Ik heb een sluipmoordenaarkat... deur opengezet, geen kat te zien. Ineens hoor ik wat tegen de zijkant van het bed (metalen bed). Hijst Kaatje zicht omhoog. Ondanks haar belletje was ze geruisloos!
Vervolgens hoor je Karel al in de verte aankomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renskep schreef:Goedemorgen Kareltje!
Ik heb een sluipmoordenaarkat... deur opengezet, geen kat te zien. Ineens hoor ik wat tegen de zijkant van het bed (metalen bed). Hijst Kaatje zicht omhoog. Ondanks haar belletje was ze geruisloos!
Kenyada schreef:Ik laat Karel snachts in de bench. Dit kende hij al van zijn vorige baasjes en ging hier ook gewoon goed. Zodra ik wakker ben gaat de bench open en kan hij overal komen!
Kenyada schreef:renskep schreef:Goedemorgen Kareltje!
Het verschil tussen vrouwen en mannen?hoe klein mijn Karel ook is, wanneer hij rent lijkt het een kudde olifanten.
Froukje schreef:Mensen moeten stoppen met hun boktnaam veranderen hoor! Anders wordt het helemaal een raadsel wie nou bij welke kat hoort, helemaal met al die Karels
Hhaha Maes heeft uitgevonden dat ie een kerel is