Ik ben vandaag trots op mezelf. Ik heb het voor elkaar gekregen om een dentastix op het hoofd van mijn hond te leggen zonder dat ze eraan komt totdat ik het zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemklatsch schreef:@loveglove: knap! Daar probeer ik ook naar te werken maar momenteel ben ik al blij dat hij überhaupt wacht met eten tot hij toestemming heeft, laat staan allerlei fratsen met zijn eten/snacks. :’)
No_No wat spannend! Komt vast goed!
Hier ging het vanavond weer stabiel-redelijk.Oefeningen ansich doet hij best heel goed, maar tussendoor is echt drama. Dan duurt het net allemaal te lang voor zijn concentratieboog.
KimD schreef:Ik ga vandaag met de pups naar een canicross wedstrijd in Valkenburg! Nog nooit in RL gezien, dus ondanks de regen lijkt me dat wel leuk.
Edit: en morgen weer eens een wedstrijd, héél lang geleden. Én de eerste wedstrijd waar ik zelf niet met Guinness start.
KimD schreef:Ik ga vandaag met de pups naar een canicross wedstrijd in Valkenburg! Nog nooit in RL gezien, dus ondanks de regen lijkt me dat wel leuk.
Edit: en morgen weer eens een wedstrijd, héél lang geleden. Én de eerste wedstrijd waar ik zelf niet met Guinness start.