Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roikik schreef:Ik zit nog te twijfelen tussen twee namen: Coco en Sammy.. wat denken jullie?
xxxmh schreef:Durf het bijna niet te vragen vanwege commentaar wat ik al heb gehad en zal krijgen...
Even een vraagje aan de kenners die hier vast zitten: wij hebben een konijn van nu 13 weken (zaterdag 14 weken) en volgens het vrouwtje waar wij hem vandaan hebben zou het een Nederlandse dwerghangoor zijn. Maar wij vinden hem zo groot met vergelijke mijn vorige konijn die ook een NHD was.
7 weken toen we hem gingen bekijken:
[ [url=m/MLZRSO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen we hem ophaalden met 10 weken:
[ [url=m/eXovSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zondag, 13 weken +1 dag (met onze kitten van 14 weken, ze schelen 4 dagen haha):
[ [url=m/ImjAiv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vorige konijn toen wij hem kregen, ik dacht 8 weken?:
[ [url=m/2eeTAs.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit was mijn vorige konijn op 2 jarige leeftijd:
[ [url=m/BnQ2Uy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was mijn vorige konijn zo klein? Of is het huidige konijn zo groot of een ander ras?
MoppieFilou schreef:Roikik schreef:Ik zit nog te twijfelen tussen twee namen: Coco en Sammy.. wat denken jullie?
Ik vind Sammy leuker.
xxxmh schreef:Durf het bijna niet te vragen vanwege commentaar wat ik al heb gehad en zal krijgen...
Even een vraagje aan de kenners die hier vast zitten: wij hebben een konijn van nu 13 weken (zaterdag 14 weken) en volgens het vrouwtje waar wij hem vandaan hebben zou het een Nederlandse dwerghangoor zijn. Maar wij vinden hem zo groot met vergelijke mijn vorige konijn die ook een NHD was.
7 weken toen we hem gingen bekijken:
[ [url=m/MLZRSO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen we hem ophaalden met 10 weken:
[ [url=m/eXovSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zondag, 13 weken +1 dag (met onze kitten van 14 weken, ze schelen 4 dagen haha):
[ [url=m/ImjAiv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vorige konijn toen wij hem kregen, ik dacht 8 weken?:
[ [url=m/2eeTAs.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit was mijn vorige konijn op 2 jarige leeftijd:
[ [url=m/BnQ2Uy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was mijn vorige konijn zo klein? Of is het huidige konijn zo groot of een ander ras?
Kan natuurlijk altijd een kruising zijn. Vooral het haar bij de oren vind ik meer weg hebben van een ander ras. Maar ik ken niet zo veel van NHD'en dus vertrouw niet te veel op mij.