Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymor schreef:Wat leuk zij kletst hier ook mee!!
Zoe_97 schreef:Hihihi. Was een hele leuke dagRocky en Aelynn liggen hier KO na hun wandeling en zwemparadijs met jinn
Skippy01 schreef:Klein wereldje soms, hier op Bokt! Leuk zeg!
kiwiwitje schreef:leuk jesda jinn!
BlijNijn schreef:Wat leuk, JesdaJinn! Ook leuk dat je de fokker op Bokt kunt volgen en ze hier meekletst.
Nayomie schreef:Wat leuk JesdaJinn! Had wel echt gedacht dat je uiteindelijk alsnog voor een herder zou gaan, na het verlies van Jesda
Nynkster schreef:Wat leuk dat je pup van zoe gaat nemen!!! Welkom!
Kaus schreef:Wat leuk JesdaJinn! Waarom nu gekozen voor een showlijn? Meende dat je met Jinn ook weleens wat aan drijven gedaan hebt? Puur interesse hoor
Dexter woog ook 5kg toen die kwam maar toen was die eigenlijk te mager. Is nooit meer goed gekomen
Wij gaan lekkeerrrr bij de schapen! Vrijdag weer een les ingepland om wat vragen te beantwoorden. En dan binnenkort het aanbod aannemen van een herder in Drenthe met kelpies om een dagje de heide op te gaan met zijn kudde
beauty1love schreef:JesdaJinn leuk dat je een pup krijgt van Zoe, en wat toevallig dat Jinn ver weg familie is! Was dat toeval of heb je het daar op uitgezocht?
Kaus, super dat het zo goed gaat met de schapen, en erg gaaf dat je binnenkort met de kudde mee gaat zeg!
Skye was ook rond de 5 kilo toen we hem kregen. Hij was toen de dikste van het nest en uiteindelijk uitgegroeid tot een zeer smalle border van net 15 kg![]()
Wij zijn vandaag wezen puppy knuffelen bij de fokker. Dat is het nest waar we helaas net misgrepen maar de hond waar ze ook nog een nestje van op de planning hebben dit jaar is ondertussen gedekt. Dus hopelijk zit er dan minstens 1 teef bij
Mar_X schreef:Wat leuk JesdaJinn!
KimD schreef:Hey Mariska, welkom hier! We eindigen toch altijd wel samen in een topic ergens!
Mar_X schreef:Silke heeft de afgelopen week bedacht dat je beter binnen kunt plassen. Ik kan steeds met haar naar buiten maar ze doet niks en uiteindelijk doet ze het dan in de ren of bench. Er leek wat meer ritme in het plassen te komen maar sinds een dag of 3 wordt het weer minder. Ze heeft vanmiddag om 13.00 u. geplast en inmiddels wil ze nog steeds niet weer plassen.. Ze is buiten direct afgeleid door elk geluidje en elk blaadje dat door de tuin waait. Ik laat haar inmiddels in de tuin aan de riem maar dat helpt nog niet echt, iemand hier die nog tips heeft?
JesdaJinn schreef:Gisteravond lekker filmdate gehad met Jinn.
[ [url=m/wMIE9U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij was helemaal gesloopt.
Boven was het best warm, vergeten raam op te zetten op mijn slaapkamer dus ik heb mijn deken van boven gehaald en op de bank film gekeken zodat Jinn wel lekker bij mij kon liggen.
x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/Uz1f75.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ag2Aav.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteravond plat geknuffeld door de baby
Het liefst nog een paar poten in je facewas ff een middagje weggeweest en manlief was gewoon thuis....
BlijNijn schreef:Mar_X schreef:Silke heeft de afgelopen week bedacht dat je beter binnen kunt plassen. Ik kan steeds met haar naar buiten maar ze doet niks en uiteindelijk doet ze het dan in de ren of bench. Er leek wat meer ritme in het plassen te komen maar sinds een dag of 3 wordt het weer minder. Ze heeft vanmiddag om 13.00 u. geplast en inmiddels wil ze nog steeds niet weer plassen.. Ze is buiten direct afgeleid door elk geluidje en elk blaadje dat door de tuin waait. Ik laat haar inmiddels in de tuin aan de riem maar dat helpt nog niet echt, iemand hier die nog tips heeft?
Vervelend dat Silke zo afgeleid is buiten. Ik heb helaas geen tips voor je. Volgens mij is Silke ongeveer even oud als Melle, toch? Misschien heeft de ‘angstfase’ er dan iets mee te maken? Maar dat lost natuurlijk nog niets op. Hopelijk hebben de meer ervaren pup-eigenaren wel tips voor je.
Melle’s oren gaan een eigen leven leiden...![]()
[ [url=m/9uj4aJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:@marx helpt iets langer buiten blijven niet? Dat ze even tijd krijgt om te wennen aan waar ze is, misschien wel tien minuten, en dat ze dan toch plast? Toby is bijvoorbeeld heel bang voor onweer, maar ja, hij moet toch plassen... Als ik dan met hem buiten ga staan (als t onweer niet recht boven ons is natuurlijk), dan gaat hij uiteindelijk wel plassen. Maar dat kost meer tijd dan op gewone dagen zonder onweer.
Mar_X schreef:Silke is van 30 april, we hebben ze geloof ik op dezelfde dag opgehaald. Vandaag ging het weer een stuk beter, ze heeft niks binnen gedaan!
Wat lief die oortjes!
Skippy01 schreef:Toby had vandaag ook een leuke... Ik stap op stal uit de auto, wil de achterdeur open doen en Toby had blijkbaar precies op dat moment tegen de deur aan gezeten, tegen het slot... Blijkbaar werkt mijn centrale deurvergrendeling óók vanaf de achterdeur... De sleutel lag nog in de auto...
Enfin, ik kon dus mams bellen, zodat die langs mijn huis kon om de reservesleutel op te halen en die op stal te komen brengen...Het was sowieso zo'n dag, en ik had vannacht ook echt niet geslapen, dus dit kon er ook nog wel bij
Gelukkig was het niet echt warm op dat moment, anders had ik een ruitje moeten intikken voor Toobs - geluk bij een ongelukje