjes blijven er op liggen, hij is beter te sturen, en ik heb kunstgras voetbalschoenen zodat ik niet meer uitglijd op het veld wanneer het nat is
Zoals het nu lijkt gaan we in het nieuwe jaar meedoen aan 1 of 2 benefietwedstrijden, om te kijken of verder dan alleen training ook iets voor ons is
KarinW86 schreef:Eerste TWC wedstrijd zit er weer op
Jumping: helaas startlat eraf, verder foutloos 34e plek
Vast parcours: ik had een black out na sprong 13, helaas Disk
Estafette: palen moeten herstellen
We staan nu na 1 wedstrijd op de 10e plek vd 21 teams.. moeten nog even goed onze best doen komende wedstrijden.. 1e 8 gaan naar de finale
Machie schreef:NoNo, geinig, je traint in de buurt![]()
En dezelfde cursus nog een keer doen? Daar heb je agility gericht niet heel veel aan